Reviews over Asperup

Zeezicht

Jan Paul Manni,
    3-8-2018

Heerlijke camping met, goede faciliteiten dichtbij en met uitzicht op zee. Mooie camping op eiland Funen.

Jammer

Evelyn,
    15-8-2016

Voor onze begrippen een grote camping. Wij stonden op het vlakke veld beneden aan de camping en dat viel ons wat tegen. Weinig gezelligheid. Eigenaren erg vriendelijk, sanitair proper, leuk zwembad, maar echt alles kost geld. Wij waren een balletje kwijt gespeeld bij de mini golf en ook die moesten wij bestalen. Wij gingen krabben vangen op de steiger aan het strandje en werden weg gestuurd door de buurvrouw van de naast gelegen camping. Blijkbaar hebben de eigenaren onderling geen goede verstandhouding. Na onze laatste camping was dit toch ietwat een tegenvaller.

nette, gezellige camping

Esther,
    14-8-2016

Heel schoon sanitair, van alle gemakken voorzien, veel en leuke speeltuinen, fijn zwembad met goede watertemperatuur, ruime plaatsen en bovenal: een fantastisch uitzicht op de zee! Onze kinderen hebben zich hier goed vermaakt.

super camping

Wendy,
    23-7-2016

plus punten

super sanitair en proper

rustig

veel kleine speeltuintjes

vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het winkeltje

door omstandigheden hadden we onze reis een weekje moeten uitstellen en dit was geen probleem! plaats die ze voorzien hadden was heel nat en hebben toen uit verschillende plekken een andere mogen kiezen.

leuk zwembad

negatief: niets eigenlijk!

Leuke camping met veel speelgelegenheid en zwembad

Ingrid,
    16-1-2016

Heel leuke speelgelegenheden verspreid over de camping. Zeer goed onderhouden. Zwembad ook leuk met een paar glijbanen. Wij hadden een mooi ruim huisje in goede staat. De vloer had iets schoner gekund. Voor ons volgens mij mensen met een hond.

Als je eind augustus gaat is het echter wel heel stil op de camping. De Deense kinderen zijn dan alweer naar school. Afhaal restaurant met terrasje was alleen nog op de dag van aankomst open.

Camping is een aanrader.

Asperup scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews