Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°10°
6,9

Omschrijving
Hotel Sentido Cypria Bay is te vinden aan het strand in Cyprus. De zee is hier echter niet geschikt om in te zwemmen vanwege de rotsen. Het hotel heeft een zwembad met ligstoelen, een restaurant en een Kids en Teens club. Langs de boulevard kan gewandeld worden en de haven Paphos en het Aphrodite waterpark zijn aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in het Nederlands

in feite niks alles is er .Je word er van dag één ........Je krijgt er een goeie informatie wat er allemaal te doen is en richtlijnen .Vanaf het ontbijt tot avondeten echt meer dan genoeg .Mijn verjaardag viel in die periode en werd niet vergeten bubbels in de morgen en op de kamer nog eens .Kamer ieder proper en op ons bed steeds met badhandoeken een ander motief gemaakt .zoals een roos een zwaan een hart .Heel vriendelijk personeel vanaf poetsvrouw tot de derectie steeds behulpzaam .Aan de poolbar goeie uitleg .Voor ons de eerste maal een all inn .Aangezien wij geen echte alcohol drinkers zijn viel het goed mee eens een Griekse avond meegemaakt en dat was ook meegenomen .Je kunt langs de boulevard wandelen tot Paohos haven mooi .Wij waren heel tevreden vooral mijn vriendin .Echt een mooie reis en leuke herringerinnen Kalo Taxidi Mark en Silvia

Gereisd met partner in april 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 23-11-2016

Beste Mark en Silvia,

Hartelijk dank voor deze zeer positieve feedback. Wat fijn om te lezen dat jullie vakantie is begonnen met een goed ontvangst en dat de service de gehele vakantie van hoge kwaliteit is gebleven.

Wat leuk dat wij je verjaardag tot een succes hebben kunnen brengen, niets is beter dan je verjaardag vieren in de zon! Wij hopen dit dan ook zeker nogmaals te mogen organiseren voor jullie.

Hopelijk tot ziens op het zonnige eiland Cyprus, bij SENTIDO Cypria Bay!

Fantastische vakantie

J. van der Heijden
27-10-2016

Een fantastisch hotel met prachtige kamers. In de omgeving zijn winkels en andere eetgelegenheden. Ook het centrum van Paphos is goed te bereiken. Het eten is voortreffelijk een het personeel doet eralles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. Ook een compliment voor het zeer behulpzame managementteam.

Roy, Deputy Manager, Emarketing, 30-10-2016

Beste J. van der Heijden,

Wat geweldig om te lezen dat u een fantastische vakantie heeft doorgebracht met ons. Ons team doet er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Hartelijk bedankt voor deze geweldige review en hopelijk tot ziens bij ons in SENTIDO Cypria Bay!

Met zonnige groeten vanuit Cyprus,

Het gehele team van SENTIDO Cypria Bay.

redelijk

jan en jac
26-10-2016

r45min naarpafos te voet geen pendelbusje zwembad ligzetels kapot en versleten zeer kleine badkamer s;middags geen tafellinnen eten veel lamsvlees voor de rest okee

Roy, Deputy Manager, Emarketing, 27-10-2016

Beste Jan en Jac,

Hartelijk dank voor uw reactie, het is altijd fijn om reacties te mogen ontvangen van onze gasten!

Zoals in de brochure vermeldt staat zijn er lokale bussen, met de bushalte voor het hotel, die u voor 1,50 EURO per persoon naar de haven brengen. Helaas bieden wij daarom geen pendelservice aan. Voor volgend seizoen zijn de matrasjes voor op de zonnebedden besteld!

Graag verwelkomen wij u graag weer bij SENTIDO Cypria Bay!

D-reizen

Dit was een relax vakantie

Houtmeyers Vandeputte
21-10-2016

Supervriendelijk personeel, attent, prachtige verrassing voor verjaardag en huwelijksverjaardag vanwege hotel, fijne kamers en goed geïsoleerd ( geen geluidshinder van avond activiteit) , heel proper - minpuntje : aanbod vis , voor eiland had ik toch een ruimer aanbod verwacht maar algemeen lekker eten, ook wijnkaart was niet aanwezig. speciale dank aan Roy voor alles ! Hotel om naar terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 30-10-2016

Beste heer/mevrouw Houtmeyers, van de Putte,

Geweldig om van jullie deze leuke review te mogen ontvangen! Wat fijn dat jullie genoten hebben van de kleine attentie vanuit ons voor uw verjaardag. Het is voor ons dan ook speciaal dat u dat samen met ons gevierd hebt!

De vis op het eiland wordt grotendeels geimporteerd ondanks dat wij op een eiland in de Middelandse Zee gevestigd zijn. Rondom het eiland is weinig verse vis te vangen. De wijnkaart was die avond inderdaad niet aanwezig maar met voordeel voor u; een gratis flesje wijn op de tafel.

Nogmaals hartelijk dank voor het beoordelen van ons hotel en wij hopen u zeker weer eens te mogen begroeten op het eiland! Zonnige en nog steeds warme groeten vanuit Cyprus!

Voldoende hotel, maar geen 9

Ron de Mos
15-10-2016

Ik schrijf dit op het ogenblik dat ik hier in het hotel zit. Redelijk hotel. Ongezellige bar in de hal. Had een mail naar Roy gestuurd van te voren. Geen antwoord gehad. Jammer, weer een bedrijf dat niet reageert op mails. Bij aankomst hotel overbooked. Moesten 1 nacht naar ander hotel. En we waren al zo moe. 12 uur weer terug. Kamer niet klaar. Weer wachten. Zouden enkele extra's krijgen ter compenatie maar badjassen en upgrade kamer gingen al weer niet door. Sommige personeel aardig, anderen chagrijnig. Zwembad koud en hoop bedden zonder matrasjes doorgezakt. Wastafel in kamers klein voor spulletjes.Kamer verder Oke. Ook BVN. Eten is prima. Snacks tussendoor stellen niets voor. All incl. drankjes beperkt. Mooie tuin. Veel rotsen in zee. Winkeltjes toch wel een eind lopen. Geen pendelbusje.

Kortom, door al het gedoe toch wel een beetje een afknapper.

Beste Ron,

Hartelijk dank voor uw bericht. Zojuist heb ik contact gehad met onze reserverings afdeling waar alle e-mails binnenkomen op de info mail. Helaas heeft dit e-mailadres te maken gehad met een storing en heb ik uw e-mail niet doorgestuurd gekregen, anders had ik er zeer zeker op gereageerd! Niets is leuker dan Nederlandstalige gasten zelf te kunnen helpen en te woord kunnen staan.

Graag wil ik u vragen om contact met mij op te nemen zodat ik er alsnog voor kan zorgen dat u een onvergetelijke vakantie gaat beleven! Alvast vriendelijk bedankt.

Wij gaan zeker terug

RVDE
11-10-2016

Heel leuk hotel,mooi en modern ingericht. Heel leuk om bij aankomst te kunnen inchecken in het Nederlands met de hulp van Lisanne.Kamers zijn niet overgroot,maar ruim genoeg en proper. Het eten is zowel s'morgens s'middags en s'avonds lekker en steeds verzorgd. Alleen de thema-avonden zouden duidelijker moeten gemaakt worden. Het personeel is doorgaans vriendelijk,maar wij hadden een boontje voor Maria... Het zwembad is zeker ook de moeite,al toont het op foto nog groter(is groot genoeg). Het animatie team is ook geweldig. Ze doen echt hun best zonder opdringerig te zijn. Bedankt Marvin,Amanda,Timmy en Sarah. Dit alles wordt in goede banen geleid door een geweldige assistent manager,de Nederlandse Roy!! Niets is teveel voor deze jonge kerel. U vraagt,hij zorgt ervoor ! Bedankt Roy voor onze fijne vakantie.

Roy, Deputy Manager, Emarketing, 17-10-2016

Wat brengt deze review een grote glimlach op het gezicht bij Lisanne, Maria, Marvin, Amanda, Sarah, Timmy en uiteraard mijzelf! Wat fantastisch dat wij u hebben kunnen helpen in het Nederlands en dat u genoten heeft van de koffieservice van Maria!

Hartelijk dank voor het delen van uw mening en wij hopen u zeker nogmaals te mogen ontvangen bij ons in SENTIDO Cypria Bay!

Beste 4 sterrenhotel

Mevr. Anja D.
25-9-2016

Heb reeds meerdere hotels bezocht van 2 sterren tem 5. Van alle 4 sterren hotels waar ik ooit mijn vakantie heb doorgebracht was dit hotel het Aller beste. Het verdient geen 5 sterren, meer zeker een 4 sterren++!! Aan de receptie + verantwoordelijke van het restaurant spraken ze Nederlands, eerste keer dat ik dit meemaak, geen must, maar wel een aangename verrassing. Voldoene keuze bij het eten, heel leuk om 's morgens te kunnen ontbijten buiten met zicht op het zwembad. Het zwembad met poolbar was zeer gezellig en het personeel van de eerste tem de laatste waren zeer vriendelijk en beleefd. Hier kom ik zeker terug!!!

Zeer aangename ligging, ong. 12 minuten met de bus naar de "harbour", met zijn vele (eentonige) winkeltjes,maar heel leuke terrasjes met zicht op zee. 's Avonds was het leuk om een wandelingetje te maken via het wegje dat achter de hotels loopt tot aan het romantische kerkje of kapelletje. Kamer was wel niet erg nieuw meer, maar was een promotie-kamer, voldoende groot en de airco werkte prima (zeer belangrijk met zo een warm weer). Ben reeds een week terug thuis en nog steeds denk ik aan deze vakantie terug

Gereisd met vrienden in september 2016

Beste Anja,

Wat super om deze review te mogen ontvangen! Dit brengt dan ook weer een geweldige glimlach op ons gezicht.

Het doet ons erg goed om te lezen, na uw ervaring met andere 4 sterren hotels, u een zeer prettige vakantie hebt mogen beleven bij ons. Ons personeel doet er dan ook alles aan om u een onvergetelijke vakantie te laten beleven.

Mocht u weer eens kiezen voor een bezoek aan Cyprus hopen wij u weer in ontvangst te mogen nemen!

Leuk hotel ondanks enkel minpunten.

ImmySBS
18-9-2016

Locatie: Heel goed! vlot openbaar vervoer

Eten: Het eten is van uitstekende kwaliteit en relatief gevarieerd. Enkel de thema-avonden vallen mager uit. Geen aankondiging of enige aanduiding. Mogelijkheid om eens a la carte te eten is nooit doorgegeven. andere gasten hebben ons hierop gewezen!

Kamers: Ruime kamers met goedwerkende airco. Badkamer is goed met uitzondering van de inloop douche: na ieder gebruik moest ik een propere handdoek gebruiken om te dweilen, heel slechte afvoer van het water.

Service: Dit is het grootste minpunt van het hotel!!. Gelaten personeel: zowel aan de receptie als elders (bar, restaurant) We verwachten geen VIP behandeling maar goedendag is een minimum. Geen lach of enige vriendelijkheid, uitleg was ook heel karig. (vb. modaliteiten, openbaar vervoer, opties of wellness mogelijkheden) Enkel het kamerpersoneel en de manager waren een uitzondering. heel vriendelijk en behulpzaam

Grootste ergernis: Ligbedjes zijn een nachtmerrie... Kapot en versleten. Deze moeten zo snel mogelijk vervangen worden!

Roy, Deputy Manager, Emarketing, 19-9-2016

Hartelijk dank voor het schrijven van deze review, feedback is altijd meer dan welkom!

Wat spijtig om te lezen dat er wat minpunten zijn geweest tijdens uw verblijf en vinden het jammer dat wij hier geen bericht van hebben ontvangen tijdens uw verblijf. Wij proberen er altijd alles aan te doen om onze gasten tevreden naar huis te laten gaan.

De thema-avonden in het hotel zijn tweemaal per week, dinsdag avond Italiaanse avond en op vrijdag avond een Cyprotische avond. Dit wordt mede aangegeven door de kledingdracht op vrijdag avond en op beide avonden worden er likeuren geserveerd. Wij vinden het dan ook erg jammer dat de informatie niet goed overgekomen is.

Service staat bij ons erg hoog in het vaandel en wij werken dan ook erg gehecht met elkaar. Normaal gesproken zijn dit de pluspunten van ons hotel en zullen uw opmerking zeker bespreken binnen het team.

Wij hopen dat u nog eens een bezoek brengt bij ons in SENTIDO Cypria Bay om u een onvergetelijke vakantie te laten beleven!

van een heerlijke vakantie genoten

Haartmans
18-9-2016

goed : het Sentido Cypria Bay hotel staat voor : gastvrij, goed eten, schitterend uitzicht en super service.

de meisjes achter de receptie zijn steeds behulpzaam, nemen alle tijd en zijn altijd vriendelijk. Het eten in buffetvorm is elke dag gevarieerd en goed, op di,wo en do is het mogelijk om a la carte te dineren , dankzij Roy en Lisanne hebben we hier van mogen genieten de avond voor we weer afreisden. We hadden een kamer (1015) ietwat gedateerd, in de uitstekende vleugel op de eerste etage met uitzicht direct op zee, elke morgen een genot om even op het balkon te zitten en naar de voorbij komende wandelaars/hardlopers te kijken.

tijdens ons verblijf waren de gasten vooral Engelsen en Oostblokkers , Nederlanders waren er weinig, tevens wat Belgen en Duitsers.

niet goed : handdoekje leggen bij het zwembad begon al om 7.15 uur, vooral door de Engelsen, zeker bang om iets verder te moeten lopen 😉

te ver lopen naar Paphos, is zeker 40 minuten wandelen, optie is bus a 1,50 p.p ( na 22 uur 2,50 ) of de taxi a 8 euro.

minpunt voor ons was vooral geen bediening van drank tijdens het eten, als men dit ook nog gaat doen is het hotel voor ons helemaal af, geeft veel meer uitstraling en past bij een 4 * Hotel.

Prima vakantie, niet bijzonder

Laura
11-9-2016

Een goed hotel maar niks bijzonders zoals wel lijkt uit de beoordelingen op zoover. Kamer netjes in orde. Zwembad super. Ligging aan zee erg mooi maar helaas nergens in de buurt de mogelijkheid om daadwerkelijk in zee te gaan. Alleen maar rotsen op het "strand". Het eten was prima maar erg eentonig. Vlees vaak met veel vet eraan. Verwacht geen eten zoals je bij de plaatselijke Griek in Nederland krijgt. Het hotel maakt reclame voor het autoverhuurbedrijf aan de overkant van de straat. Jammer genoeg veel mankementen aan de auto en halverwege een tocht in de bergen hield de auto er compleet mee op. Levensgevaarlijk. Met pijn en moeite werd er wat voor ons geregeld door de eigenaresse van het bedrijf. Slechte zaak.

Gereisd met partner in augustus 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 13-9-2016

Beste Laura,

Hartelijk dank voor de feedback voor ons hotel. Het is altijd erg prettig om feedback te ontvangen zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Ons hotel deelt het strand samen met het naast gelegen hotel Cypria Maris waar gasten de zee in kunnen gaan zonder last te hebben van rotsen. Het klopt dat Paphos niet bekend staat om zijn beste stranden.

Wat jammer dat wij ter plaatse geen reactie hebben ontvangen over de kwaliteit van het eten. Niets is ons teveel en hadden wij graag persoonlijk eten geserveerd. De feedback zal doorgegeven worden aan onze chef.

Wij vinden het erg vervelend dat de auto onderweg ermee is gestopt. Het is geen organisatie waar wij een directe connectie mee hebben maar zullen zeker de feedback doorgeven aan de auto verhuurster.

Mocht je nog eens een bezoek brengen aan Cyprus hopen wij zeker de kans te krijgen om persoonlijk te mogen koken voor u om de Nederlandse Griek te overtreffen!

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.