Gewoontjes, zoals verwacht van een 3* accomodatie

Review geschreven door NB

Gewoontjes, zoals verwacht van een 3* accomodatie

NB,
13-8-2008

Wij hadden een v/d appartementen welke prima bevallen is. Er werd elke dag schoongemaakt, al vroegen wij ons af het daardoor schoner werd met die, steeds weer, vieze doekjes en mop. Het personeel was niet erg entertaining maar deden desondanks hun werk goed. Van hotelgasten veelal vernomen dat de hotelkamers gedateerd en vies/oud zijn. Houd er rekening mee dat 95% v/d gasten engelsen zijn en hier dan ook alles op afgestemd is: eten, muziek etc. Verder krijg je voor de appartementen alles wat je kunt verwachten voor een 3 sterren en relatief goedkope accomodatie.

Gereisd met partner in augustus 2008