Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros

Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros
9,8

8 tips over Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros

Eva, 27-4-2015
Auto huren om de vele bezichtigingen in de omgeving te zien.
anetkerstens, 29-6-2014
Zeer geschikt voor rustzoekers.
kalb.jmbl, 9-10-2013
Thuis via je eigen provider regelen dat je op internet kunt gedurende het verblijf .

We hebben een aantal aanbieders voor TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros voor je op een rij gezet:

peterbloemers, 15-9-2013
Huur een auto en verken het eiland. Cyprus heeft veel te bieden!
Alex en Elke, 5-8-2013
De a la Carter restaurants zijn aan te bevelen. Het was het enige hotel in desbetreffende gebied met een privé strand, waar een lekker windje waaide. De sfeer van de gasten onderling was perfect en het was vooral rustig. Wij komen zeker terug.
mewissen jurgen, 25-7-2013

Neem geen kinderen mee (er is geen animatie)

Neem de suite dan heb je een privé cabana

SokPat, 30-8-2012
moet je de bus nemen. dagticket kost 3euro, je mag kiezen welke bus dat je neemt. voor de hotel heb je geen winkels of restaurant. wij hebben een auto gehuurd voor een week dus wij hebben rondgereden en veel bezocht. zwembad is zalig...af en toe te koud of te warm. over ligbedden : je hebt plaats genoeg als je vanaf 7u tot 10u een handdoek legt. ik denk natuurlijk als je maand juli neemt vind je amper plaats. wij gingen in de maand augustus dus het was kalmer.
Natasja & Tom, 30-7-2012

Er zijn goedkope bussen beschikbaar, die je voor 1 euro naar je bestemming brengen. Vb naar de haven. Met een dagticket van 3 euro kan je de hele dag zoveel reizen met de bus als je wil. LET wel op vanaf 23u wordt voor een enkele rit 2.50 aangerekend per persoon !

Er zijn geen europese stopcontacten voorzien, je kan deze kopen voor 2 euro in de winkel of huren voor 5 euro borg die je achteraf terug krijgt aan de receptie

Mooie promenade

overdag heel warm, het volk leeft meer savonds

Acties

Acties voor Hotel TUI SENSIMAR Pioneer Beach by Constantinou Bros