Hotel TUI BLUE Pioneer Beach by Constantinou Bros

Hotel TUI BLUE Pioneer Beach by Constantinou Brossterstersterster

9.8Fenomenaal

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

9.8Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor TUI BLUE Pioneer Beach by Constantinou Bros voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Constantinou Bros Pioneer Beach Hotel is een adult only hotel. Ook als je all-inclusive boekt, kun je aanschuiven in het à la carte restaurant. Mocht je geen zin hebben in het buffet. Bij een superior kamer heb je zeezicht en wordt je minibar dagelijks aangevuld. Constantinou Bros Pioneer Beach Hotel ligt in Paphos op Cyprus aan het strand.

379 reviews over Hotel TUI BLUE Pioneer Beach by Constantinou Bros

• 10Beatrix Schuttenhelm09-07-2019

Hier komen we zeker terug!!

Wat een fantastisch hotel met uitstekende service. Vriendelijkheid vanuit het hart van al het personeel. Ik heb het zo nog nooit eerder ervaren.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Vivianne en Luc07-07-2019

Leuk en luxueus voor 1 keer

Groot en mooi hotel met alle voorzieningen. Hotel heeft eigen privé strand, een ligweide en area rond het zwembad. Hadden gekozen voor de all in formule en daar was best wel veel in begrepen zoals kluis, alcoholische drankjes zoals wijn maar ook alle cocktails die heel lekker waren. Pluspunten van dit hotel waren het vriendelijk personeel, excellente service, het eten en de mogelijkheid om telkens a la carte of buffet te eten. We kregen bovendien twee maal per week de kans om te kiezen uit de drie beschikbare thema restaurants met keuken van bijna sterreniveau. Minpuntjes waren er uiteraard ook. De standardkamers zijn echt aan de kleine kant, het was pokke druk in juli met wachttijden om drankjes te kunnen bestellen en enkel als we geluk hadden kregen we een tafeltje voor ons vieren buiten. Zou aanraden om hier niet tijdens de maand juli op vakantie te komen. Ander nadeel is dat het hotel te ver van alles verwijderd ligt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10Christianne Weststrate04-10-2018

Fantastisch !

Wij hadden de superior de luxe zee zicht all inclusief. Een geweldige en zeer ruime en luxe suite. Dit is incl smart tv ,espresso koffiemachine,eigen mini bar die elke dag wordt bijgevuld en een kluis.Hierbij heb je ook een eigen cabana op,het strand incl mobieltje met nummer van de bar. Ze komen je drankjes zo brengen. Ook kan je elke avond a la carte eten. Je moet alleen even reserveren. Het personeel is allemaal super vriendelijk en je wordt bediend als een princes. Het eten is super en keuze genoeg. Je krijgt elke dag strand handdoeken en je kamer wordt elke dag gedaan. Er is elke avond live muziek. Wij kunnen maar 1 nadeel benoemen en dat is dat het een eindje van het centrum ligt maar met de taxi 10€ goed te doen. Voor ons de beste vakantie ooit!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9degrave mia11-08-2018

tophotel

prachtig hotel heel lekker eten prachtige locatie geen minpuntjes

Gereisd met partner in mei 2018

• 6Tineke02-06-2018

Puntjes op de i ontbreken. Vertier avond slecht.

Vertier 's avonds is echt geen 4 sterren waardig. Vriendelijkheid varieert per werknemer. In eerste week geen schaduw, tweede week uitbreiding tuin met lagere bomen, Er werd na veel aandringen en tussenkomst van touroperator eindelijk opgelost. Er ontbrak eigenlijk om de paar dagen wel iets op de kamer. Zeezicht werd zij zeezicht. Er werd totaal geen waarde gehecht aan de tevredenheid van de klant.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2017
    8Kelly16-08-2017

Ideaal voor een relax vakantie

Ik was hier samen met mijn partner. Specifiek gezocht naar een hotel zonder kinderen. Ideaal moet ik zeggen! Wij hadden enkel ontbijt. Ontbijt was uitgebreid en zeker de moeite waard. De kamer die we hadden was half zeezicht maar eigenlijk keken wij gewoon volledig uit over de zee. Mooi! Kamer groot genoeg & badkamer ook! Zowel regendouche als gewone douche en bad! De omgeving vonden we zelf wat minder. Hierdoor zullen wij denk ik ook niet meer terugkomen, zoals op vele plaatsen heel erg gericht op Engelsen. Spijtig!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Marja Mooijman05-08-2017

Heerlijk ontspannen, je komt niks te kort

Alles is eigenlijk goed. Zeker als je een kinder vrije vakantie wilt. Goede service. Super eten, vanaf het ontbijt tot avond eten. Genoeg ligbedden. Keuze tussen strand/zee en zwembad. Super personeel. Kan niks slechts bedenken.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Noel04-07-2017

Goed hotel op rustige locatie

Net terug van een lekkere vakantie in Paphos. We zijn 14 dagen in het Pioneer beach hotel geweest. Het hotel is vrij ruim opgezet en wordt grotendeels bezocht door Engelsen. De kamers zijn wel toe aan een metamorfose, maar zijn vrij schoon (badkamervloer is wel een aandachtspunt). Het bed is prima, de kussen vonden wij minder. Het balkon was vrij krab maar voldeed wel om even buiten te zitten. Elke dag nieuwe handdoeken om de vier dagen schoon beddengoed. Je hebt hierin trouwens de keuze omdat elke twee dagen te doen. Je krijgt vier grote strandhanddoeken ter beschikking die je geregeld kunt wisselen. Maar ook, (ondanks de adult only formule) is het handdoek leggen hier uitgeroepen tot een nationale sport. Echt om zes uur in de ochtend zijn de beste plaatsen al gereserveerd. Snap nooit echt goed waarom een hotel hier geen beleid op maakt. Heb je gekozen voor de superior de luxe, dan krijg je een cabana en vier strandstoelen. Die neemt niemand je meer af :-). Het eten is goed! Het buffet is wisselend genoeg en ze presenteren elke dag wel wat andere specialiteiten. Twee keer per week kun je a la carte eten. De wijn wordt vanuit de fles geserveerd en er is een wijnkaart aanwezig. De echte goede wijnen kun je als je AI zit, met 50 procent korting kopen. Het entertainment tijdens het diner is wisselend, soms zelfs zo amateuristisch dat het op de lachspieren werkt. Heren zijn wel verplicht een lange broek te dragen tijdens het diner. Beetje gek terwijl vrouwen in de korte rokjes lekker buiten kunnen zitten en ook niet altijd de mooiste benen hebben :-). Het ontbijt is ook gigantisch. Je kunt je eigen sinaasappelsap persen en een omelet naar keuze wordt ook voor je gebakken. Vers fruit, zoetigheden in overvloed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lig je op de ligweide (gras) of op het strand, er loopt bediening rond. Het strand is trouwens kunstmatig aangelegd. Ga je de zee in opletten voor de rotsen! De kust op Cyprus is sowieso rotsachtig en echt mooie stranden zijn er nauwelijks te vinden. Het mooiste strand (Famagusta) ligt in het door Turken bezet gebied en is nu een spookstad. De haven van Paphos ligt op loopafstand (via een pad langs de zee, 40 minuten). Er is een bushalte op een 200m afstand van het hotel die je voor 1.50 naar de haven brengt. Voor de vliegtuigspotters is het ook een best aardige plek. Er komen geregeld vliegtuigen laag over omdat de luchthaven vlakbij ligt. Als laatste keken we wel even gek op van het AI systeem wat ze hier hebben. Ze werken niet met bandjes maar met een kaart. Bij elke bestelling kreeg je een bon van 0 euro die je moest aftekenen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8de Jongh21-06-2017

Mooi en rustig hotel

Het is een mooi rustig hotel. Beetje gedateerd maar toch gezellig en voorzien van alle comfort. Wij hadden een superior de luxe kamer en dus ook een cabana op het strand. Is extra prettig omdat de run op de ligbedjes al begint om 6.45 u en daar wordt helaas niets aan gedaan. Het eten is goed verzorgd, gevarieerd en bovendien erg lekker! Over het algemeen vriendelijke bediening. Minpuntjes waren toch dat onze kamer op het strand uitkeek en daar elke ochtend een graafmachine het strand kwam effenen. Met de deur open slapen was dus geen optie. Ook op sommige dagen veel geluidsoverlast van voorbij racende jetski's van nabij gelegen hotels. Daar kan ook niets aan gedaan worden want stranden zijn staatseigendom. Als je dit kan buiten sluiten is dit hotel een aanrader. Al bij al leuke plek waar we een prettig verblijf gehad hebben, maar niet voor herhaling vatbaar voor ons.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

6peter27-10-2016

trap er niet in!

Via touroperator een 2 persoonskamer met zeezicht geboekt 4 sterren , dan mag je toch wel iets verwachten...mooi niet dus; een kleine kamer met een nog kleiner balkon aan de zijkant van het hotel; uitzicht op een braak liggend stuk grond waar s avonds met auto's gecrossed werd en alleen om de hoek kijkend konden we een glimp van de zee zien.... onbijt wel Ok. zwembad Ok. Ligging vlakbij vliegveld en relatief ver van de stad. Publiek; hoog omroep MAX gehalte met bijpassende muziek. advies; superior de luxe kamer boeken met zeezicht , dus wat dieper in de buidel tasten of uitwijken naar een ander hotel....wel allemaal massale mega kolossen in de buurt

Gereisd met partner in oktober 2016

8 tips over Hotel TUI BLUE Pioneer Beach by Constantinou Bros

• peterbloemers, 15-09-2013

Huur een auto en verken het eiland. Cyprus heeft veel te bieden!

• Alex en Elke, 05-08-2013

De a la Carter restaurants zijn aan te bevelen. Het was het enige hotel in desbetreffende gebied met een privé strand, waar een lekker windje waaide. De sfeer van de gasten onderling was perfect en het was vooral rustig. Wij komen zeker terug.

• Natasja & Tom, 30-07-2012

Er zijn goedkope bussen beschikbaar, die je voor 1 euro naar je bestemming brengen. Vb naar de haven. Met een dagticket van 3 euro kan je de hele dag zoveel reizen met de bus als je wil. LET wel op vanaf 23u wordt voor een enkele rit 2.50 aangerekend per persoon ! Er zijn geen europese stopcontacten voorzien, je kan deze kopen voor 2 euro in de winkel of huren voor 5 euro borg die je achteraf terug krijgt aan de receptie Mooie promenade overdag heel warm, het volk leeft meer savonds

1 vraag over Hotel TUI BLUE Pioneer Beach by Constantinou Bros

• annemieke, 08-08-2016

het weer

Hoe is het weertype in Paphos in de zomermaanden: warm droog klimaat of warm met een hoge luchtvochtigheid?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht