Camping Blommenslyst

5 reviews over Camping Blommenslyst in het Nederlands

Uniek & kleinschalig

Ruud en Ria
10-8-2016

Deze charmecamping wordt gerund door Angelika. Een unieke vrouw met hoedje, die 3 talen spreekt en oprecht de aandacht voor je heeft. Het voelt alsof je haar eerste gast bent.De receptie staat vol met kabouters. Je kunt ook broodjes bestellen en een ijsje halen. De plattegrond van de camping, maar ook de broodzak is voorzien van een mooie fantasierijke tekening. Je krijgt bij binnenkomst een paar kronen uit de kas om zo te kunnen douchen. een unieke ervaring dus.Het sanitair is schoon , bijzonder qua inrichting en relatief eenvoudig.

De plaatsen rondom het meer met waterlelies zijn fantastisch. Absoluut geen camping voor dubbelassers en zware campers. Te zwaar voor deze camping-plaatsen. Odense is met de fiets goed bereikbaar in 30- 45 minuten via een mooi fietspad. De camping ligt centraal gepositioneerd op het eiland Funen.

De weg is bij het meertje niet tot nauwelijks hoorbaar.

Heerlijke plek

ben derksen
29-1-2015

Ik kom regelmatig, prive, als met leerlingen van een MBO opleiding op deze camping. Het is altijd een happening.

Little Woodstock

Danny
31-7-2013

Echt een kleine mooie camping. Door de verzorging van de eigenares waan je je even op woodstock. Als je niet veel luxe nodig hebt is dit de ideale plaats. Je kan bij de rexeptie broodjes bestellen voor de dag nadien.

En inderdaad, ze tekent overal bloemetjes op. Een camping waar bloementjes, hartjes en liefde centraal staat. We gaan er zeker nog ooit eens terug.

Knus en gezellig

Gert
15-6-2011

Camping ligt prachtig rondom een meertje. Angelika is heel gezellig en probeert je zoveel mogelijk in het Nederlands te woord te staan. Bij alles wat ze doet maakt ze kleine grappige tekeningen. Ligt centraal op het eiland Funen om de diverse attracties te bezoeken.

2008

Een waar paradijsje

S. van Hoek
27-7-2008

Lekker rustig, heel mooi gelegen, zeer hartelijke mensen, originele accenten bij het sanitair en rondom de ingang; na een heerlijk bezoek vorige jaar, nu alweer zin om terug te gaan.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Blommenslyst in Blommenslyst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Blommenslyst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.