Appartement Rania Beach

3 reviews over Appartement Rania Beach in het Nederlands

leuk opgezet appartementencomplex

mariette
13-9-2011

Gelegen buiten Paphos. Zwembad. Jammer dat er aan die kant van het eiland een grof kiezelstrand is.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima vista.......

theo
2-10-2009

fijn complex. Genoten van mooie omgeving. Heerlijke plek om te relaxen.

Gereisd Met partner in Fri Oct 02 2009 16:31:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Leuk appartement met mooie ligging, schitterend eiland! en

M & D
20-4-2004

Leuk appartement met mooie ligging, schitterend eiland! zie voor foto's en reisverslag www.marcelendennis.pagina.de

Gereisd Anders in april 2004

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rania Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rania Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.