Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°8°
6,9

Omschrijving
Hotel Sentido Cypria Bay is te vinden aan het strand in Cyprus. De zee is hier echter niet geschikt om in te zwemmen vanwege de rotsen. Het hotel heeft een zwembad met ligstoelen, een restaurant en een Kids en Teens club. Langs de boulevard kan gewandeld worden en de haven Paphos en het Aphrodite waterpark zijn aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in het Nederlands

Zeer goed verzorgd, aanrader

Sophie
10-9-2016

Samen met mijn moeder heb ik eind augustus/begin september een week doorgebracht in Sentido Cypria Bay. Het uiterlijk van de accommodatie is zeer verzorgd. De kamer is mooi, schoon en er is een goede airco. Het personeel is zeer vriendelijk en klantgericht.

Het eten was prima. Afwisseling was redelijk, zowel bij de lunch als diner. Één week was wel precies lang genoeg wat betreft het eten.

Het reserveren van de bedjes bij het zwembad gebeurde, ondanks bij aankomst wordt aangegeven dat dit niet de bedoeling is voor 8 uur. Echter waren er altijd nog genoeg bedjes vrij, ook later op de dag, wat ontzettend fijn was.

Het zwembad was erg aangenaam, goede temperatuur, goed verzorgd en mooie aankleding.

Enig minpunt aan dit hotel is het strand. Dit was klein, er stonden weinig ligbedjes en was redelijk verlaten. Ook was er niet de mogelijkheid vanuit het strand de zee in te gaan ivm de rotsen. Dit hadden wij nav de accommodatiebeschrijving ons wel voorgesteld. Het goede zwembad heeft dit wel gecompenseerd.

Gereisd met vrienden in september 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 16-9-2016

Hi Sophie!

Leuk om te lezen dat je samen met je moeder een leuke tijd bij ons in SENTIDO Cypria Bay hebt doorgebracht. Mede door de leuke gasten die wij telkens mogen ontvangen straalt dit af op de gezichten van ons personeel.

Het kan inderdaad zijn dat je voor 8 uur handdoeken op de bedjes vindt aangezien ons personeel 10 voor 8 pas een ronde maakt om alle handdoeken te verwijderen. Het moet natuurlijk prettig blijven voor iedereen, op vakantie je wekker te moeten zetten voor een handdoek te plaatsen willen wij niet! Er zijn dan ook inderdaad zoals je aangeeft genoeg zonnebedjes aanwezig.

Onze gasten kunnen gebruik maken van het strand wat gedeeld wordt met het naast gelegen hotel Cypria Maris en daar kunnen de gasten dan ook de zee in.

Hopelijk tot ziens bij SENTIDO Cypria Bay op het zonnige eiland Cyprus!

fantastisch

Patrick De Wilde
5-9-2016

Dit is een van de betere hotels die ik al meegemaakt heb. Niks was te veel gevraagd, personeel van catering tot receptie tot management en alle anderen steeds tot uw dienst. Ben zelfs bedankt geweest met een fles op de kamer voor een gewone tip.

Roy, nogmaals bedankt aan u en uw personeel voor het zeer aangename verblijf.

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 7-9-2016

Hi Patrick,

Geweldig om deze reactie te lezen! Het doet ons erg goed om te lezen dat ons hotel uitstekend is bevallen en wij hopen je dan ook graag weer eens terug te zien bij ons op het zonnige eiland.

Vele zonnige groeten vanuit Cyprus!

Top vakantie!!

Sara
25-8-2016

We hebben bij Sentido geweldige 2 weken vakantie gehad! Mooi en schoon hotel en voor families met kinderen heel geschikt. Pluspunten: Animatie!!!!! Timmy en Marven, zij zijn onze 2 toppers geweest, beide super professionele dansers met enorme kwaliteiten met een mooi en lief karakter, maar ook de rest was super... Samen vormden ze een top animatie team! Ook niet te vergeten de manager, Roy, wat een geweldige manager! Hij betrekt al het personeel bij de gasten en heeft alles goed onder controle! Bedankt allemaal! Je kunt lekker over de boulevard langs naar het stadje wandelen of via de doorgaande weg langs diverse winkeltjes en restaurantjes. All in was eigenlijk niet nodig, er zijn zoveel leuke restaurantjes die lekker (en goedkoop) zijn dat all in eigenlijk overbodig is. Minpuntjes moet ik helaas ook benoemen, groot minpunt heb ik over wat ze noemen milieu bewust zijn; je krijgt geen flesjes water, je moet zelf je flesjes water kopen en bijvullen (zeer bacterie gevoelig, hier kun je hepatitis van te krijgen!) Alles is zelfbediening, helaas het diner ook. Eten was goed, maar jammer dat er geen enkele keer tonijn of gerookte zalm was. Helaas dat toen wij er waren zaten er geen Nederlandse kindjes, maar ach alles wat ik zit te zeuren is niet in verhouding met de super vakantie die we gehad hebben. Nogmaals dank Timmy, Marven en Roy! Mochten jullie ooit naar een ander hotel verhuizen komen dan we daar zeker naartoe!!! Fam. Van Ginkel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 7-9-2016

Hi Sara en familie!

Wat leuk om van jullie deze review te mogen ontvangen. Timmy en Marvin hebben meteen een lach op hun gezicht! Wij zijn erg blij met jullie positieve feedback en de verbeterpunten.

Het water wat in de flessen gevuld kan worden is goed gezuiverd en hier staat dan ook een sterke controle op. De gasten ontvangen een nieuwe fles bij aankomst op de kamer en kunnen uiteraard bij de bars ook om een nieuwe fles vragen tegen een kleine vergoeding van 1 EURO. Dit is inderdaad om het verspillen van plastic te verminderen. De reactie over de gerookte zalm begrijpen wij, helaas wordt gerookte zalm (nog) niet geserveerd in 4 sterren hotels op het eiland en alleen in 5 sterren accommodaties. Maar wij verzorgen graag andere lekkernijen, ook op aanvraag!

Wij zien jullie graag nog een keer terug om jullie weer een fantastische vakantie te bezorgen! Vele groeten aan de kids!

Een heerlijk relaxt hotel

Steven van der Heijden
24-8-2016

Een ideale plaats om naar toe te gaan met je gezin. De kinderen kunnen zo het water in lopen. De kidsclub is ook leuk voor de kids. Verder is het eten super! Savonds kan je genieten van de verschillende activiteiten van de animatie. Ik zou zo weer terug willen.

Hi Steven,

Leuk om te lezen dat je een fijne tijd hebt mogen doorbrengen met je gezin bij ons in het hotel. Vicky en Helga van de kidsclub zijn erg blij met deze reactie en elke keer weer hebben ze gemengde gevoelens als de kids weer naar huis gaan.

Hopelijk zien we jullie nogmaals in SENTIDO Cypria Bay en Vicky en Helga ontvangen de kids graag weer!

Geweldig hotel

cynthiadonny1
24-8-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Prachtig hotel, heerlijk eten, mooi zwembad, leuke animatie!

Hi cynthiadonny,

Wat fijn om deze korte maar krachtige review te mogen ontvangen!

Hartelijk dank hiervoor en hopelijk nog eens tot ziens bij ons op het zonnige eiland!

fantastisch top

fabienne en peter
21-8-2016

ten eerste dit hotel is zeker 5 sterren waard propere kamers en zeer veel gevarieerd

eten personeel is vriendelijk vooral roy 1min puntje er zouden matrassen op de lig stoelen mogen liggen zeer fijne vakantie had een aanrader voor iedereen

wij komen zeker nog terug

Hi Fabienne en Peter!

Wat leuk om een reactie van jullie te mogen ontvangen. Het was dan ook zeer plezierig jullie ontmoet te hebben.

Het is voor ons altijd leuk om reviews te lezen, positief of met verbeterpunten en wij zijn dan ook altijd bereid om onze service te verbeteren. De reactie over de zonnebedden is dan ook al reeds besproken binnen het management team en wij zijn me de matrasjes bezig.

Wij zien jullie dan ook graag weer terug bij SENTIDO Cypria Bay!

Leuke vakantie

Brenda
21-8-2016

Op de luchthaven werden we opgewacht door manager Roy. Het inchecken verliep zeer vlot daar we reeds onze bandjes en papieren kregen op de luchthaven.

Roy is een zeer vriendelijk persoon die steeds tijd maakte voor een praatje en waar je alles kon aan melden, hij keek ook voor een gepaste oplossing.

De mensen aan de receptie zijn ook zeer vriendelijk .

De kamer: moderne meubeltjes, maar jammer dat niet al het bruin een fris kleurtje kreeg, door dit zag je dat het toch om een ouder hotel ging. Frigo werkte niet, maar toen we dit melden brachten ze een andere, dus perfecte service!De mensen van de schoonmaak deden echt hun best ,er werd elke dag met javel gepoetst, handdoekjes kregen een leuk figuurtje. Maar het schoonmaken moest vooruit gaan, zo zag je de vuile hoekjes in de badkamer en bleef er soms wel lang iets op de grond liggen ...

Aan de bar waren er heel wat vriendelijke mensen .Jammer dat je 's avonds geen glas kreeg. Overdag vond ik dit heel normaal dat je uit plastic drinkt. Als je uit een glas wilde drinken moest je dit aan een andere bar halen en liefst hadden ze dan ook dat je daar bleef en het niet meenam naar ergens anders.

Het eten in het restaurant ,was steeds goed warm. Wat de chef klaarmaakte en ter plaatste afsneed was ook altijd het lekkerste. Jammer dat de vis steeds overgoten was met saus, ik heb liever dat je zelf kan bepalen of je al dan niet saus neemt. Wij verbleven 2 weken en de slaatjes en soepen vond ik zeer eentonig en ook had je maar keus uit 1 soort soep.Het a la carte restaurant deden we tweemaal. Beide keren was het voorgerecht een tegenvaller. De proscuito die op de menu stond bleek zwarte woud ham te zijn, een wereld van verschil...en de garnaalcoctail bleken roze garnalen met wat sla en een dressing te zijn. Ik zou zeggen veranderen die voorgerechten, want de rest was dan wel zeer lekker!

De ligbedjes mochten niet gereserveerd worden voor 08.00,wat ik heel goed vond maar op een morgen ging ik om 06.30 lopen en de meeste bedjes rond het zwembad waren al gereserveerd. De meeste mensen bleven er bijzitten ,maar er waren ook mensen die dat zelf niet deden. Als je dus maar na 08.00 ging kon je niet aan het zwembad liggen .De meeste ligzetels lagen echt niet goed, omdat we na een paar uurtjes rugpijn hadden probeerden we de volgende dag een ander stel en deze bleken wel goed te zijn. Deze zetels waren in de minderheid, maar we hadden geluk dat we deze altijd vonden.

Onze kamer was zeer goed gelegen ,eerst waren we wat teleurgesteld omdat we uitkeken op een bouwval, maar het zijdelings zeezicht maakte veel goed. We hadden ook geen bovenburen en we hadden maar aan 1 kant buren . Dus ideaal!

Gereisd met partner in juli 2016

Hi Brenda,

Hartelijk dank voor de uitgebreide feedback en fijn om te lezen dat jullie een fijne vakantie hebt mogen beleven bij ons in SENTIDO Cypria Bay.

Het personeel straalt graag uit dat ze klaar staan voor onze gasten en dit is gelukkig ook overgebracht naar jullie. De feedback over de schoonmaak van de kamers is doorgegeven aan onze housekeeper manager. Hygiëne staat bij ons hoog in het vaandel.

Het klopt inderdaad dat er bij de poolbar geen glas geserveerd wordt, ook in de avonden. Mocht er 's Avonds een glas vallen rondom het zwembad en mocht er ergens glas achterblijven kan dit problemen opleveren voor gasten die zonder slippers of schoenen lopen. Wij vragen hier dan ook begrip voor. De gasten kunnen in onze Falcon club of de Lobby bar drinken in een glas verkrijgen.

De feedback van A la carte en de vis zijn doorgegeven aan de chef. Hartelijk dank hiervoor.

Hopelijk mogen wij u nogmaals begroeten in SENTIDO Cypria Bay. Vele zonnige groeten vanuit Cyprus!

Fantastische vakantie!

Familie met 7 personen
9-8-2016

Wij hebben twee weken in dit top hotel gezeten en hebben hier een heerlijke tijd gehad.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Een pluspunt dat er Nederlands sprekend personeel is, zowel bij de receptie als bij het animatieteam. Roy stond altijd voor ons klaar voor een praatje, tips en informatie.

De kamers werden elke dag heel goed schoongemaakt. Genoeg schone handdoeken die elke dag leuk werden neergelegd.

Het eten was elke dag prima, goed verzorgd, genoeg en veel variatie. Ook met allergieën wordt er goed rekening gehouden. Één van ons werd goed in de watten gelegd door Eleni en Andri. Super!

Zowel voor volwassen, tieners en kinderen was het hier heerlijk vertoeven.

Dit hotel is zeker een aanrader.

Groetjes van ons allemaal uit Nederland.

Gereisd met vrienden in juli 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 18-8-2016

Wat leuk om te lezen dat wij jullie goed in de watten hebben kunnen leggen! Bij ons in het hotel is (bijna) niets teveel en zeker niet op het gebied van allergieën, wij koken dan graag persoonlijk voor onze gasten aangezien alertheid geboden is!

De complimenten zullen doorgegeven worden aan het personeel van SENTIDO Cypria Bay en wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen op het zonnig eiland!

Super vakantie gehad met het gezin

Danny
7-8-2016

Eerst een dikke pluim aan de kamermeisjes, hoe zij onze handdoeken op ons bed legde super (een zwaan,schaap of een mandje) elke keer iets anders. Het ontbijt en het eten was inorde. Ook de ontvangst van Roy en de toffe babbel met hem was leuk. Ook had je niet het gevoel dat het hotel vol zat want iedereen had een ligbed. En 2x maal in de week kan je uw badhanddoeken ruilen. Animatieteam was er ook iedere dag voor elk wat wils en nederlandstalig (Tom). Wij zijn met een goed gevoel naar huis vertrokken. Dus een dikke pluim aan het hele team van het hotel, doe zo verder.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 18-8-2016

Hi Danny!

Wat een glimlach tover je op de gezichten van de kamermeisjes! Zij zijn erg blij met dit compliment. Wat fijn dat het ontvangst en het gehele verblijf in orde was. Niets is heerlijker dan op vakantie te zijn en uit te kunnen rusten en mede door het rustige gevoel binnen het hotel.

Ook het animatie team is erg blij met de complimenten, helaas is Tom zijn stage afgelopen maar het compliment zal zeker aan hem doorgegeven worden!

Nogmaals hartelijk dank en wellicht tot ziens op Cyprus!

Heerlijke vakantie in een tophotel

Mario
25-7-2016

Heerlijke vakantie in een Top Hotel !!!!

Wij zijn net terug van 10 daagse vakantie in het Sentido Cypria bay hotel. Dit hotel verdiend op de 1e plaats een 10/10 score qua hygiene en onderhoud . Het personeel is er steeds vriendelijk en alle wensen worden vervuld. Wij kregen een zeer mooie en ruime kamer aangeboden met zeezicht ( nr. 3025 ) voorzien van alle comfort die elke dag kraaknet door de kamerpersoneel wordt onderhouden. Alhoewel dit hotel volgeboekt zat was is er van overbevolking zeker geen sprake. Aan ligbedjes is er totaal geen tekort voor de gasten. Het zwembad is echt prachtig met de poolbar waar je kunt genieten van lekkere cocktails en andere dranken. Ook het eten is zeer uitgebreid, overheerlijk en in het restaurant zijn er helemaal géén lange wachttijden , alles loopt gewoon vlotjes en perfect .De mooi gedekte tafels tijdens het diner zijn een regelrechte streling voor het oog wat het dineren heel aangenaam maakt . De gratis Wifi werkt perfect in het complete complex. Een oprecht woordje van dank voor het fijne verblijf gaat zeker naar het management aangevoerd door Melina Axioti ,Michelle reservatie manager , het voltallige team en in het bijzonder aan de Co. Manager Roy voor de mooie en aangename tijd en raadgevingen die hij voor ons vrijmaakte. Het hotel voldoet aan alle verwachtingen en mag zeker tot een 5 sterren bekroond worden. Bedankt voor de fijne tijd die we samen doorgebracht hebben en een echte aanrader voor alle volgende boekingen.

Groetjes uit Belgie van Mario Meillander en gezin ( kamer 3025 )

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 27-7-2016

Hi Mario,

Wouw, alleen de titel maakt onze gezichten al erg vrolijk, maar nog vrolijker als wij de review lezen.

Bij ons staat hygiëne en onderhoud hoog in het vaandel. Niets is fijner dan een schoon en frisse omgeving. Het team staat graag voor onze gasten klaar en (bijna) niets is ons teveel!

Wij willen je hartelijk bedanken voor deze super review en hopelijk mogen we je nog eens begroeten bij ons op Cyprus!

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.