Camping Sandager Naes

Camping Sandager Naes
8,6

8 tips over Camping Sandager Naes

Martijn, 16-8-2017

Het schiereiland Helnaes is een aanrader. Via een lange dam door de zee kom je op dit eiland. Direct als je de dam over bent heb je een picknicktafel op het strandje. Niet makkelijk bereikbaar en niet te zien vanaf de weg. Heerlijk genoten van de zon.

Wij zijn teruggegaan met de veerboot van Bojden naar Fynshav. Een belevenis voor de kinderen. De route vanaf de camping naar de veerboot is prachtig.

Jannie boer, 7-6-2015
Ga eens naar het plaatsje Faborg, haal een stadswandeling bij de VVV, en je hebt een hele leuke wandeling!!
R. Leuwerink, 14-8-2014
Muggenspray in de zomermaanden.

klaas, 12-8-2013
Boek via de site van de camping, plek zelf uit te zoeken. 199 heeft het mooiste uitzicht is een aanrader
Lukas, 5-8-2013
In Odense heb je rond de Ikea veel grote winkels (oa Bilka) waar een shopliefhebber urenlang zich kan verdwalen.
riani, 5-8-2012
Kasteel Egeskov op Funen is een bezoek waard, hier is van alles te doen.

Carola, 16-7-2012
Denemarken heeft regelmatig mooier weer dan Nederland. Toen wij waren regende het in Nederland en wij hadden mooi weer. We kwamen bruin terug. Niet twijfelen omdat in Nederland regent, gewoon gaan. En de prijzen in Deense supermarkt kun je vergelijken met prijzen A-merken in onze supermarkten dus ook dat valt mee.
Hennie, 21-6-2012
Ga eens naar Middelfahrt, daar heb je een prachtig zicht op de brug over de Kleine Belt