Een heerlijke vakantie in dit fantastische resort!

Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Monique

Een heerlijke vakantie in dit fantastische resort!

Monique
4-5-2018

We hadden een heerlijke vakantie in dit fantastische resort! Wat vooral opvalt in dit luxe hotel zijn de service en een toegewijde zorg van alle medewerkers. Het eten is een sublieme ervaring, met veel keuze in het hoofdrestaurant, en de keuze van a-la-carte themarestaurants. We hebben echt genoten van de verse groenten en kruiden. We verbleven in een van de Fisherman suites, een zeer ruime en luxe kamer met een eigen balkon en ligstoelen. Verder maakten de zwembaden, handdoek service, drankjes, 's avonds entertainment, de nieuwe tuin en wandelen op de boulevard langs de zee onze vakantie compleet! Alle ingrediënten voor een perfecte vakantie zijn hier aanwezig.

Gereisd Met partner in april 2018