Aparthotel Paphiessa

Aparthotel Paphiessa

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag18°10°
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Paphiessa voor je op een rij gezet:

Preisdaler

1 review over Aparthotel Paphiessa in het Nederlands

Goedkoop hotel

Tessa
10-3-2013

Een iets afgelegen hotel. Diner is à la carte met een redelijke keuze. Dagelijks varieert deze beperkte menukaart. Personeel zou wat klantvriendelijker mogen. Animatie is helaas pas laat op de avond.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paphiessa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paphiessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.