Heerlijk verblijf aan de kust met gevarieerd eten

Review geschreven door Arjan

Heerlijk verblijf aan de kust met gevarieerd eten

Arjan,
15-7-2018

Sentido Cypria Bay ligt in het verlengde van de Paphos boulevard. De kust is rotsachtig en te wild om te zwemmen, maar geeft wel een lekker fris briesje bij de zwembaden en ligweide. Met de all-inclusieve was er heel gevarieerd eten in buffet vorm en tussendoor konden er onbeperkt snacks worden gehaald (hotdog, friet, hamburger, kip nuggets) en softdrinks en koffie. En een barretje aan het zwembad en in de lobby op de beganegrond om drankjes te halen. De tuinen staan er netjes onderhouden bij met veel bloeiende planten en er liggen soms hagedisjes te zonnen.

We hebben het heerlijk gehad en komen er graag nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018
Vorige reviewVorige