Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels

10 tips over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels

Danique, 18-4-2016
Bezoek Latchi voor een boottrip naar de blue lagoon!
patrick, 29-6-2015

Aphrodite waterpark is zeker een aanrader.

We hebben 2 dagen een auto gehuurd en zijn de eerste dag naar het waterpark gereden en de tweede dag naar het dorpje naast Polis. Daar hebben we in de haven een boot gehuurd en zijn naar blue lagoon gevaren. Zeker de moeite waard.

armand.boirts@gmail.com, 1-6-2015
we hadden kamer straat kant ,snachts hoort ge niets rustig

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels voor je op een rij gezet:

Eddy, 20-5-2015
Neem een dagticket aan 5 euro voor de bus, hiermee kan je een ganse dag alle buslijnen gebruiken.
Eddy, 19-5-2015

Neem op de bus een dagticket aan 5 euro, zo kan je een ganse dag met alle buslijnen de streek verkennen.

Opgelet voor de zomermaanden; temperaturen van 35 graden zijn geen uitzondering.

jeannette van der heijden, 7-5-2015
Wil je graag op vakantie met lekker vers eten en een schone kamer en vriendelijk personeel ga dan naar dit hotel

Danique, 2-5-2015
Bezoek de haven van Paphos. Op ongeveer 20 minuten lopen vanaf het hotel. Je loopt op een speciaal aangelegd pad langs zee richting de haven. Fenomenaal uitzicht!
Laila, 7-3-2015
Coral Bay heeft een mooi strand en de shopping mall vlakbij de haven heeft winkels zoals Zara en Tellyweil.
Louise , 1-3-2015
Vlakbij de Haven, Hier zijn ook leuke trips te boeken en het is zeker de moeite waard om een auto te huren (wel even wennen dat links rijden)
anetkerstens, 29-6-2014
Hotel heeft een Holiday Concierge, een persoonlijk aanspreekpunt waar je terecht kunt met je vragen. Spreekt over het algemeen Nederlands/Belgisch en is altijd in het hotel bereikbaar.