Cyprus

We hebben een aantal aanbieders voor Cyprus voor je op een rij gezet:

vakanties Cyprus

We hebben een aantal aanbieders voor Cyprus voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Cyprus

Het is hier ècht fantastisch

Vanessa,
    17-4-2019

Het is hier werkelijk zalig, zo luxe, zulk vriendelijk en hulpvaardig personeel. Je hoeft niets zelf te doen. Zelfs je parasolletje en zonnebedje wordt voor je goed gezet zoals jij dat wil. Er is voldoende te doen, zelfs op loopafstand. Er gaat een shuttlebus twee keer per dag naar het oude centrum en naar de haven. Je kan fietsen huren bij de balie. Taxi is vrij prijzig. Buitenlanders betalen een afgesproken bedrag. Naar de mall is €8 Buffet ochtend en avond, zeker een aanrader. Iedere avond een ander thema en er zit altijd wel wat lekkers bij. Er zijn altijd wel puntjes te vinden die beter kunnen als je goed gaat zoeken (en bij zo'n hotel ga je dat misschien juist doen) maar ik kan niet anders zeggen dat ze hun 5 sterren zeker waard zijn en het hier ècht fantastisch is! Ik heb genoten!

Gereisd met partner in april 2019

Fantastisch, hopelijk volgend jaar weer!!

Aes,
    14-1-2019

Mooi land en leuk hotel, alles spot goedkoop en leuke uitstapjes kunnen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Topzomervakantie in juni

Iris Den Haag,
    12-1-2019

Heerlijk schoon hotel, ruime kamers, prima balkon en goede airco, goed eten en genoeg variatie, bushalte voor de deur, leuk en erg vriendelijk personeel, super relaxen op een zachtje strandbedje, lekkere cocktails in de avond, geen last gehad van bouw ernaast. Wel wat moeite gehad met bed, ivm rug en met de weinig parasols tov de bedjes. Dus daarom maar vroeg op een bedje met parasol gaan liggen. Maar verder ontzettend genoten en begin juni hadden wij al een heerlijke zomervakantie. Troodos gebergte blijft een aanrader!! Vergeet je waterschoenen niet!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Super ontspannen en geweldige sfeer!

Janneke,
    26-11-2018

Kleinschalig appartementen complex, maar zeer gastvrij en enorm gezellig. Fijn ontbijt, niet enorm veel keus. Het past bij de accommodatie! Het menu voor de middag en avond is goed en de gastvrijheid van het personeel maakt het enorm gezellig! Locatie niet direct aan zee, met 10 minuten wandelen ben je bij de boulevard en verken je ondertussen de omgeving. Heerlijk om een weekje bij te komen van de drukte.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuke vakantie gehad.

Raymond,
    8-11-2018

Echt heel leuk hotel! Goed eten en vriendelijk personeel! Het buitenbad was wel erg koud, maar als het 28 graden is, dan is dat wel lekker! Verder is het ook heel makkelijk om met de bus naar de harbour te gaan! Je staat er al voor €1,50. Is gezellig druk en leuke winkeltjes en restaurants. Bedden waren wel erg hard, maar dat heeft voor ons de pret niet bedorven!

Gereisd met partner in oktober 2018