Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag28°15°
9,6

Een zwembad met palmen en uitzicht bij Olympic Lagoon Resort (Paphos). Boek je een superior kamer dan ben je de hele vakantie verzekerd van een ligbed. Deze worden namelijk voor je gereserveerd. Er is een adult only deel, maar dit hotel is ook geschikt voor kinderen. Zo is er een apart kinderbuffet en animatie. In een minuut sta je op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Olympic Lagoon Resort Paphos voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos in het Nederlands

Bizar goed

Marcel Kip
15-8-2017

Heel wat mooie hotels gewend, maar dit was bizar goed. Alles nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Eten zeer goed, veel keuze en warm! Uitstekende service en ontzettend vriendelijke mensen. Op het resort amper prullenbakken te vinden maar alles brandschoon. Overal sprake van persoonlijke bediening. Bizar goede snackbar met uitmuntende broodjes, salades, pizza's, etc.

Wat kan er toch nog beter. In ieder geval de temperatuur van het zwembad. Echt te warm om normaal te kunnen afkoelen bij 40 graden. En als je de kans hebt en je gaat zonder kinderen, kies voor het adult only gedeelte. Eigen ligbedje gegarandeerd, extra service en lekker rustig. Bij het normale gedeelte is het helaas wel handdoekje leggen voor een mooi plekje.

Entertainment zijn wij niet van, maar was opvallend afwezig. Vooral overdag weinig activiteiten. Strandje is leuk, wel flink wat last van zeewier.

Maar.....het is echt waar voor je geld!

Gereisd Met partner in augustus 2017

zeer degelijk, maar niet super

christophe
28-7-2017

Pro: - Zeer goed onthaal - Zeer mooi hotel - Zeer vriendelijk personeel - Mooie kamers - Goeie ligging - Lekker eten

Contra: - ondermaatse daganimatie - avondanimatie niet goed - WIFI niet goed - animatie enkel in het Engels - kinderanimatie zo goed als altijd binnen - glijbanen op randje van gevaarlijk - Buffet na een tijdje (hoewel lekker) te ééntonig. Restos zijn bijna altijd volboekt... - alcoholische cocktails(incl bij All-in) altijd op basis van zoete en siroop-achtige dingen.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Wilma
23-5-2017

Zeer goed resort. Eten top, animatie leuk, locatie goed. Zelden zo'n compleet hotel meegemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

Nooit meer naar huis :)

Sergio
22-9-2016

We zijn half september een weekje in dit hotel verbleven met ons zoontje van 1,5 jaar.

Het was werkelijk waar perfect! Alles wat je nodig hebt voor een geweldige vakantie, heeft dit hotel. We kwamen ´s avonds aan en stonden perplex van de schoonheid van het hotel. Door de foto´s die we voorafgaande gezien hadden wisten we al dat het erg mooi was, maar de werkelijkheid is nog mooier dan de foto´s. Vooral het zwembad is erg mooi zowel op de dag als in de nacht. Mooie (led)verlichtingen overal, overal een genot voor het oog!

Alles is aanwezig op dit resort, je komt niks tekort. Zowel voor gezinnen met kinderen, als voor Adults Only is het erg goed opgezet. In het resort is gedacht aan tactische scheidingen, waardoor het voor iedereen erg aangenaam is. Veel animatie en activiteiten voor zowel kinderen als volwassenen. Het animatie team is goed, vriendelijk en professioneel. We vonden de shows in de avond goed en professioneel.

Sowieso is het gehele personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook erg leuk met kinderen. Ons zoontje kreeg veel aandacht.

De restaurants zijn goed. Het algemene (buffet) restaurant heeft veel keuze en het eten is van goede kwaliteit. Ontbijt, lunch en diner, allen hadden veel variatie. Het diner veranderd dagelijks van thema, er komen daardoor veel keukens uit verschillende werelddelen aan bod. Verder zijn er 4 andere restaurants; Aziatisch, Cypriotisch, Italiaans en een Rock&Roll restaurant. Enige nadeel is dat je in de andere restaurants maar één keer per week mag/kan eten. Door de ruimte is de overige restaurants is het wel te begrijpen, al hadden we dit graag voorafgaande aan vertrek willen weten.

Het All Inclusive pakket was het absoluut waard! Je weet nooit wat je met All inclusive moet verwachten. Soms laat de kwaliteit dan de wensen over, maar dit is bij dit hotel niet het geval. Het eten is gewoon goed en ook aan drank is er ruime keuze. Cocktails, smoothies, frappe´s, speciale mixdranken, het zit er allemaal in. Het viel me op dat ze ook A-merken schonken zoals Bacardi, Smirnoff, Captain Morgan etc. Terwijl ze in normale All inclusives toch vaak enkel lokale drankjes schenken.

Wifi was overal in het resort aanwezig. Niet overal even snel en op sommige plekken viel het af en toe weg.

We hadden een mooie kamer met balkon, zeezicht en zicht op het grote zwembad. Ook deze kamers zijn een absolute aanrader! De kamers met privé zwembad hebben we van buiten ook gezien, maar vonden we persoonlijk minder spectaculair. Het uitzicht op deze kamers is lang niet zo schilderachtig als onze kamer. Je zit in deze kamer pal naast het reguliere zwembad, dus waarom dan veel extra betalen voor een privé zwembad?

Weinig tot geen minpunten te noemen van dit hotel. Het ´nooit meer naar huis´ gevoel was voor ons zeker ter sprake. Echt een aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen.

We komen hier zeker in de toekomst nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2016

Prachtig hotel, beste service: een echte aanrader!

Denise
10-9-2016

Ieder jaar gaan wij naar een all inclusive maar deze is tot nu toe de mooiste en meest luxe van allemaal. Bij aankomst werden wij zeer vriendelijk verwelkomd en wij kregen zelfs een bruidssuite in plaats van een normale kamer. Erg mooi met het uitzicht op de zee en zeer schoon. Het eten was ook erg goed en erg gevarieerd. Alle restaurants hebben een totaal andere sfeer. Ook een zeer uitgebreide drankenkaart en een gezellige sfeer op het terras. Het personeel was in elk restaurant en op het terras zeer vriendelijk en ze maakten altijd een praatje met ons in vloeiend Engels. Verder was de ligging goed, wij konden gemakkelijk een keertje uitgaan want met 10 minuutjes in de taxi ben je bij het uitgaansgebied in Paphos.

Wel veel Engelsen, sommige zijn wat luidruchtig en asociaal. Ook het animatieteam hebben wij amper gezien, misschien is dat net het punt dat het geen 5 sterren resort is. Voor de rest zijn wij enorm tevreden en raden dit hotel aan iedereen aan die van luxe hotels houd!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Prachtig Hotel

Dominique
18-5-2016

Prachtig hotel waarbij het personeel zeer vriendelijk was. Het is groot maar zo voelt het niet als je er bent. Subliem eten, super lekkere alcoholische en non-alcoholische cocktails. En de toetjes moet je ook absoluut proberen. Mooi zwembad en de ligging is perfect, dichtbij vliegveld, centrum en aan het strand. Altijd genoeg bedjes bij de zwembaden. Hier komen veel ouders met kinderen, maar ze hebben een adults-only gedeelte. Kamers heel netjes, super schoon. Als laatste wel 1 minpuntje. Wij hadden zij-zeezicht geboekt. Uiteraard extra voor betaald. We konden een innie minnie stukje zee zien tussen wat appartement gebouwen. Dat is het geld niet waard. Verder toplocatie

Gereisd Met partner in mei 2016

Fantastisch hotel!

Janet
14-10-2015

Wat een super 5 sterren hotel, kamers prachtig, wij hadden een superior kamer met mooie ligging. Zodra je er binnen komt voel je je welkom, personeel echt vriendelijk en geinteresseerd, niets is teveel. Eten heerlijk, a la carte restaurants ook aan te raden.Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Volledig vernieuwd ressort

Nick Van den Bosch
14-7-2015

Olympic lagoon ressort is een volledig vernieuwd domein, vlakbij de oceaan. 2 km afstand van het haventje van paphos, 5 km van het centrum. Service en verzorging zijn top. De kamers zijn ruim en verzorgd. Er is voldoende zwemgelegenheid en voldoende ligzetels. De maaltijden zijn gevarieerd en verzorgd. Ook is de mogelijkheid om de Cypriotische en Japanse keuken te proeven. Wij hadden een technisch mankement op de kamer, dit werd meteen opgelost. Tophotel, topaccomondatie en een geweldige persoonlijke service

Gereisd Met partner in juli 2015

Aanrader!

philip
29-6-2015

Dit was vroeger "Amathus". Mooi gerenoveerd , super vriendelijk, verzorgde buffetten. Veel Russen en Engelsen (bijna dagelijks huwelijken), maar zeker nie storend. Aanrader prijs / kwaliteit.

Gereisd Met partner in juni 2015

Great place, the place to be in Cyprus

Harald
15-5-2013

Excellent service, great food, fantastic atmosphere, great staff, very professional!! From the managers with Eugenios Savva and Takis Demetriou to lead the troops

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2013

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.