Camping Bogense Strand

18 reviews over Camping Bogense Strand in het Nederlands

Viel een beetje tegen

Martine
8-5-2016

We hadden een huisje/appartement tegenover de camping. Het huisje was smoezelig. En nadat we eerder die vakantie in skallerup seaside en lalandia waren geweest viel deze locatie een beetje tegen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Fantastische plek

Bender
10-8-2015

Onverwachte leuke locatie, mooi appartementen die goed en compleet zijn ingericht. De accomodatie ligt dicht bij het strand, voor de kinderen is er een leuke speelplein. Enige nadeel is dat er geen gordijnen zijn maar doorzichtige rolgordijnen. Handig om vuilniszakken mee te nemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Duur en niet aan te raden

Truus Kleintje
9-8-2015

Camping Bogense strand ligt ong. 2 km lopen van een strandje en ook van het stadje. Het is een ruim opgezette camping met rozebottels als afscheiding van ieder veldje. Fijn dat het kleine veldjes waren! Er staat continu een windje, de bomen staan scheef.

Er zijn 2 mooie speelplaatsen. Er is een goede keuken waar je gebruik kunt maken van gasfornuis, oven en vaatwasser! Het sanitairgebouw is nieuw, maar er wordt slecht/weinig schoongemaakt. De babyruimte was wel op orde. Voor douchen en wasmachine moet betaald worden. Er zijn 2 zwembaden (een ondiepe en een diepe met glijbaan), maar ze zijn niet verwarmt, waardoor het water erg! koud was. Er is geen speelgoed bij het zwembad.

Er is een winkeltje met broodjes, maar die zijn heel snel uitverkocht. Maar dit was niet zo'n probleem, of 5 minuten lopen was er een grote supermarkt met een groot assortiment!

Voor 4 nachten hebben we voor de goedkoopste tentplek, 2 volwassenen en 1 kind ongeveer 200 euro betaald, dit was het niet waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Keurige camping; verder matig

Joost
29-8-2013

Deze camping is nogal matig. Alles nieuw, goed verzorgd en keurig onderhouden. de ligging is echter tegen Bogens aan, met het strand op enkele honderden meters afstand en grote vakantiewoningen tussenliggend.

We verbleven in een trekkershut die oud, niet zo fraai gelegen, zonder watervoorziening maar wel prima ingericht was. Echter: geen waar voor je geld. Prima voor een nachtje; Bogense is erg leuk maar verder mwah.

Gereisd met partner in augustus 2013

Dure camping...

stephan
2-8-2013

Plaatsen zijn voldoende ruim maar slecht beschut tegen de wind die wel aanwezig was, bij ons geen water bij de plek of er naast.

voor ca 75 euro per nacht veel te duur. zwembad zag er oud uit. en most voor worden betaald. skelters...extra betalen douche extra betalen.

strand in de omgeving was verschrikkelijk vies.

zeker geen aanrader wij zijn de volgende dag vertrokken

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
2008

Is dit een Topcamping?

Grada
12-8-2008

Dit was zeker geen topcamping ook al hoort het onder de campingketen . Voor alles moet je extra betalen, terwijl de camping al niet goedkoop is. Het strand zou 200 m lopen zijn maar het was eerder 1200 m. Dit is misleiding als je speciaal met gehandicapten hier naar toe gaat! Nee beslist geen aanrader dus.

Gereisd familie in juli 2008

Een camping die z'n 5 sterren niet waard is

Annetta Hanekamp
4-8-2008

We zijn net terug van 2 weken op deze camping. De put en take vijfer was niet in gebruik werd ons verteld, terwijl mijn man en zoons graag hier wilden gaan vissen.Hygiene van wc+ douches was een aandachtspunt. Er liep een chagarijnige medewerker/bedrijfsleider? rond waar nauwlijks een lachje af kon. Als de mooncars s'avonds opgeborgen moest worden liep hij te schreeuwen tegen de kinderen. Overal moet je extra voor betalen: zwembad 1.50 ,overdekt zwembad 3.00(dit is per keer)douches 0.75 , internet etc, zodat we toch zeker 100 euro extra moesten betalen bij vertrek.Wij gaan zeker niet weer terug naar deze camping

Gereisd familie in augustus 2008

Op het eerste gezicht een mooie camping, ruim opgezet met grote plaatsen. Modern, luxe sanitair, maar dit wordt volstrekt onvoldoende schoongemaakt. Men camoufleert e.e.a. met volautomatisch luchtverfrissers, maar dit geeft uitsluitend de schijn van schoon. En dit terwijl de camping vrijwel leeg was.

Kortom: luxe is zeker niet hetzelfde als schoon.

Voldoende supermarkten in directe omgeving. Strand dichtbij (niet groot). In het dorp Bogense is verder weinig te beleven. Restaurants zijn matig van kwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2008
2007

sanitaor levert koud water

ben
31-8-2007

sanitaor levert koud water. personeel lost dit niet snel op. sanitori wel nieuw.

Gereisd familie in augustus 2007

Prima overzichtelijke camping, vooral leuk met jonge kinderen. Voldoende speelgelegenheid met skelters, springkussens en nog veel meer. Sanitair in orde en voldoende schoon. Veel handige familiewashokken.

Stadje Bogense en supermarkt op loopafstand. Standje dichtbij, ook leuk om te vliegeren.

Misschien gaan we nog eens.

Gereisd anders in augustus 2007

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bogense Strand in Bogense, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bogense Strand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.