Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag16°11°
6,9

Omschrijving
Hotel Sentido Cypria Bay is te vinden aan het strand in Cyprus. De zee is hier echter niet geschikt om in te zwemmen vanwege de rotsen. Het hotel heeft een zwembad met ligstoelen, een restaurant en een Kids en Teens club. Langs de boulevard kan gewandeld worden en de haven Paphos en het Aphrodite waterpark zijn aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels voor je op een rij gezet:

Kenmerken

76 reviews over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in het Nederlands

Prijs-kwaliteit goed hotel

Coppens Patrick
23-7-2016

Hotel is prima gelegen en is netjes. Kamers zijn ok en voorzien van degelijke airco. Het buffet is afwisselend, lekker en de gerechten zijn steeds warm. Er zijn voldoende ligstoelen, maar een matras zou zeker welkom zijn, gezien de meeste ligbedden reeds hun beste tijd hebben gehad.

Enkele minpuntjes : - De snacks in de namiddag zijn eerder eentonig (weinig of geen afwisseling)....elke dag frieten, crocque monsieur Ook het taarten bij de desserts zijn meestal dezelfde...Bij aankomst is er fels water in je frigo op de kamer; Indien je water wil, moet je deze gaan vullen in het restaurant of anders is het betalend in het winkeltje...Dit onder het mom van milieuvriendelijkheid...minder plastic...Ook wat meer aandacht voor diabetici zou een pluspunt zijn...Er is een zeer goede opvolging door Roy, de hotelmanager. Hij doet echt zijn best om de klanten in het hotel tevreden te stellen.

Gereisd met partner in juli 2016

Hi Patrick,

Wij danken je hartelijk dat je de tijd genomen hebt om een review te schrijven met zowel positieve als verbeterende feedback.

De chef krijgt een lach op zijn gezicht als ik hem vertel over de kwaliteit van het buffet. Voor onze gasten met allergieën of speciale wensen cateren wij persoonlijk, niets is ons teveel!

Het klopt inderdaad dat er bij aankomst een fles water in de koelkast bevindt en deze kan kosteloos gevuld worden bij een van onze bars of in het restaurant. Wij dragen een Travelife Gold certificaat en mede door het hergebruik van de flessen proberen wij het verbruik van plastic te reduceren.

Ik vond het erg fijn dat ik, samen met mijn collega's, jullie een fijne vakantie heb kunnen bieden. Hopelijk tot ziens!

Super hotel! Aanrader

Anoniem
18-7-2016

Het hotel was dik in orde, niets op aan te merken! Heel lekker eten en erg vriendelijk personeel die je altijd wil helpen. Dit was de perfecte reis! Zou ik onmiddellijk opnieuw doen! Dit hotel is zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2015
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 27-7-2016

Wat geweldig om deze korte maar krachtige review te mogen ontvangen! Het personeel straalt ervan, hartelijk dank hiervoor!

Hopelijk nog eens tot ziens bij SENTIDO Cypria Bay op het zonnige eiland Cyprus!

Voldeed aan al onze verwachtingen.

Bas
23-6-2016

Service van het management, het restaurantpersoneel, het animatieteam en de schoonmaak was prima. Kwaliteit en kwantiteit van de voeding uitstekend. Kamer voldoende ruim en het gehele complex netjes.

Verbeterpuntje zouden de ligbedden kunnen zijn; leg er een matras op en het comfort schiet omhoog ! Zeker gezien de doelgroep van middelbare leeftijd en/of ouder -;)

De score zou nog hoger kunnen maar er moet natuurlijk wel altijd ruimte voor een uitdaging blijven..............

Hi Bas,

Dankjewel voor de positieve feedback! Wij zijn dan ook zeer tevreden om te lezen dat de service van het personeel in orde was en het eten gesmaakt heeft.

De matrassen voor de ligbedden is inderdaad een verbeterpunt en wij zijn dan ook zeker aan het kijken naar mogelijkheden. En inderdaad zoals gezegd, er moet ruimte blijven voor uitdaging!

Nogmaals bedankt en wellicht tot ziens bij ons op Cyprus!

Fantastisch!

Melissa
21-6-2016

Service en animatie was uitermate goed en geeft net een extra toevoeging aan je vakantie. Eten en drinken is daarnaast gevarieerd en lekker en de ligging van het hotel is goed je kan met de bus overal naar toe. Heel schoon is alles en de foto's op de website zijn de werkelijkheid. Wij hebben echt een top vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2015
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 29-6-2016

Hi Melissa!

Onze entertainers zijn erg blij met deze leuke en positieve reactie. Zij staan dan ook 6 dagen per week graag voor onze gasten klaar!

Het doet ons erg goed te lezen dat wij aan je verwachtingen voldaan hebben en hopen je nogmaals te mogen ontvangen in SENTIDO Cypria Bay voor nog een TOP vakantie!

Zonnige groeten vanuit het mooie eiland Cyprus!

Geweldig hotel

Jerinde
18-6-2016

Sentido Cypria Bay is echt een super goed hotel. Ze zijn hier zeer gastvrij en niets is teveel! Prachtige ligging direct aan zee, aan de wandelboulevard naar Paphos haven. Het zwembad is heerlijk groot en fijn dat er genoeg ligbedjes zijn. De gerenoveerde kamers zien er ook tiptop uit. Her eten is zeer afwisselend, altijd warm en van goede kwaliteit! Al met al een geweldig hotel en zeker een aanrader voor iedereen. Onze huwelijksreis was top! Mede door Roy die overal aan had gedacht en voor je klaar stond!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 26-6-2016

Hallo vakantiegangers van SENTIDO Cypria Bay!

Wat fijn om te lezen dat wij jullie huwelijksreis goed vervuld hebben. Het is een reis die je een keer in je leven maakt en wij vinden dit dan ook erg leuk om in een leuk jasje te steken!

Onze gasten genieten inderdaad van een prachtige wandelpromenade naar de haven toe vanuit het hotel. Onze chef heeft een glimlach op zijn gezicht na het lezen van jullie review over de kwaliteit van het eten, onze dank hiervoor.

Hopende jullie wederom te zien in SENTIDO Cypria Bay en wij wensen jullie veel geluk en plezier samen!

Heerlijke vakantie gehad.

Jo
16-6-2016

Super vriendelijke personeel. Heel leuk dat het de meeste dames waren. Gingen ook heel goed met elkaar om. Was geen hiërarchie te merken.

Het eten was uitmuntend goed. Zeer gevarieerd en allemaal even vers, heet en alles werd aangevuld. Mooi zwembad en zat ligbedden. Geen gehaast om te reserveren alles was super relaxed. Animatie zeer vriendelijk en niet aandringend. Elke avond was er wel wat te doen en wat wij erg leuk vonden dat er regelmatig in de middag een zanger kwam. Minpunt vonden wij de fitnessruimte. Airco deed het niet, was er niet echt schoon. Dat was erg jammer, voor ons namelijk belangrijk. Maar overall een heerlijke vakantie gehad.

Roy, Deputy Manager, Emarketing, 26-6-2016

Hi Jo!

Hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling. Wat goed om te lezen dat er binnen ons hotel geen hiërarchie te merken is, wij werken binnen SENTIDO Cypria Bay namelijk erg gehecht.

Ons buffet proberen wij elke dag weer uitstekend aan te leveren aan onze gasten met elke dag weer wat nieuws! De verbeterpunten voor onze fitness ruimte zullen door gegeven worden aan onze fitness instructeur. Bedankt voor deze tips.

Vele zonnige en warme groeten vanuit Cyprus en hopelijk tot ziens!

Het team van SENTIDO Cypria Bay.

Fantastisch hotel

Roos
13-6-2016

een dikke 10 voor dit hotel!

een min puntje: de ligbedden bij het hotel!

Roy, Deputy Manager, Emarketing, 14-6-2016

Hi Roos!

Bedankt voor de goede score voor ons hotel en de korte maar krachtige review. Het is altijd erg leuk om reviews te ontvangen van onze gasten.

Voor de ligbedden zijn wij in onderhandeling om matrassen te mogen ontvangen, helaas kost dit nog wat enige tijd.

Mocht je in de toekomst nog plannen hebben om Cyprus te bezoeken hopen wij je weer graag terug te zien bij SENTIDO Cypria Bay!

Vele warme en zonnige groeten van het gehele team.

Fantastisch hotel ! Je voelt jezelf er echt welkom

Fam. van den Broek uit Schijndel
5-6-2016

Dat het erg lekker weer is, zeker al vroeg in het voorseizoen.

Je krijgt er echt een warm welkom, en dat gevoel houden houden ze goed vast, tijdens je verdere verblijf.

Iedereen doet erg zijn best, om je van alle wensen te voorzien, en niets is hen teveel.

Zeer vriendelijk en proper hotel, alles word zeer goed onderhouden en schoongemaakt, lekker eten met een goede afwisseling en diversiteit.

Met name Roy en zijn team verdienen een dikke pluim!

Roy, nog erg bedankt voor de zeer aangename dagen, en goede zorgen tijdens ons verblijf in Sentido Cypria Bay.

Groetjes vanuit Schijndel,

Gert-Jan , Monique en Jill van den Broek

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 14-6-2016

Hi Gert-Jan, Monique & Jill,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze zeer positieve review. Wij starten onze dag dan ook niets liever na het lezen van deze beoordeling. Op Cyprus genieten wij inderdaad van vele zonuren en een aangenaam klimaat met warme temperaturen. Een warm welkom in de zon geven wij dan ook graag aan onze gasten!

Het doet ons erg goed dat onze buffet keuze goed in de smaak is gevallen. Ook vinden wij het inderdaad belangrijk dat het hotel op en top schoon blijft en de complimenten zullen dan ook zeker doorgegeven worden aan de desbetreffende afdelingen.

Nogmaals bedankt, vele zonnige groeten en graag tot ziens in SENTIDO Cypria Bay in Paphos!

Geweldig hotel!

Elle
23-5-2016

Super hotel. Prachtige ligging, goede serivce en super vriendelijk personeel! Wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2016
Roy van der Heijden, Deputy Manager, Emarketing, 28-5-2016

Hi Elle!

Dankjewel voor deze super beoordeling. Er zullen weer vele glimlachen verschijnen bij het personeel na het lezen van deze review.

Mocht je nog eens plannen hebben om Cyprus te bezoeken, het team van SENTIDO Cypria Bay ontvangt je graag weer.

Met vele zonnige en warme groeten vanuit Cyprus,

Het team van SENTIDO Cypria Bay!

Fijne vakantie in top hotel!

LSmetsers
22-5-2016

Net terug van super vakantie in Sentido Cypria Bay! Mooi hotel met mooie ligging aan de zee. Moderne kamers met fijne bedden en goede douche. All-inclusive programma is top! Het eten is echt afwisselend, vers en lekker. Voor een all-inclusive hotel hebben we nog nooit zo goed gegeten. Al het personeel is super vriendelijk en doet moeite om het naar je zin te maken. Het zwembad is echt top! Verder is het animatie team erg enthousiast en doen echt moeite om het iedereen naar hun zin te maken. Zeker leuk dat er ook Nederlandse bij zaten. Wij vonden de sfeer bij Cypria bay veruit het beste vergelijk bij andere hotels als je daar naast loopt. Wij hebben veel landen en all inclusieve hotels bezocht maar deze staat zeker in de top 3. Bedankt Sarah en Kis timea voor deze top vakantie.

Gereisd met partner in mei 2016
Roy van der Heijden, Deputy Manager, Emarketing, 23-5-2016

Hi Luc!

Wat leuk om te lezen dat je een super vakantie hebt mogen doorbrengen bij ons in het hotel. Het is dan ook erg plezierig om te lezen dat de All Inclusive formule en de buffetkeuze dat wij aanbieden goed in de smaak is gevallen. Ons team werk graag voor onze gasten en gaan graag net een stapje verder.

De complimenten zullen doorgegeven worden aan het team en aan Sarah en Timmi. Wij hopen je zeker terug te zien in SENTIDO Cypria Bay zodat wij je weer een onvergetelijke vakantie kunnen bezorgen!

Vele warme groeten vanuit het zonnige Cyprus!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.