Aparthotel Paphiessa

Hotel aan zeeWeer vandaag18°8°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Paphiessa voor je op een rij gezet:

13 reviews over Aparthotel Paphiessa in het Nederlands

Prima hotel, altijd voldoende ligstoelen bij het zwembad, wat zeker niet overal het geval is. Ligt in een rustige omgeving, wat weg uit het centrum. Personeel is meer dan goed. Bij halfpension is het eten ook in orde.

Gereisd anders in februari 2005
2004

Wij zijn hier geweest in augustus 2004

Jacques en Linda
11-9-2004

Wij zijn hier geweest in augustus 2004. Compleet appartement, mooi schoon zwembad. Ca. 12 minuten lopen van de boulevard met tavernes. Medio 2005 zal strak langs dit complex een drukke hoofdweg worden geopend.

Gereisd anders in september 2004

Wij zijn hier in augustus 2003 geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Het was wel erg ver lopen naar het centrum van Paphos en dat terwijl het behoorlijk warm was. We zaten in appartementen aan de overkant van de weg, heerlijk rustig. Het appartement zag er super uit en het personeel was erg vriendelijk. Ook het zwembad was heerlijk, lekker om even af te koelen na een warme dag.

Gereisd anders in januari 2004

We hebben een aantal aanbieders voor Paphiessa voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paphiessa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paphiessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.