Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos

Hotel Olympic Lagoon Resort Paphosstersterstersterster

9Fenomenaal

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Olympic Lagoon Resort Paphos voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Een zwembad met palmen en uitzicht bij Olympic Lagoon Resort (Paphos). Boek je een superior kamer dan ben je de hele vakantie verzekerd van een ligbed. Deze worden namelijk voor je gereserveerd. Er is een adult only deel, maar dit hotel is ook geschikt voor kinderen. Zo is er een apart kinderbuffet en animatie. In een minuut sta je op het strand.

33 reviews over Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos

• 2019
    10Antoine13-09-2019

Geweldige accommodatie, aanrader!

Prima en compleet hotel, fantastische zwembaden, uitgebreid aanbod aan restaurant, prima verzorgde kamers, vriendelijk personeel en mooie ligging aan zee. Bijzonder is de professionele opvang voor iedere leeftijdsgroep. Ook voor baby’s vanadium 6 maanden. Een ruime meerderheid aan Engelse gasten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Mystery28-06-2019

Eenmalig

Heel veel Engelsen. Ongeveer 98% in het hotel is Engels. Voornamelijk grote groepen, families. Bijna dagelijks bruiloften in het hotel, geen last van.

Minpunten: het grote zwembad is bijna dagelijks gesloten vanwege dat kleine kinderen hun behoefte in het zwembad doen. Het hotel doet er alles aan om dit te voorkomen. Mensen met kinderen wordt met klem verzocht hun kinderen een zwem luier aan te doen, maar de voornamelijk Engelse gasten hebben hier maling aan. Wij hebben een klacht ingediend deze is keurig opgelost door de manager.

Het buffet op zich goed maar niet 5 sterren waardig.

Pluspunten: fantastische kamer. Dagelijkse schoonmaak. Zwembad wanneer geopend fantastisch

Phapos zelf niets te beleven. Oude stad en veel vervallen gebouwen en hotels. Taxi's erg duur. Niet een heel gast vrij land Voor ons was Cyprus eenmalig.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Cynthia09-05-2019

Prima resort met name gericht op families.

Een van de betere resorts in Paphos. Gerenoveerd naar voorbeeld van zuster resort in Agia Napa. Zeer aangename zwembaden en tuin pal aan zee en boulevard richting Paphos. Zeer goede kwaliteit buffetten, alles smaakvol, gevarieerd en vers. Mogelijk om a la carte te eten in diverse restaurants. Italiaan en Aziatisch erg goed. Paphos zelf is deels vergane glorie en weinig interessant. Cyprus de moeite waard om te verkennen, zoals Troodos gebergte en Akamas.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Geboekt bij neckermann

• 2018
    9pullens30-10-2018

voor herhaling vatbaar

mooi verblijf ,vriendelijk personeel alleen jammer dat het all-in maar tot 23.30 is en dat er 's avonds weinig vermaak was(entertainment)

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10bastiaens katja29-07-2018

fantastisch !

de mooiste vakantie ooit !fantastisch hotel zeer fijn dat je bij een superior kamer zwembad stoeltjes gereserveerd kreeg zolang de vakantie duurd !eten en alchoholische dranken was fantastich in een woord alles was subliem 👍🏼

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Monique04-05-2018

Een heerlijke vakantie in dit fantastische resort!

We hadden een heerlijke vakantie in dit fantastische resort! Wat vooral opvalt in dit luxe hotel zijn de service en een toegewijde zorg van alle medewerkers. Het eten is een sublieme ervaring, met veel keuze in het hoofdrestaurant, en de keuze van a-la-carte themarestaurants. We hebben echt genoten van de verse groenten en kruiden. We verbleven in een van de Fisherman suites, een zeer ruime en luxe kamer met een eigen balkon en ligstoelen. Verder maakten de zwembaden, handdoek service, drankjes, 's avonds entertainment, de nieuwe tuin en wandelen op de boulevard langs de zee onze vakantie compleet! Alle ingrediënten voor een perfecte vakantie zijn hier aanwezig.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

8j. vd lee03-12-2017

heerlijk hotel!

Met familie naar dit fijne hotel geweest. Voor elk wat wils: rust, animatie, buffetten, a la carte, (non-)alcohol. Wij hebben heerlijke weken gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Straeten08-10-2017

Super vakantie

Het is een super goed hotel netjes verzorgd. twee keer per dag werd je kamer schoongemaakt deze zag er tevens modern uit. Top animatieteam met prachtige shows. Bij de miniclub kom je niet zomaar binnen ze moeten je van binnen uit de deur open maken (wij vonden dit zelf een prettig idee). Daarnaast kreeg je een buzzer mee dat als je kind bij de miniclub een activiteit meedeed, dat als ze eerder gehaald wou worden of er iets was dat ze je via de buzzer konden "oproepen". Het eten was ook super iedere avond een thema en voor ieder wat wils, groot salade en dessert buffet. Ook is er een speciaal kinderbuffet. Het hotel is groots opgezet met een hele grote tuin met diverse baden en speciaal zwembad waarin twee glijbanen (onder constante toezicht van een badmeester)uitkwamen. Er is een speciaal restaurant wat van de ochtend tot de avond geopend is hier kan je de gehele dag snacks en drinken halen (pizza, salades, broodjes, muffins enz). Mocht je naar deze plek gaan zeker dit hotel boeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Mirthe12-09-2017

Gewoonweg een Fantastische ervaring!

Super goede ervaring! Goed hotel, gevarieerd eten, goede ligging, heel vriendelijk personeel. Top hotel! Personeel totaal niet op fooi gericht. Zeker een aanrader om terug heen te gaan. Wij hadden een promokamer geboekt en hadden een 4 persoonskamer gekregen. Nog eens een extra pluspunt. De kamer en badkamer zeer proper. Ook het hotel en de tuinen zijn zeer goed onderhouden. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Konings09-09-2017

Geweldige vakantie

Geweldig hotel zeer vriendelijk personeel zeer behulpzaam overal waar je komt heel netjes lekker gevarieerd eten mooie zwembaden in een woord gezegd gewoon top

Gereisd met partner in augustus 2017

0 tips over Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos

3 vragen over Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos

• Anne Marie , 27-01-2020

Superieur kamer

Als wij die boeken las ik dat wij mogen liggen bij een speciaal zwembad. En de puberkind van 13 en 14 mogen die daar ook liggen?.

• Anne marie , 27-01-2020

Restaurants voor alleen adults

Overal lees ik dat adults op bepaalde plekken mogen en dat er zelfs een bar is speciaal alleen voor adults, Italiaans restaurant voor adults only en in het buffetrestaurant speciale plekken waar kinderen moeten zitten en adults kunnen zitten. Is dit allemaal zo strikt? Mijn kinderen zijn geen 4 meer en wij willen ook gewoon rustig eten en niet tussen allemaal kleine kinderen in of van een speciaal kinderbuffet. Iemand ervaring bij dit hotel?

• jeroen , 29-11-2016

auto huur

Hallo Is er in het hotel iets geregeld voor auto huur zowel om te boeken als om de auto te parkeren ? wij gaan volgend jaar augustus naar dit geweldige hotel

Hotel Olympic Lagoon Resort Paphos info

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking