Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels ****

Review geschreven door Peter

Eens en Nooit meer!

Peter,
16-8-2018

Volgens de brochure van touroperator werd dit hotel zeer hoog aangeschreven, all-inclusive, kussenservice, hoge cijfers, etc. Etc. Hierdoor was ons verwachtingspatroon zeer hoog, het was een zware tegenvaller. All-inclusive kreeg een andere invulling. Voor de extra service zoals kussenservice moest nu betaald worden, ligbedjes reserveren kosten ruim €100,- per week, kinderen werden lekker gemaakt met ijs en slush-ijs, hiervoor moest ook betaald worden. Kinderanimatie was ver onder de maat, zowiezo was het animatieteam zwaar onder de maat, wij zijn al heel wat ressorts gewend en dit team presteerde gewoon niet. Daarnaast was de gastvrijheid slecht, service belabberd, personeel chagrijnig of zat met hun telefoon te spelen i.p.v. oog voor de klant te hebben of discussies aanging met de klant, als er iets verkeerd ging. Een a la carte restaurant, waarbij je niks kon kiezen, je kreeg gewoon wat de pot schafte. Eten was gewoon koud. Zeer slecht

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018