Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag31°17°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Sofianna Resort voor je op een rij gezet:

24 reviews over Appartement SunConnect Sofianna Resort in het Nederlands

Prijskwaliteitsverhouding fantastisch

Remco Schoorl
13-5-2019

Mooi nieuw hotel, prijs kwaliteitsverhouding is zeker goed. Eten is erg goed en de locatie is prima. Met 3 min wandelen zit je aan de boulevard met gezellige terrasjes en restaurantjes. Uitgaansgebied voor jongeren is ook op nog geen 5 min lopen van het hotel (hier heb jezelf in het hotel geen overlast van). Zeker aan te raden voor alle doelgroepen.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Ageeth Schonewille
16-10-2018

Een heerlijke vakantie gehad! Samen met onze dochter van 1 jaar. We hadden de deluxe familiekamer, uitzicht op de animatie en adult only pool. Kamer werd elke dag (behalve do en zo) schoongemaakt. Eten was erg goed en het personeel gaat erg leuk om met de kinderen! Animatie was goed! Het kinderzwembad was erg leuk en genoeg vermaak voor de kleintjes!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Fantastisch!! Absoluut een aanrader

Veronique
6-10-2018

Fantastisch hotel, personeel is uitermate vriendelijk en doen er alles aan om je een fantastisch verblijf te geven. Het eten is voortreffelijk!! Nog nooit zo’n goed buffet restaurant gehad. Hotel is zeer schoon, kamers ruim. Leuk kinderzwembad met 3 glijbanen. Animatie is leuk voor de kleintjes.

Het is niet zo’n massaal all-inclusive hotel, voelt heel persoonlijk aan.

Het dorpje Paphos zelf stelt niet heel veel voor. Maar het archeologische park is een aanrader om te gaan bezichtigen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijneckermann.nl

Fantastich!

Roos
7-9-2018

Mooi nieuw resort, Ontzettend lekker eten, op culinair hoog niveau!! erg gastvrij, ontzettend vriendelijk personeel, allemaal! zeer behulpzaam en klantvriendelijk met een persoonlijke touch! Zeker Meneer George is de man die je vakantie extra leuk maakt. Dagelijks schone handdoeken behalve op woensdag, je kunt tussendoor altijd om schone was vragen. Goede handdoekenservice voor bij het zwembad Neem zelf geen grote handdoeken mee. Tegen borg van 10,- krijg je 2xp/wk in de week mooie grote badhanddoek. De adultpool is in hoogseizoen ook voor kinderen. Mooie kamers met erg mooie badkamers, met zeeppompjes ook onder de douche. Voor grotere kinderen/pubers een paradijsje omdat ze zich binnen het niet al te grote resort overal kunnen verschansen uit het zicht van ouders, om te chillen, poolen, gamen etc. En toch veilig zijn. Op diverse plekken in heerlijke loungebanken in de shaduw of in mooie lobby met airco. Fantastische vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Voor veel verbetering vatbaar

Van Leeuwe G
27-7-2018

Personeel was goed Eten was slecht Dranken waren slecht (pepsi-automaat: alle dranken uit 1 leiding) Zwembad vuil niet dicht bij strand wel rustige omgeving 2x per week geen kamerreiniging en geen handdoekverversing( bij temp van >33°C toch wel essentieel) Sommige managementleden doen wel veel inspanningen om alle tekortkomingen aan te pakken

Gereisd Met partner in juli 2018

geweldig voor herhaling vatbaar maar iets later

h vd nagel
26-7-2018

mprachtigeooi nieuwhotel

mooi hotel heerlijk gevarieerd eten personeel was super behulpzaam en george was een topper

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

TOP vakantie

Fam Bos
13-7-2018

Geweldig hotel met bijzonder vriendelijk personeel. Het personeel doet er alles aan om jou een TOP vakantie te geven. Zo wie zo op Cyprus aardige en zeer behulpzame mensen. Hotel was twee maanden open. Super genoten met man en twee jongelui van 16 en 19. Zij zijn een aantal keer naar wat bars gelopen en daar s avonds lekker wat gedronken. Zeker een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Michael
28-5-2018

Recent totaal gerenoveerd. Voortreffelijk eten. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek voor korte periode

Dirkey
13-6-2015

Sofianna, een heerlijk rustpunt midden in het uitgaanscentrum van Paphos. Afhankelijk van waar je kamer zicht bevind zul je hier wel/geen last van hebben. Wij zaten in ap. 416, achter, met uitzicht op de tuin. Niet interessant, maar wel rustig. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, Sofianna is van alle gemakken voorzien. Langer dan 7 a 8 dagen verblijven zou ik me gaan vervelen, wat niets zegt over se accomodatie. We hebben volop genoten.

Gereisd Met partner in Tue Jun 09 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed appartement , géén starndvakantie.

Walter Hoffman
29-10-2012

Het appartement is een héél goed verblijf. Groot zwembad ,tevens voor de kleintjes een speciaal afgezet stukje, en goed verzorgte kamers. Ontbijt was inorde , alleen zal ik er niet voor betalen (6.50euro p/p), bij ons was deze gratis vanwege een actie. De boulevard ligt op 5 minuten lopen. Het app. bevind zich achter de bar-street waar je geen last van hebt overgens. Paphos is een klein maar leuk stadje. Grote nadeel is dat er totaal géén leuk strand in de buurt is. Het Coral Bay-strand is zeer klein en ligt op 15min. met de bus.Echt een vakantie om aan het zwembad te liggen dus!!!! Houdt hier rekening mee!! Dichtsbijzijnde stad is 1,5uur met de bus. Ook niet echt een aanrader. Al met al een leuke vakantie gehad met véél zon, maar hier gaan we niet meer naar terug.

Gereisd Met partner in september 2012

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenFast food, Grieks, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement SunConnect Sofianna Resort in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement SunConnect Sofianna Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.