Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels

6,9

6 reacties Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels

Stopcontact

welleman, 28-5-2017
Zijn er ter plaatse in het hotel adapters uk stekker naar Europese stekker beschikbaar om te ontlenen mits waarborg?
1 reactie

Genoeg bedjes en parasols

Ron, 11-10-2016
Wij gaan van de week naar Sentido Cypria Bay. We hebben gezien dat het hotel helemaal vol zit. We hebben Roy een email gestuurd maar daar reageert hij helaas niet op. Weet iemand of er genoeg bedjes en parasols zijn, want wij verbranden nogal makkelijk. Wij zijn 30 jaar getrouwd en wilden een wat luxere vakantie. Nu zag ik nadat ik geboekt had dat het een promokamer betrof. Zijn deze qua indeling erg veel anders?

Gepast gekleed

Jo, 2-5-2016

Er staat dat je gepast gekleed moet bij het avondeten. Wat bedoelen ze daar precies mee? Een lange broek? Ik hoor het graag.

Jo

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels voor je op een rij gezet:

Restaurant

Anja, 24-4-2016
Heeft het restaurant ook een terras waar je kan eten

alcohol

tropischevakantieganger, 18-1-2016
Vanaf welke leeftijd mag er alcohol (cocktails,wijn,..) gedronken worden in het hotel? 16-18-21??

sentido cypria bay

Lenn, 18-6-2015

Hallo,wij willen heel graag eens naar dit hotel op vakantie maar had graag wat meer beoordelingen gelezen zeker van Belgen of Nederlanders.Wij hechten veel belang aan service,lekker eten,mooie kamer,badkamer,kortom alles.

Wie kan ons helpen met onze keuze.

mvg Tine