Hotel Griffen

Hotel Griffen

We hebben een aantal aanbieders voor Griffen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Griffen in het Nederlands

2006

Restaurant-Gasthof-Mochoritsch dit restaurant kennen wij

W van der Griend
13-1-2006

Restaurant-Gasthof-Mochoritsch dit restaurant kennen wij al van af de opening. Ook in ruckersdorf zijn wij al 30 jaar bekend met de keuken,prima. In Griffen is het binnen luxer op gezet.

Gereisd Anders in Fri Jan 13 2006 18:04:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Krant, Stomerij

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Griffen in Rønne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Griffen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.