Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Val

Een aanrader voor zon -en waterliefhebbers!

Val,
31-7-2018

Mooi hotel, staat buiten kijf. De kamers zijn trouwens recent nog vernieuwd, zo lijkt me! Ook in het drukke hoogseizoen genoeg ligzetels aan het zwelbad, dat is altijd een pluspunt. Zo hoef je je daar al niet druk over te maken. De keuken is meer dan OK!

All-inclusive formule is zeker een aanrader, het personeel komt af en toe zelf aan het zwembad langs met lekkers. Het personeel is trouwens in het algemeen enorm vriendelijk.

Verder prachtig uitzicht op de zee vanop het terras en vanop de ligstoel. Zwemmen in de zee is hier wel niet mogelijk door de vele rotsen.

Het hotel ligt aan een boulevard van verschillende hotels. Je kan overal gebruik maken van de verschillende zwembaden of ligzetels, best wel de moeite.

In de buurt vind ik persoonlijk wel dat er weinig te zien is maar er is genoeg te doen in het hotel. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat het in juli al donker is rond 20u00

Conclusie: meer dan de moeite!

Gereisd met partner in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl