Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos *****

Review geschreven door Marcel Kip

Bizar goed

Marcel Kip
15-8-2017

Heel wat mooie hotels gewend, maar dit was bizar goed. Alles nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Eten zeer goed, veel keuze en warm! Uitstekende service en ontzettend vriendelijke mensen. Op het resort amper prullenbakken te vinden maar alles brandschoon. Overal sprake van persoonlijke bediening. Bizar goede snackbar met uitmuntende broodjes, salades, pizza's, etc.

Wat kan er toch nog beter. In ieder geval de temperatuur van het zwembad. Echt te warm om normaal te kunnen afkoelen bij 40 graden. En als je de kans hebt en je gaat zonder kinderen, kies voor het adult only gedeelte. Eigen ligbedje gegarandeerd, extra service en lekker rustig. Bij het normale gedeelte is het helaas wel handdoekje leggen voor een mooi plekje.

Entertainment zijn wij niet van, maar was opvallend afwezig. Vooral overdag weinig activiteiten. Strandje is leuk, wel flink wat last van zeewier.

Maar.....het is echt waar voor je geld!

Gereisd met partner in augustus 2017