Aparthotel Paphiessa

7,3

13 reviews over Aparthotel Paphiessa in het Nederlands

eenvoudig

jens, 22-6-2017

Simpel hotel, redelijk schoon. Niet veel voorzieningen op de kamer.

Was best aan een goede onderhoudsbeurt toe.

De prijs kwaliteitverhouding klopt wel.

Een auto huren is wel aan te raden om wat van het eiland te zien.

Goedkoop hotel

Tessa, 10-3-2013

Een iets afgelegen hotel. Diner is à la carte met een redelijke keuze. Dagelijks varieert deze beperkte menukaart. Personeel zou wat klantvriendelijker mogen. Animatie is helaas pas laat op de avond.

Goed appartement

Linda, 15-10-2011

Wij zijn hier 8 dagen geweest. Het is een fijn appartement met een grote kamer, een heerlijk zwembad en een leuke bar.

De afstand is prima te doen, ongeveer 600 meter lopen en je bent bij diverse restaurantjes / barretjes. Een kleine kilometer lopen naar de boulevard.

De omgeving waar het appartement staat is een beetje vervallen, maar die indruk kregen we eigenlijk van het hele eiland.

Wij hebben hier ons prima vermaakt, en Paphos zelf is zeker een aanrader vergeleken bij Limmassol. Je hebt er vele restaurantjes en barretjes, en gezellige boulevard en er is genoeg te doen.

Bij de haven bevind zich een busstation, waar je de bus kunt nemen naar een andere plek/stad. Dit vanaf €2,- p.p. voor een dagticket!!!

Het eten is zeer goed en de prijzen zijn lager dan hier. Je kunt het eigenlijk zo duur maken als je zelf wilt. Verder heb je er niet echt strand waar je met je handoekje kunt liggen. Wel ligbedden. Ga hiervoor naar Coral Bay!

Gunstig gelegen familiehotel

Jan, 24-6-2011

Hotel Paphiessa ligt gunstig v.w.b. uitvalswegen en de boulevard (10 min. te voet) Service staat op hoog niveau. Leuk zwembad, apart badje voor kinderen. Geregeld karaoke in de goed voorziene bar. Veel (ca. 70%) Engelsen. De rest verdeeld over Nederlanders, Finnen en een paar Russen. Kamers zijn ouderwets, niet al te groot, maar schoon en alles werkt.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

Pien, 27-4-2009

Terug van 14-daags verblijf in april 2009: mooie, ruime lounge met luxe uitstraling, gezellige bar, behoorlijk zwembad. De appartementen hebben soms een vreselijk-smalle doorgang via de keuken naar de slaapkamer, zodat je elkaar nauwelijks kunt passeren. Kamer-schoonmaak liet ook nogal eens te wensen over. Voor sommige appartementen moet je de trap op: waarschuwing dus voor mensen die slechts ter been zijn. Vooral personeel in de bar + restaurant is erg vriendelijk en behulpzaam. Eten in restaurant is goed, niet heel bijzonder. Voor Duitssprekende gasten geldt: niemand van het hotel spreekt Duits! Ook loopt de doorgaande weg met nogal wat verkeerslawaai inderdaad vlak langs de appartementen/zwembad. Eindconclusie: we hebben ondanks deze minpuntjes genoten en de prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Aanrader

Ron & Margaret, 29-10-2008

In oktober 2008 zijn wij hier 2 weken geweest. Wij hebben het goed naar de zin gehad, prima appartement. Goed zwembad met voldoende ligbedden en aardige medewerkers. Van de drukke weg hebben wij geen last gehad. Mooi zandstrand in Coral Bay op 11km makkelijk met de bus te bereiken. Eindhalte bij het strand, dus makkelijk weer terug naar Paphos. 10 minuten van het centrum met veel eethuisjes en uitgangsmogelijkheden. Aanrader is restaurant Adelaida aan de boulevard net voorbij het VVV-kantoor.

Wij hadden een v/d appartementen welke prima bevallen is. Er werd elke dag schoongemaakt, al vroegen wij ons af het daardoor schoner werd met die, steeds weer, vieze doekjes en mop. Het personeel was niet erg entertaining maar deden desondanks hun werk goed. Van hotelgasten veelal vernomen dat de hotelkamers gedateerd en vies/oud zijn. Houd er rekening mee dat 95% v/d gasten engelsen zijn en hier dan ook alles op afgestemd is: eten, muziek etc. Verder krijg je voor de appartementen alles wat je kunt verwachten voor een 3 sterren en relatief goedkope accomodatie.

Keurig appartement met goed bed

Jan, 27-10-2006

Keurig appartement met goed bed. Complex ligt pal aan een zeer drukke 4-baans weg, dus kans op lawaai-overlast als het app. aan die straatkant ligt. Prima zwembad met apart kinderbad, ligstoelen met parasols gratis. Keuken met magnetron, maar geen koffiezetapparaat.

Overwegend engelse gasten. Bijna elke avond in de bar activiteiten: karaoke, live-muziek, bingo enz. Haven en bars, restaurants, winkels op 15 min. lopen.

wij komen er al meer dan 12 jaren en zijn er ook getrouwd

Harrie de Bruijn, 3-1-2006

wij komen er al meer dan 12 jaren en zijn er ook getrouwd (in het hotel)het schoonmaken en eten is goed het is een engels ontbijt dus goed en lekker rustig maar toch voor families.Als er iets niet goed zou zijn hoef je het maar te vragen en het wordt direkt geregeld mits mogelijk.de familie en personeel is gastvrij en gewoon in omgang.De zwembaden zijn fijn en fitnisscenter is ok.

Het ontbijt is te sober!!!! Vergeleken met 5 jaar geleden

peter langeveld, 9-8-2005

Het ontbijt is te sober!!!!

Vergeleken met 5 jaar geleden enorm achteruit gegaan. Veel ´zakelijker´geworden en minder een familiehotel.

Erg op de engelse toerist georienteerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Paphiessa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Paphiessa in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Paphiessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Paphiessa scoort een 7.28 uit 10 op basis van 13 reviews.