Goede prijs/kwaliteitverhouding

Review geschreven door Pien

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Pien,
27-4-2009

Terug van 14-daags verblijf in april 2009: mooie, ruime lounge met luxe uitstraling, gezellige bar, behoorlijk zwembad. De appartementen hebben soms een vreselijk-smalle doorgang via de keuken naar de slaapkamer, zodat je elkaar nauwelijks kunt passeren. Kamer-schoonmaak liet ook nogal eens te wensen over. Voor sommige appartementen moet je de trap op: waarschuwing dus voor mensen die slechts ter been zijn. Vooral personeel in de bar + restaurant is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten in restaurant is goed, niet heel bijzonder. Voor Duitssprekende gasten geldt: niemand van het hotel spreekt Duits! Ook loopt de doorgaande weg met nogal wat verkeerslawaai inderdaad vlak langs de appartementen/zwembad. Eindconclusie: we hebben ondanks deze minpuntjes genoten en de prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Gereisd met partner in april 2009