Hotel Louis Ledra Beach

KinderhotelWeer vandaag24°12°
Hotel Louis Ledra Beach
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Louis Ledra Beach voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel Louis Ledra Beach

Anita, 25-7-2015

ATM (pinapparaat) schuin tegenover hotel en in haven is Cyprus bank.

Archeologische site nabij de haven is prachtig vanwege de mozaïken.

Toch door het Troodosgebergte is aanrader.

Wifi moet op kamer betaald worden maar wifi in de lobby is goed en gratis. Ook gratis wifi van naastgelegen hotel (Cyprus Maris), was bij ons soms op de kamer maar in ieder geval op het balkon goed.

Busrit is 1,50 per rit, dagkaart 5,- pp

Echt goede espresso te koop bij Hagen-Das aan de overkant.

Waterschoenen mee!

Gerdien, 1-11-2013
Vanaf het strand loopt er een `boulevard` , zeer mooie wandeling en binnen 30/45 min. bent u in de bruisende haven!
cindy, 5-8-2013
In de haven van Paphos kun je heerlijk zitten met een drankje kijkend naar de schepen die vertrekken en binnen komen.

truus baars, 19-9-2012
Scooter huren bij Chris Andreou Rentals ook voor quads en Buggies heel relax en plezierig rechterkant van het hotel, lekkere sandwiches aan de overkant van het hotel
A. Rens, 22-5-2012
De bussen rijden zeer regelmatig. Je bent binnen 10 minuten in de gezellige haven van Pafos (enkele reis € 1,00, dagkaart € 3,00). Om het centrum van Pafos te bereiken moet je daar overstappen op lijn 610 . Het centrum stelt niet veel voor. Naar Coral Bay gaat lijn 615. Deze bus komt langs de "Tombs of the Kings" wat wij heel bijzonder vonden. Wel links in de bus gaan zitten anders ben je er langs voor je het weet.
karel.bellen, 3-4-2012
Huur zeker een auto en ga op verkenning!

chrish, 22-2-2012
Als je een goedkopere kamer zonder zeezicht neemt, vraag dan een kamer aan de oostkant, zodat je 's morgens zon hebt op de kamer.
toon.suijkerbuijk, 3-10-2011

Trodoosgebergte is een must, maar dan wel met een huurauto.

Want met de bus zit je 80% van de excursie in de bus en je kunt dan niet bij diverse mooie vergezichten stoppen om foto's of video-opnamen te maken.