voor herhaling zeker nog eens naar daar fantastiis

Review geschreven door mark

voor herhaling zeker nog eens naar daar fantastiis

mark,
12-11-2016

in feite niks alles is er .Je word er van dag één ........Je krijgt er een goeie informatie wat er allemaal te doen is en richtlijnen .Vanaf het ontbijt tot avondeten echt meer dan genoeg .Mijn verjaardag viel in die periode en werd niet vergeten bubbels in de morgen en op de kamer nog eens .Kamer ieder proper en op ons bed steeds met badhandoeken een ander motief gemaakt .zoals een roos een zwaan een hart .Heel vriendelijk personeel vanaf poetsvrouw tot de derectie steeds behulpzaam .Aan de poolbar goeie uitleg .Voor ons de eerste maal een all inn .Aangezien wij geen echte alcohol drinkers zijn viel het goed mee eens een Griekse avond meegemaakt en dat was ook meegenomen .Je kunt langs de boulevard wandelen tot Paohos haven mooi .Wij waren heel tevreden vooral mijn vriendin .Echt een mooie reis en leuke herringerinnen Kalo Taxidi Mark en Silvia

Gereisd met partner in april 2016