Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Joyce

Nooit maar dan ook nooit meer!

Joyce,
16-8-2018

Net terug van onze vakantie. Helaas bleek dit hotel zeker niet de verwachtingen waar te maken. Animatie was echt een grote teleurstelling, voor 11 jarige zeer weinig te doen. Maar ook voor kleinere kinderen niet goed te noemen. Kinderen in een kelder stoppen en zelf laten spelen noem ik geen animatie. Zwembad is veel te klein voor dit aantal mensen, personeel is vaak onbeleefd en ook veel bezig met eigen mobiel. Avond animatie begint pas om 22.15 en ervoor is er eigenlijk niks te doen. Zee is niet begaanbaar, dan moet je een stuk verder door lopen om op een publiek strand te komen. Eten in buffet vorm is zoals bij elk all-in redelijk hetzelfde, echter was het eten helaas vaak koud dus verder beneden de maat. De bedjes aan het zwembad worden verhuurd voor 30 euro per week, als je dit niet doet dan zit je, zelfs vanaf 6 uur handdoekje leggen op 4 rijen verder en kan je je kind niet zien in het zwembad. Slush ijs en waterijs is ook betalen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018