Villa Z & X Holiday Villas

Review geschreven door Fam.van Leeuwen

Heerlijke vakantie

Fam.van Leeuwen,
8-5-2018

Mijn review, onder mijn meisjesnaam geschreven (M.Donders), kan ik helaas niet meer wijzigen. Maar ik wil achteraf gezien wel een en ander aanpassen aan mijn beoordeling.

We hebben een heerlijke week gehad met zijn allen. De tuin is prachtig, zwembad heerlijk met voldoende ligstoelen voor iedereen. Genoten in de jacuzzi! En van de bbq. Tuin omgeven door citroen-, sinaasappel- en olijfbomen. Heerlijk!

Het huis is groot en ruim. Goed ingericht, jammer dat koffiezetapparaat ontbreekt.

Afwasmachine werkte niet goed. Douches worden verwarmd via boiler. Duurde even voordat water warm werd. Bedden waren te hard en voor de lange mensen te kort.

Maar al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad met veel zon en heerlijk eten in een mooi huis met fantastische tuin.