Reviews over Bogense

Geweldig, wij komen zeker terug.

Frank,
    13-8-2018

Zeer vriendelijke ontvangst, de eigenaar spreekt een beetje Nederlands. Vanuit de camping is alles op loopafstand te doen. Genoeg restaurantjes in de directe omgeving, het visrestaurant aan de haven is een topper, een visbuffet voor DKK 149,- pp. Wij waren hier met onze camper en stonden direct aan het water, de plek mochten wij zelf uitkiezen.

lekkere stek

Sabien,
    30-7-2017

Een mooie locatie met evenzo mooie vakantie woningen. Dicht bij het strand en het centrum van Bogense. Wij hadden de bovenste vakantiewoning met balkon. Heerlijke ruime woning welke van alles is voorzien - zeer complete (oven, magnetron, vaatwasser), sauna en bubbelbad. Niet heel schoon ( vooral bedden en dekens en kussens) maar acceptabel. Bedden zijn relatief zacht. Van benedenburen hoorde we dat de appartementen onderin gehorig zijn er last hebben van de bovenwoning.

Het zwembad is een stukje lopen en eigenlijk van de camping. Je mag hier wel gratis gebruik van maken. Het is geen subtropisch paradijs maar wij hebben ons hier prima vermaakt. Het oogt allemaal wat gedateerd en het kan wat onderhoud gebruiken. En voor de NLer even wennen... eerst douchen zonder badkleding.

Het strand is op loopafstand. Het is geen groot strand maar je kunt er prima verblijven. Lekker krabben vangen in de haven, wat een leuke tijdsbesteding is.

Een prima uitvalsbasis om meer van Denemarken te zien.

Mooie appartementen, ruim en goede WiFi

Mischa,
    16-9-2016

Voor het 2e achtereenvolgende jaar geweest. Ditmaal een 6 persoons. Vorig jaar een 4 persoons begane grond. Dit jaar ruimer (extra slp kmr, grotere keuken, 2 bad kmrs, sauna + bubbelbad). Het kan wel iets schoner. En 103 heeft weinig privacy, want direct aan parkeerplaats (mensen lopen dan over jouw terras). Voordeel is direct zicht op speeltuin en een mooie Weber! Veel ge-bbq'ed (zalm, vers te halen in de haven). Strand ook lekker dichtbij, kinderen konden krabben vangen (en van de krabben glijbaan laten gaan). In de buurt is Fynse Hoved erg mooi. En zuid Fynen (uur rijden): Faaborg en Svendborg (tip: er is een bootje dat in 45 min een aantal havens en eilanden aandoet. Ook Valdemars Slot.

Geweldige vakantie gehad

Caroline,
    8-10-2015

Heel mooi appartement op de begane grond, van alle gemakken voorzien( alleen weinig kast ruimte in de keuken door servies en als wat je nodig hebt van mixer tot eiersnijder ) we hadden WiFi . Odense mooie stad , Egeskov aanrader !!! En veel gewandeld

Mooi park

Jimp,
    27-8-2015

Mooie appartementen.

Wij hadden een appartement op de begane grond, fijn dan kunnen de kids zo naar buiten rennen.

De appartementen zijn zeer compleet met vaatwasser en wasmachine. Wij hadden uitzicht over de weilanden.

Supermarkt op een paar honderd meter afstand, van 8 tot 21 uur geopend.

Strand op loopafstand, smal stukje, maar voor de kids prima.

Bogense is een mooi dorp om te bekijken.

Van hieruit Odense bezocht, leuke stad, makkelijk parkeren.

Ook Egeskov bezocht, echt de moeite waard. Daar kun je je zeker een dag vermaken.

Na 2 dagen moesten we 45 euro afrekenen voor water en stroom!!!!

Bogense scoort een 8,1 uit 10, op basis van 20 reviews