Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°8°
6,9

Omschrijving
Hotel Sentido Cypria Bay is te vinden aan het strand in Cyprus. De zee is hier echter niet geschikt om in te zwemmen vanwege de rotsen. Het hotel heeft een zwembad met ligstoelen, een restaurant en een Kids en Teens club. Langs de boulevard kan gewandeld worden en de haven Paphos en het Aphrodite waterpark zijn aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in het Nederlands

Moore vakantie

quinty van doorn,
14-4-2018

Fine losging en plekken Bij het zwembad. Leuk animatieteam en veel aandacht voor kinderen.

Gereisd met vrienden in april 2018
Mkleanthous, Sales and Marketing, 9-5-2018

Bedankt voor je reiview en blij om te horen dat je van je vakantie hebt genoten.

Wij verheugen ons op uw terugkeer naar SENTIDO Cypria Bay door Leonardo Hotels.

Beste wensen

Mkleanthous

Beste 4 sterrenhotel

Mevr. Anja D.
25-9-2016

Heb reeds meerdere hotels bezocht van 2 sterren tem 5. Van alle 4 sterren hotels waar ik ooit mijn vakantie heb doorgebracht was dit hotel het Aller beste. Het verdient geen 5 sterren, meer zeker een 4 sterren++!! Aan de receptie + verantwoordelijke van het restaurant spraken ze Nederlands, eerste keer dat ik dit meemaak, geen must, maar wel een aangename verrassing. Voldoene keuze bij het eten, heel leuk om 's morgens te kunnen ontbijten buiten met zicht op het zwembad. Het zwembad met poolbar was zeer gezellig en het personeel van de eerste tem de laatste waren zeer vriendelijk en beleefd. Hier kom ik zeker terug!!!

Zeer aangename ligging, ong. 12 minuten met de bus naar de "harbour", met zijn vele (eentonige) winkeltjes,maar heel leuke terrasjes met zicht op zee. 's Avonds was het leuk om een wandelingetje te maken via het wegje dat achter de hotels loopt tot aan het romantische kerkje of kapelletje. Kamer was wel niet erg nieuw meer, maar was een promotie-kamer, voldoende groot en de airco werkte prima (zeer belangrijk met zo een warm weer). Ben reeds een week terug thuis en nog steeds denk ik aan deze vakantie terug

Gereisd met vrienden in september 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 17-10-2016

Beste Anja,

Wat super om deze review te mogen ontvangen! Dit brengt dan ook weer een geweldige glimlach op ons gezicht.

Het doet ons erg goed om te lezen, na uw ervaring met andere 4 sterren hotels, u een zeer prettige vakantie hebt mogen beleven bij ons. Ons personeel doet er dan ook alles aan om u een onvergetelijke vakantie te laten beleven.

Mocht u weer eens kiezen voor een bezoek aan Cyprus hopen wij u weer in ontvangst te mogen nemen!

Zeer goed verzorgd, aanrader

Sophie
10-9-2016

Samen met mijn moeder heb ik eind augustus/begin september een week doorgebracht in Sentido Cypria Bay. Het uiterlijk van de accommodatie is zeer verzorgd. De kamer is mooi, schoon en er is een goede airco. Het personeel is zeer vriendelijk en klantgericht.

Het eten was prima. Afwisseling was redelijk, zowel bij de lunch als diner. Één week was wel precies lang genoeg wat betreft het eten.

Het reserveren van de bedjes bij het zwembad gebeurde, ondanks bij aankomst wordt aangegeven dat dit niet de bedoeling is voor 8 uur. Echter waren er altijd nog genoeg bedjes vrij, ook later op de dag, wat ontzettend fijn was.

Het zwembad was erg aangenaam, goede temperatuur, goed verzorgd en mooie aankleding.

Enig minpunt aan dit hotel is het strand. Dit was klein, er stonden weinig ligbedjes en was redelijk verlaten. Ook was er niet de mogelijkheid vanuit het strand de zee in te gaan ivm de rotsen. Dit hadden wij nav de accommodatiebeschrijving ons wel voorgesteld. Het goede zwembad heeft dit wel gecompenseerd.

Gereisd met vrienden in september 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 16-9-2016

Hi Sophie!

Leuk om te lezen dat je samen met je moeder een leuke tijd bij ons in SENTIDO Cypria Bay hebt doorgebracht. Mede door de leuke gasten die wij telkens mogen ontvangen straalt dit af op de gezichten van ons personeel.

Het kan inderdaad zijn dat je voor 8 uur handdoeken op de bedjes vindt aangezien ons personeel 10 voor 8 pas een ronde maakt om alle handdoeken te verwijderen. Het moet natuurlijk prettig blijven voor iedereen, op vakantie je wekker te moeten zetten voor een handdoek te plaatsen willen wij niet! Er zijn dan ook inderdaad zoals je aangeeft genoeg zonnebedjes aanwezig.

Onze gasten kunnen gebruik maken van het strand wat gedeeld wordt met het naast gelegen hotel Cypria Maris en daar kunnen de gasten dan ook de zee in.

Hopelijk tot ziens bij SENTIDO Cypria Bay op het zonnige eiland Cyprus!

fantastisch

Patrick De Wilde
5-9-2016

Dit is een van de betere hotels die ik al meegemaakt heb. Niks was te veel gevraagd, personeel van catering tot receptie tot management en alle anderen steeds tot uw dienst. Ben zelfs bedankt geweest met een fles op de kamer voor een gewone tip.

Roy, nogmaals bedankt aan u en uw personeel voor het zeer aangename verblijf.

Gereisd met vrienden in augustus 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 7-9-2016

Hi Patrick,

Geweldig om deze reactie te lezen! Het doet ons erg goed om te lezen dat ons hotel uitstekend is bevallen en wij hopen je dan ook graag weer eens terug te zien bij ons op het zonnige eiland.

Vele zonnige groeten vanuit Cyprus!

Fantastische vakantie!

Familie met 7 personen
9-8-2016

Wij hebben twee weken in dit top hotel gezeten en hebben hier een heerlijke tijd gehad.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Een pluspunt dat er Nederlands sprekend personeel is, zowel bij de receptie als bij het animatieteam. Roy stond altijd voor ons klaar voor een praatje, tips en informatie.

De kamers werden elke dag heel goed schoongemaakt. Genoeg schone handdoeken die elke dag leuk werden neergelegd.

Het eten was elke dag prima, goed verzorgd, genoeg en veel variatie. Ook met allergieën wordt er goed rekening gehouden. Één van ons werd goed in de watten gelegd door Eleni en Andri. Super!

Zowel voor volwassen, tieners en kinderen was het hier heerlijk vertoeven.

Dit hotel is zeker een aanrader.

Groetjes van ons allemaal uit Nederland.

Gereisd met vrienden in juli 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 18-8-2016

Wat leuk om te lezen dat wij jullie goed in de watten hebben kunnen leggen! Bij ons in het hotel is (bijna) niets teveel en zeker niet op het gebied van allergieën, wij koken dan graag persoonlijk voor onze gasten aangezien alertheid geboden is!

De complimenten zullen doorgegeven worden aan het personeel van SENTIDO Cypria Bay en wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen op het zonnig eiland!

Fantastisch!

Melissa
21-6-2016

Service en animatie was uitermate goed en geeft net een extra toevoeging aan je vakantie. Eten en drinken is daarnaast gevarieerd en lekker en de ligging van het hotel is goed je kan met de bus overal naar toe. Heel schoon is alles en de foto's op de website zijn de werkelijkheid. Wij hebben echt een top vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2015
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 29-6-2016

Hi Melissa!

Onze entertainers zijn erg blij met deze leuke en positieve reactie. Zij staan dan ook 6 dagen per week graag voor onze gasten klaar!

Het doet ons erg goed te lezen dat wij aan je verwachtingen voldaan hebben en hopen je nogmaals te mogen ontvangen in SENTIDO Cypria Bay voor nog een TOP vakantie!

Zonnige groeten vanuit het mooie eiland Cyprus!

Fantastische vakantie gehad

Jeannine
30-4-2016

Als je een rustige vakantie wil , met lekker eten en vriendelijk personeel , moet je daar naartoe.

Phafos haven ligt op wandelafstand.

Van de manager tot de onderhoudsdienst , allemaal even vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met vrienden in april 2016
Roy van der Heijden, Deputy Manager, Emarketing, 4-5-2016

Hi Jeannine!

Wat prettig om te lezen dat je een vakantie hebt beleefd om tot rust te komen. Een heerlijke wandeling via de promenade naar de haven langs zee is dan ook zeker een aanrader aan al onze gasten.

Het doet ons goed om te lezen dat ons team aan uw wensen heeft kunnen voldoen en wij hopen je dan ook graag weer terug te zien bij ons in SENTIDO Cypria Bay!

Amazing!

Danique
18-4-2016

Gisteren terug gekomen van een heerlijke vakantie in Sentido Cypria Bay. Wat een geweldig complex en enorm vriendelijk personeel. Mijn complimenten gaan uit naar het management en dan in het bijzonder Roy. Roy doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Niets is hem teveel. Het eten is werkelijk waar fantastisch, alles is vers klaargemaakt en er is veel keus. De kamers zijn ruim en beschikken over alle faciliteiten. Ik plan mijn volgende vakantie zeker weer naar hier!

Gereisd met vrienden in april 2016
Roy van der Heijden, Deputy Manager, Emarketing, 4-5-2016

Hi Danique!

Super om deze review te mogen ontvangen. Het doet ons goed om te lezen dat het personeel goede service biedt, dit is tenslotte ook ons streven! Het is dan ook zeer prettig dat we als een gehecht team samen werken.

We hopen je snel weer te mogen begroeten bij ons in SENTIDO Cypria Bay!

Super hotel

Bo
21-7-2015

Het is een erg sfeervol hotel met een mooi zwembad en goed uitzicht op zee. De service van het hotel is ook goed. Het personeel is erg vriendelijk, daarnaast heb je ook een enthousiast entertainment team dat zorgt voor leuke activiteiten voor jong en oud. Het eten in het restaurant is gevarieerd en erg lekker. Kortom dit hotel zorgt voor een super vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2015
Melina Axioti, General Manager, Emarketing, 15-9-2015

Beste Bo,

Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om een reactie te schrijven. Feedback van onze gasten stellen wij dan ook zeer op prijs. Super om te lezen dat de service uitstekend was en onze personeelsleden daar allemaal aan bij hebben kunnen dragen met een smile. Ons animatieteam doet daar dan ook zeker aan mee en entertaint onze gasten met liefde en plezier.

Het doet ons altijd weer goed als het eten in de smaakt valt bij onze gasten, hier besteden wij dan ook veel aandacht aan. Wij hopen je weer te mogen begroeten bij SENTIDO Cypria Bay.

Met een zonnige smile vanuit Cyprus,

Het team van SENTIDO Cypria Bay.

Voor herhaling vatbaar!

Tessa
20-7-2015

Prachtig hotel met super vriendelijk, behulpzaam personeel!! Het eten was top! Zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in januari 2015
Melina Axioti, General Manager, Emarketing, 31-7-2015

Beste Tessa,

Super om te lezen dat onze service en vriendelijkheid er boven uit stak tijdens uw vakantie. Onze chef en zijn personeel doen er alles aan om het eten op zijn best te serveren. Deze positieve feedback zal dan ook zeker aan hem en zijn team doorgegeven worden.

Hartelijk dank voor het schrijven van de beoordeling en we hopen u graag weer terug te zien op Cyprus!

Met warme groeten vanuit Paphos,

Team van SENTIDO Cypria Bay.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.