Villa Z & X Holiday Villas

VillaKleine hotelsWeer vandaag30°20°
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Z & X Holiday Villas voor je op een rij gezet:

2 reviews over Villa Z & X Holiday Villas in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Fam.van Leeuwen, 8-5-2018

Mijn review, onder mijn meisjesnaam geschreven (M.Donders), kan ik helaas niet meer wijzigen. Maar ik wil achteraf gezien wel een en ander aanpassen aan mijn beoordeling.

We hebben een heerlijke week gehad met zijn allen. De tuin is prachtig, zwembad heerlijk met voldoende ligstoelen voor iedereen. Genoten in de jacuzzi! En van de bbq. Tuin omgeven door citroen-, sinaasappel- en olijfbomen. Heerlijk!

Het huis is groot en ruim. Goed ingericht, jammer dat koffiezetapparaat ontbreekt.

Afwasmachine werkte niet goed. Douches worden verwarmd via boiler. Duurde even voordat water warm werd. Bedden waren te hard en voor de lange mensen te kort.

Maar al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad met veel zon en heerlijk eten in een mooi huis met fantastische tuin.

Prachtige plek

Paul, 11-3-2016

Mijn vriendin en ik hebben een supervakantie gehad bij Z&X Holidays. De villa was erg mooi en bood veel privacy. Het zwembad en de mooie tuin waren heerlijk, echt een prachtige plek. We hebben met de auto veel leuke plekjes op het eiland bezocht, er is veel te doen. Kortom, een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Z & X Holiday Villas in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Z & X Holiday Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Z & X Holiday Villas scoort een 7.36 uit 10 op basis van 2 reviews.