Aparthotel Paphiessa ***

Review geschreven door Linda

Goed appartement

Linda,
15-10-2011

Wij zijn hier 8 dagen geweest. Het is een fijn appartement met een grote kamer, een heerlijk zwembad en een leuke bar.

De afstand is prima te doen, ongeveer 600 meter lopen en je bent bij diverse restaurantjes / barretjes. Een kleine kilometer lopen naar de boulevard.

De omgeving waar het appartement staat is een beetje vervallen, maar die indruk kregen we eigenlijk van het hele eiland.

Wij hebben hier ons prima vermaakt, en Paphos zelf is zeker een aanrader vergeleken bij Limmassol. Je hebt er vele restaurantjes en barretjes, en gezellige boulevard en er is genoeg te doen.

Bij de haven bevind zich een busstation, waar je de bus kunt nemen naar een andere plek/stad. Dit vanaf €2,- p.p. voor een dagticket!!!

Het eten is zeer goed en de prijzen zijn lager dan hier. Je kunt het eigenlijk zo duur maken als je zelf wilt. Verder heb je er niet echt strand waar je met je handoekje kunt liggen. Wel ligbedden. Ga hiervoor naar Coral Bay!

Gereisd met partner in oktober 2011