Reviews over Nexø

Rustige camping, ruime plekken onder de bomen.

Leonore Z,
    13-8-2018

Prima camping. Aardige eigenaren. Sanitair is dik in orde. Toiletten met wc-papier en zeep. Veel van alles en prima schoon. Douchen kost 2 kronen. Is ongeveer 26 cent. Het scheelt nog wel in tijd hoe lang je daarvoor kan douchen dus probeer eens een andere als het te kort was. Voordeel van betaald douchen is dat iedereen zo klaar is, en dat het sanitair geen speelplaats is voor kinderen. Goed warm water bij alles, dus ook voor de afwas. Plekken op de camping ruim en veelal onder de bomen. Prima zwembad. Niet heel groot maar de zee is niet ver weg. Ligbedden erbij. Springkussen en veel skelters voor kinderen. Gratis te gebruiken (borgsysteem zoals bij winkelwagen). Klein winkeltje waar ook brood te koop is zonder dat je dat van te voren moet bestellen. Camping ligt heel rustig (geen verkeer te horen) en ook iedereen was (toen wij er waren) gewoon stil rond een uur of half 10. Weinig Nederlanders. Vooral Denen en Duitsers.

Mooiste plekje op het eiland

Shoppie,
    26-4-2014

Aan de zuid oost kant van het eiland, gedurende ons verblijf heerlijk in de luwte van het eiland, waardoor het heerlijk vertoeven was op het strand. De camping op is op gedeeld in meerder delen als het ware, een tenten deel in de duinen waar niet alle plaatsen stroom hebben. Een gedeelte geschikt voor caravans etc en een gedeelte waar honden ook toegestaan zijn. Toilet gebouwen voldoende maar alles in een gebouw, waardoor er hier daar veel geurtjes etc zijn. Betaald douchen. Voldoende speel gelegen heden op de camping voor kinderen, geen zwembad maar de zee is vlak bij. Letterlijk over 2 duintjes en je loopt het strand op heerlijk zacht zand maar wel koud water.

Heerlijke camping op superlocatie

Mark,
    17-8-2012

Bornholm is al prachtig, en deze camping ligt op een hele mooie plek. Op loopafstand van een zeer goed zandstrand, maar het eigen zwembad is ook heel goed, met een poedelgedeelte afgescheiden van het diepere deel (1.50 meter). Faciliteiten dik in orde, goed winkeltje erbij met vers brood. Campingbeheerders zijn zeer gastvrij en denken graag mee over jouw ideale plek op het terrein. Prima om op de camping te blijven, er zijn mooie ruime plekken onder lage dennebomen. Maar Bornholm is ook te leuk om niet op pad te gaan. Svaneke (snoepfabriek en glas!), Gudjem en heel veel andere leuke plekken. Doen!

topper, zeer kindvriendelijk

Arnold,
    10-9-2008

De camping is niet goedkoop maar daar staat een geweldige kwaliteit tegenover. Zeer schoon en net sanitair. Er zijn zelfs speciale familie douches (ruime ruimte met 2 douches, toilet, commode en wastafel) Er is een aparte kookgelegenheid en er zijn vaste bbq's, alles gratis te gebruiken. Loopafstand tot het prachtige zandstrand, water is heel ver nog ondiep dus kindvriendelijk.

Nexø scoort een 8,5 uit 10, op basis van 11 reviews