Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°8°
6,9

Omschrijving
Hotel Sentido Cypria Bay is te vinden aan het strand in Cyprus. De zee is hier echter niet geschikt om in te zwemmen vanwege de rotsen. Het hotel heeft een zwembad met ligstoelen, een restaurant en een Kids en Teens club. Langs de boulevard kan gewandeld worden en de haven Paphos en het Aphrodite waterpark zijn aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Wino,
10-2-2019

Wij zijn in sept 2018 met 2 volwassenen en ons zoontje van 4 in dit hotel geweest.

Vriendelijk personeel. Bepaald moment kwam er een grote groep jongeren die joints rookten dicht in de buurt van de kleine kinderen ( was te ruiken), luidruchtig waren en als t ware het zwembad over namen. Hier melding van gemaakt en meteen werd de manager ingeschakeld en actie ondernomen. Binnen een halve dag was de groep weg en nergens last meer van gehad.

Ligbedden zijn echt gratis en er waren er meer dan voldoende!

Wij vonden voldoende variatie aan eten en vonden het lekker. Onder andere een ruime keus aan salades. En voor warme maaltijden ook genoeg te krijgen. Ook het ontbijt was voor ons uitgebreid genoeg.

Leuk kinder zwembad. Op loopafstand was een speeltuin. Strandjes dichtbij.

Mooie boulevard om overheen te lopen.

Hou er rekening mee dat het rond 20:00 donker is. Balkons hadden geen licht, dat was een minpuntje voor ons.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Eens en Nooit meer!

Peter,
16-8-2018

Volgens de brochure van touroperator werd dit hotel zeer hoog aangeschreven, all-inclusive, kussenservice, hoge cijfers, etc. Etc. Hierdoor was ons verwachtingspatroon zeer hoog, het was een zware tegenvaller. All-inclusive kreeg een andere invulling. Voor de extra service zoals kussenservice moest nu betaald worden, ligbedjes reserveren kosten ruim €100,- per week, kinderen werden lekker gemaakt met ijs en slush-ijs, hiervoor moest ook betaald worden. Kinderanimatie was ver onder de maat, zowiezo was het animatieteam zwaar onder de maat, wij zijn al heel wat ressorts gewend en dit team presteerde gewoon niet. Daarnaast was de gastvrijheid slecht, service belabberd, personeel chagrijnig of zat met hun telefoon te spelen i.p.v. oog voor de klant te hebben of discussies aanging met de klant, als er iets verkeerd ging. Een a la carte restaurant, waarbij je niks kon kiezen, je kreeg gewoon wat de pot schafte. Eten was gewoon koud. Zeer slecht

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit maar dan ook nooit meer!

Joyce,
16-8-2018

Net terug van onze vakantie. Helaas bleek dit hotel zeker niet de verwachtingen waar te maken. Animatie was echt een grote teleurstelling, voor 11 jarige zeer weinig te doen. Maar ook voor kleinere kinderen niet goed te noemen. Kinderen in een kelder stoppen en zelf laten spelen noem ik geen animatie. Zwembad is veel te klein voor dit aantal mensen, personeel is vaak onbeleefd en ook veel bezig met eigen mobiel. Avond animatie begint pas om 22.15 en ervoor is er eigenlijk niks te doen. Zee is niet begaanbaar, dan moet je een stuk verder door lopen om op een publiek strand te komen. Eten in buffet vorm is zoals bij elk all-in redelijk hetzelfde, echter was het eten helaas vaak koud dus verder beneden de maat. De bedjes aan het zwembad worden verhuurd voor 30 euro per week, als je dit niet doet dan zit je, zelfs vanaf 6 uur handdoekje leggen op 4 rijen verder en kan je je kind niet zien in het zwembad. Slush ijs en waterijs is ook betalen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk hotel

Cindy clerinx,
22-8-2017

Veel luidruchtige engelsen. Ligstoel aan zwembad betalend 35€/dag/persoon, of je moet om 6u opstaan voor handdoek te leggen. Klein zwembad. Filterdunne muren, je hoort wat je buren doen of zeggen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top vakantie!!

Sara
25-8-2016

We hebben bij Sentido geweldige 2 weken vakantie gehad! Mooi en schoon hotel en voor families met kinderen heel geschikt. Pluspunten: Animatie!!!!! Timmy en Marven, zij zijn onze 2 toppers geweest, beide super professionele dansers met enorme kwaliteiten met een mooi en lief karakter, maar ook de rest was super... Samen vormden ze een top animatie team! Ook niet te vergeten de manager, Roy, wat een geweldige manager! Hij betrekt al het personeel bij de gasten en heeft alles goed onder controle! Bedankt allemaal! Je kunt lekker over de boulevard langs naar het stadje wandelen of via de doorgaande weg langs diverse winkeltjes en restaurantjes. All in was eigenlijk niet nodig, er zijn zoveel leuke restaurantjes die lekker (en goedkoop) zijn dat all in eigenlijk overbodig is. Minpuntjes moet ik helaas ook benoemen, groot minpunt heb ik over wat ze noemen milieu bewust zijn; je krijgt geen flesjes water, je moet zelf je flesjes water kopen en bijvullen (zeer bacterie gevoelig, hier kun je hepatitis van te krijgen!) Alles is zelfbediening, helaas het diner ook. Eten was goed, maar jammer dat er geen enkele keer tonijn of gerookte zalm was. Helaas dat toen wij er waren zaten er geen Nederlandse kindjes, maar ach alles wat ik zit te zeuren is niet in verhouding met de super vakantie die we gehad hebben. Nogmaals dank Timmy, Marven en Roy! Mochten jullie ooit naar een ander hotel verhuizen komen dan we daar zeker naartoe!!! Fam. Van Ginkel

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 7-9-2016

Hi Sara en familie!

Wat leuk om van jullie deze review te mogen ontvangen. Timmy en Marvin hebben meteen een lach op hun gezicht! Wij zijn erg blij met jullie positieve feedback en de verbeterpunten.

Het water wat in de flessen gevuld kan worden is goed gezuiverd en hier staat dan ook een sterke controle op. De gasten ontvangen een nieuwe fles bij aankomst op de kamer en kunnen uiteraard bij de bars ook om een nieuwe fles vragen tegen een kleine vergoeding van 1 EURO. Dit is inderdaad om het verspillen van plastic te verminderen. De reactie over de gerookte zalm begrijpen wij, helaas wordt gerookte zalm (nog) niet geserveerd in 4 sterren hotels op het eiland en alleen in 5 sterren accommodaties. Maar wij verzorgen graag andere lekkernijen, ook op aanvraag!

Wij zien jullie graag nog een keer terug om jullie weer een fantastische vakantie te bezorgen! Vele groeten aan de kids!

Geweldig hotel

Jerinde
18-6-2016

Sentido Cypria Bay is echt een super goed hotel. Ze zijn hier zeer gastvrij en niets is teveel! Prachtige ligging direct aan zee, aan de wandelboulevard naar Paphos haven. Het zwembad is heerlijk groot en fijn dat er genoeg ligbedjes zijn. De gerenoveerde kamers zien er ook tiptop uit. Her eten is zeer afwisselend, altijd warm en van goede kwaliteit! Al met al een geweldig hotel en zeker een aanrader voor iedereen. Onze huwelijksreis was top! Mede door Roy die overal aan had gedacht en voor je klaar stond!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 26-6-2016

Hallo vakantiegangers van SENTIDO Cypria Bay!

Wat fijn om te lezen dat wij jullie huwelijksreis goed vervuld hebben. Het is een reis die je een keer in je leven maakt en wij vinden dit dan ook erg leuk om in een leuk jasje te steken!

Onze gasten genieten inderdaad van een prachtige wandelpromenade naar de haven toe vanuit het hotel. Onze chef heeft een glimlach op zijn gezicht na het lezen van jullie review over de kwaliteit van het eten, onze dank hiervoor.

Hopende jullie wederom te zien in SENTIDO Cypria Bay en wij wensen jullie veel geluk en plezier samen!

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.