Appartement Pagona

We hebben een aantal aanbieders voor Pagona voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Pagona in het Nederlands

Fantastich hotel

Ton & Francis, 27-1-2018

Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Rustige omgeving. Personeel is erg vriendelijk en staat altijd voor je klaar. We gaan hier zeker nog eens naar terug.

Aanrader

Demian en Emily, 29-10-2017

Wij zijn helemaal tevreden over Pagona. Prima schoon, inrichting wat eenvoudig in de appartementen. Zwembad en zwembad bar en restaurant was goed. Aardig personeel. Goede bediening en lekker eten en drinken. Kortom wij raden Pagona aan.

Eten aan de boulevard vonden wij niks. Vaak slecht en duur happy eiland is een aanrader.

geweldig

fam. slagter, 23-8-2017

geweldige ligging, rustig, kwartiertje lopen naar de haven, supermarkt bars restaurants in de omgeving, mooi schoon appartement met balkon, alles aanwezig, gastvrij, hele aardige behulpzame mensen en je kon er heerlijk eten.

Ontbijt was prima, niet vreselijk uitgebreid maar wel goed

We hebben een aantal aanbieders voor Pagona voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pagona in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pagona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pagona scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.