Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag20°10°
6,9

Omschrijving
Hotel Sentido Cypria Bay is te vinden aan het strand in Cyprus. De zee is hier echter niet geschikt om in te zwemmen vanwege de rotsen. Het hotel heeft een zwembad met ligstoelen, een restaurant en een Kids en Teens club. Langs de boulevard kan gewandeld worden en de haven Paphos en het Aphrodite waterpark zijn aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad!

Wino,
10-2-2019

Wij zijn in sept 2018 met 2 volwassenen en ons zoontje van 4 in dit hotel geweest.

Vriendelijk personeel. Bepaald moment kwam er een grote groep jongeren die joints rookten dicht in de buurt van de kleine kinderen ( was te ruiken), luidruchtig waren en als t ware het zwembad over namen. Hier melding van gemaakt en meteen werd de manager ingeschakeld en actie ondernomen. Binnen een halve dag was de groep weg en nergens last meer van gehad.

Ligbedden zijn echt gratis en er waren er meer dan voldoende!

Wij vonden voldoende variatie aan eten en vonden het lekker. Onder andere een ruime keus aan salades. En voor warme maaltijden ook genoeg te krijgen. Ook het ontbijt was voor ons uitgebreid genoeg.

Leuk kinder zwembad. Op loopafstand was een speeltuin. Strandjes dichtbij.

Mooie boulevard om overheen te lopen.

Hou er rekening mee dat het rond 20:00 donker is. Balkons hadden geen licht, dat was een minpuntje voor ons.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Eens en Nooit meer!

Peter,
16-8-2018

Volgens de brochure van touroperator werd dit hotel zeer hoog aangeschreven, all-inclusive, kussenservice, hoge cijfers, etc. Etc. Hierdoor was ons verwachtingspatroon zeer hoog, het was een zware tegenvaller. All-inclusive kreeg een andere invulling. Voor de extra service zoals kussenservice moest nu betaald worden, ligbedjes reserveren kosten ruim €100,- per week, kinderen werden lekker gemaakt met ijs en slush-ijs, hiervoor moest ook betaald worden. Kinderanimatie was ver onder de maat, zowiezo was het animatieteam zwaar onder de maat, wij zijn al heel wat ressorts gewend en dit team presteerde gewoon niet. Daarnaast was de gastvrijheid slecht, service belabberd, personeel chagrijnig of zat met hun telefoon te spelen i.p.v. oog voor de klant te hebben of discussies aanging met de klant, als er iets verkeerd ging. Een a la carte restaurant, waarbij je niks kon kiezen, je kreeg gewoon wat de pot schafte. Eten was gewoon koud. Zeer slecht

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit maar dan ook nooit meer!

Joyce,
16-8-2018

Net terug van onze vakantie. Helaas bleek dit hotel zeker niet de verwachtingen waar te maken. Animatie was echt een grote teleurstelling, voor 11 jarige zeer weinig te doen. Maar ook voor kleinere kinderen niet goed te noemen. Kinderen in een kelder stoppen en zelf laten spelen noem ik geen animatie. Zwembad is veel te klein voor dit aantal mensen, personeel is vaak onbeleefd en ook veel bezig met eigen mobiel. Avond animatie begint pas om 22.15 en ervoor is er eigenlijk niks te doen. Zee is niet begaanbaar, dan moet je een stuk verder door lopen om op een publiek strand te komen. Eten in buffet vorm is zoals bij elk all-in redelijk hetzelfde, echter was het eten helaas vaak koud dus verder beneden de maat. De bedjes aan het zwembad worden verhuurd voor 30 euro per week, als je dit niet doet dan zit je, zelfs vanaf 6 uur handdoekje leggen op 4 rijen verder en kan je je kind niet zien in het zwembad. Slush ijs en waterijs is ook betalen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

D-reizen

Mooi hotel, staat buiten kijf. De kamers zijn trouwens recent nog vernieuwd, zo lijkt me! Ook in het drukke hoogseizoen genoeg ligzetels aan het zwelbad, dat is altijd een pluspunt. Zo hoef je je daar al niet druk over te maken. De keuken is meer dan OK!

All-inclusive formule is zeker een aanrader, het personeel komt af en toe zelf aan het zwembad langs met lekkers. Het personeel is trouwens in het algemeen enorm vriendelijk.

Verder prachtig uitzicht op de zee vanop het terras en vanop de ligstoel. Zwemmen in de zee is hier wel niet mogelijk door de vele rotsen.

Het hotel ligt aan een boulevard van verschillende hotels. Je kan overal gebruik maken van de verschillende zwembaden of ligzetels, best wel de moeite.

In de buurt vind ik persoonlijk wel dat er weinig te zien is maar er is genoeg te doen in het hotel. Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat het in juli al donker is rond 20u00

Conclusie: meer dan de moeite!

Gereisd met partner in juli 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Sentido Cypria Bay ligt in het verlengde van de Paphos boulevard. De kust is rotsachtig en te wild om te zwemmen, maar geeft wel een lekker fris briesje bij de zwembaden en ligweide. Met de all-inclusieve was er heel gevarieerd eten in buffet vorm en tussendoor konden er onbeperkt snacks worden gehaald (hotdog, friet, hamburger, kip nuggets) en softdrinks en koffie. En een barretje aan het zwembad en in de lobby op de beganegrond om drankjes te halen. De tuinen staan er netjes onderhouden bij met veel bloeiende planten en er liggen soms hagedisjes te zonnen.

We hebben het heerlijk gehad en komen er graag nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Moore vakantie

quinty van doorn,
14-4-2018

Fine losging en plekken Bij het zwembad. Leuk animatieteam en veel aandacht voor kinderen.

Gereisd met vrienden in april 2018
Mkleanthous, Sales and Marketing, 9-5-2018

Bedankt voor je reiview en blij om te horen dat je van je vakantie hebt genoten.

Wij verheugen ons op uw terugkeer naar SENTIDO Cypria Bay door Leonardo Hotels.

Beste wensen

Mkleanthous

Super!

Britt,
2-10-2017

Zwembad groot genoeg.

Restaurant netjes en alles wordt snel aangevuld. Erg lekker en gevarieerd eten.

Goede en genoeg bedjes aan het zwembad. Hoef je niet voor te betalen. Je kunt ze wel reserveren maar is niet nodig.

Veel engelsen, maar nauwelijks last van gehad.

Wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2017

Leuk hotel

Cindy clerinx,
22-8-2017

Veel luidruchtige engelsen. Ligstoel aan zwembad betalend 35€/dag/persoon, of je moet om 6u opstaan voor handdoek te leggen. Klein zwembad. Filterdunne muren, je hoort wat je buren doen of zeggen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kurt en Jenny,
24-4-2017

Het was onze 2e keer dat wij hier waren, telkens met Pasen.

Dit is een superhotel en alle medewerkers zijn zo'n lieve mensen!

De kamers zijn mooi (hadden zicht op zee), steeds proper gekuist en altijd een mooie creatie op het bed met de handdoeken, en een bloemetje.

De ligweide is prachtig en je vind rustige plaatsjes. Onze sentido pluskamer had het voordeel dat we gereserveerde zonbedjes hadden met reeds een handdoek erop! We zijn zonnekloppers dus voor ons was dit de max.

Eten en drinken zeer goed, zeer gevarieerd.

De animatie 's avonds was altijd leuk.

De meeste hotelgasten zijn Engelsen, vind ik persoonlijk een leuk volk!

Bedankt aan gans de crew, speciale dank aan Andri in het restaurant (superwoman), Stany in de Falcon nightclub, die zorgde dat we altijd een drankje hadden, Victoria waar je alles kon aan vragen,....

Komen zeker volgend jaar terug, kan niet wachten....

Gereisd met partner in april 2017

Geweldige vakantie

Lisa
19-11-2016

Ik vond alles prachtig. heel gastvriendelijk personeel.

Heel fijn om in te checken bij een Nederlandse receptioniste genaamd Lisanne.

Een prachtig zwembad en een prachtig strand deel.

het eten in het hotel was hartstikke lekker.

prachtige hotel kamers ook

helemaal niks te klagen.

Gereisd alleenreizend in oktober 2016
Roy, Deputy Manager, Emarketing, 23-11-2016

Hi Lisa,

Wat een fantastische review hebben wij mogen ontvangen van jou, onze Nederlandse stagiaire Lisanne is hier dan ook erg blij mee.

Wij vinden het erg fijn om te lezen dat je een leuke vakantie hebt mogen doorbrengen bij ons in SENTIDO Cypria Bay. Hopelijk mogen wij je nogmaals begroeten bij ons op het zonnige eiland.

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Cypria Bay by Leonardo Hotels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.