Appartement Pagona

Appartement
Appartement Pagona

Laatste review

Kleinschalig appartementen complex, maar zeer gastvrij en enorm gezellig. Fijn ontbijt, niet enorm veel keus. Het past bij de accommodatie! Het menu voor de middag en avond is goed en de gastvrijheid van het personeel maakt het enorm gezellig!

Locatie niet direct aan zee, met 10 minuten wandelen ben je bij de boulevard en verken je ondertussen de omgeving.

Heerlijk om een weekje bij te komen van de drukte.

9 reviews over Appartement Pagona in het Nederlands

Super ontspannen en geweldige sfeer!

Janneke,
26-11-2018

Heerlijk om een weekje bij te komen van de drukte.

Misschien nog wel een keer.

Mariska,
21-10-2018

Goede ligging van het appartement. Lekker zwembad. Met een minuut of 10 loop je naar de boulevard, 15 minuten loop je naar een overdekt winkelcentrum.

Ruime kamers, maar de schoonmaak kan beter. Wij hadden een 2 kamer appartement. Er staat een gasfornuis incl oven in het appartement, wij hebben dit niet gebruikt. Voor €6,- per persoon kan je ontbijten bij de bar. Het is een buffet en de eieren worden ter plekke voor je gebakken. De menu kaart voor een lunch is prima, lekker belegde pita broodjes of een salade. Voor het avond eten is het goed, het is niet bijzonder, maar als je een keer geen zin heb om ergens heen te lopen dan is het prima te doen. In de avond was de bar, toen wij er waren, niet echt gezellig. De barman had er naar ons idee niet zo veel zin meer in, wij zaten er aan het eind van het seizoen. Er wordt weinig contact gemaakt met de Nederlandse gasten. Voor de Engelse repeaters is alle tijd. Dit vonden wij erg jammer.

Pagona: zeer aan te bevelen!

P. Veenendaal,
2-10-2018

GOED accomodatie, comfort en service,vriendelijkheid van personeel.

NIET GOED OF MINDER: afstand tot het centrum en het strand en supermarkt(en)

Tjingo

Sober maar schoon erg vriendelijk personeel

Dolly Kieft,
7-9-2018

Niet goed dat je nooit een bedje met parasol bij het zwembad kon vinden doordat er altijd handdoeken lagen en men vaak niet eens kwam opdagen. Ook niet goed de algemene douchegelegenheid bij dag van vertrek vies, oud en geen fatsoenlijke omkleed gelegenheid

Basic maar goed

Ward,
11-8-2018

Basic ,maar goedkoop en zeker ok voor die prijs.Paphos heel toeristisch maar wel gezellig levendig. App toch rustig gelegen

fantastisch

Arie en Mary,
2-5-2018

Een beetje verouderde inrichting, maar ze zijn bezig het op te knappen. Geen tv en geen magnetron staat ook niet in de beschrijving. Heerlijk ruim( appartement met 1 slaapkamer)en een mooi zwembad. Het restaurant serveert eenvoudige goed klaar gemaakte maaltijden voor een leuke prijs. Ligging: het is fijn met een huurauto dat je snel op een doorgaande weg komt. Verder dicht bij een supermarktje en een groot winkelcentrum, en ook dichtbij de haven en de andere kant op naar boven-Paphos. Personeel is heel vriendelijk en probeert je echt naar de zin te maken. Als er een probleem is dan komen ze gelijk in actie.

Fantastich hotel

Ton & Francis,
27-1-2018

Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Rustige omgeving. Personeel is erg vriendelijk en staat altijd voor je klaar. We gaan hier zeker nog eens naar terug.

Aanrader

Demian en Emily,
29-10-2017

Wij zijn helemaal tevreden over Pagona. Prima schoon, inrichting wat eenvoudig in de appartementen. Zwembad en zwembad bar en restaurant was goed. Aardig personeel. Goede bediening en lekker eten en drinken. Kortom wij raden Pagona aan.

Eten aan de boulevard vonden wij niks. Vaak slecht en duur happy eiland is een aanrader.

geweldig

fam. slagter,
23-8-2017

geweldige ligging, rustig, kwartiertje lopen naar de haven, supermarkt bars restaurants in de omgeving, mooi schoon appartement met balkon, alles aanwezig, gastvrij, hele aardige behulpzame mensen en je kon er heerlijk eten.

Ontbijt was prima, niet vreselijk uitgebreid maar wel goed

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pagona in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pagona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.