Appartement Pagona

4 reviews over Appartement Pagona in het Nederlands

fantastisch

Arie en Mary
2-5-2018

Een beetje verouderde inrichting, maar ze zijn bezig het op te knappen. Geen tv en geen magnetron staat ook niet in de beschrijving. Heerlijk ruim( appartement met 1 slaapkamer)en een mooi zwembad. Het restaurant serveert eenvoudige goed klaar gemaakte maaltijden voor een leuke prijs. Ligging: het is fijn met een huurauto dat je snel op een doorgaande weg komt. Verder dicht bij een supermarktje en een groot winkelcentrum, en ook dichtbij de haven en de andere kant op naar boven-Paphos. Personeel is heel vriendelijk en probeert je echt naar de zin te maken. Als er een probleem is dan komen ze gelijk in actie.

Fantastich hotel

Ton & Francis
27-1-2018

Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Rustige omgeving. Personeel is erg vriendelijk en staat altijd voor je klaar. We gaan hier zeker nog eens naar terug.

Aanrader

Demian en Emily
29-10-2017

Wij zijn helemaal tevreden over Pagona. Prima schoon, inrichting wat eenvoudig in de appartementen. Zwembad en zwembad bar en restaurant was goed. Aardig personeel. Goede bediening en lekker eten en drinken. Kortom wij raden Pagona aan.

Eten aan de boulevard vonden wij niks. Vaak slecht en duur happy eiland is een aanrader.

geweldig

fam. slagter
23-8-2017

geweldige ligging, rustig, kwartiertje lopen naar de haven, supermarkt bars restaurants in de omgeving, mooi schoon appartement met balkon, alles aanwezig, gastvrij, hele aardige behulpzame mensen en je kon er heerlijk eten.

Ontbijt was prima, niet vreselijk uitgebreid maar wel goed

We hebben een aantal aanbieders voor Pagona voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pagona in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pagona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pagona scoort een 8.96 uit 10 op basis van 4 reviews.