Reviews over Svaneke

Fijne camping met topplekken voor een tent.

Monique du Pau,
    23-8-2018

Het tentgedeelte grenst direct aan de rotsen en aan zee. Naast de camping is een zandstrandje met een ondiep gedeelte voor jonge kinderen. Daarachter is een duikplank in zee waar oudere kinderen niet weg te slaan zijn. Ook is er een leuk restaurantje met terras met regelmatig goede live muziek. Prachtig uitzicht. Wat me ook aansprak is dat de camping op 1 oktober helemaal wordt leeggehaald, dan is het in de winter natuurgebied. Op de camping is een grote keuken met gaspitten, ovens en veel keukenbenodigdheden waar je gebruik van kunt maken. Genoeg douches en wc's die elke dag worden schoongemaakt.

Voor jongere kinderen een speelplaats met veel en nieuwe speelapparaten. Het dorpje Svaneke is 10 minuten lopen en schijnt het mooiste stadje van Denemarken te zijn. Leuke terrassen, veel winkeltjes.

Zeer bijzondere plaats, prachtig gelegen

Rob,
    25-8-2009

Camping Hullehavn is een prachtige camping gelegen aan de zee en op 500 meter, te wandelen via mooi wandelpad, van de stad/dorp Svaneke. De camping heeft historie en dat voel je. De eigenaren beheren de camping met liefde voor de natuur, de mensen en de camping zelf. Zelfgekweekte kruiden nabij de keuken om te gebruiken tijdens het koken, prachtige uitzichten over zee, goed sanitair en een zeer prettige sfeer/leuke mensen dier er komen.

Goede camping, mooi gelegen aan de zee met een klein is de

Bart,
    13-8-2006

Goede camping, mooi gelegen aan de zee met een klein zandstrand. Sanitair is prima, de plekken liggen of op een groot veld, of in het bos. Die laatste, mooiste plekken zijn voor de trekkers en de tenten. Svaneke is trouwens erg de moeite waard!

Svaneke scoort een 10 uit 10, op basis van 2 reviews