Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag16°9°
6,9

Omschrijving
Hotel Sentido Cypria Bay is te vinden aan het strand in Cyprus. De zee is hier echter niet geschikt om in te zwemmen vanwege de rotsen. Het hotel heeft een zwembad met ligstoelen, een restaurant en een Kids en Teens club. Langs de boulevard kan gewandeld worden en de haven Paphos en het Aphrodite waterpark zijn aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels voor je op een rij gezet:

Neckermann

1 review over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in het Nederlands

echt een fantastische plek

jeannette van der heijden
7-5-2015

Echt een aanrader. Ik heb er een super vakantie beleefd en zou graag weer teruggaan. Dit is het beste hotel wat ik in al die jaren van alle andere hotels heb meegemaakt.

Gereisd anders in april 2015
Melina Axioti, General Manager, Emarketing, 8-5-2015

Beste Jeannette,

Wij willen je graag bedanken dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven.

Het doet ons erg goed om te lezen dat ons hotel zeer goed bevallen is en we verwelkomen je dan ook graag weer.

Vele groeten vanuit Paphos,

Het Team van SENTIDO Cypria Bay.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.