Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos *****

Review geschreven door Straeten

Super vakantie

Straeten
8-10-2017

Het is een super goed hotel netjes verzorgd. twee keer per dag werd je kamer schoongemaakt deze zag er tevens modern uit. Top animatieteam met prachtige shows. Bij de miniclub kom je niet zomaar binnen ze moeten je van binnen uit de deur open maken (wij vonden dit zelf een prettig idee). Daarnaast kreeg je een buzzer mee dat als je kind bij de miniclub een activiteit meedeed, dat als ze eerder gehaald wou worden of er iets was dat ze je via de buzzer konden "oproepen". Het eten was ook super iedere avond een thema en voor ieder wat wils, groot salade en dessert buffet. Ook is er een speciaal kinderbuffet. Het hotel is groots opgezet met een hele grote tuin met diverse baden en speciaal zwembad waarin twee glijbanen (onder constante toezicht van een badmeester)uitkwamen. Er is een speciaal restaurant wat van de ochtend tot de avond geopend is hier kan je de gehele dag snacks en drinken halen (pizza, salades, broodjes, muffins enz). Mocht je naar deze plek gaan zeker dit hotel boeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017