Hotel Kiniras

12 reviews over Hotel Kiniras in het Nederlands

Gedateerd hotel

Ilja
2-1-2010

Als je geen luxe nodig hebt tijdens je vakantie ben je hier aan het goede adres. Wij hebben hier één nachtje gelogeerd wat goed te doen was. Helaas is het moeilijk te vinden in het donker.

De binnenplaats is wel erg sfeervol, leuk plekje om te ontbijten dus. Ontbijt was eenvoudig maar voldoende. De gastheer was erg enthousiast.

Kamers erg klein met minder schoon sanitair. Voor de airco moesten we 5 euro extra betalen.

Zou hier geen zeven nachten willen verblijven maar voor één nachtje prima.

Zeer autheniek

H de Jager
19-3-2009

Oud hotel met veel te kleine kamers. Je wordt wel gastvrij ontvangen. Het eten is goed de bedden verschrikkelijk slecht. Het binnenplaatsje is zeer sfeervol. Kortom plussen en minnen...

2008

Uiterst sfeervol hotel in monumentaal pand maar dat heeft ook zo z'n nadelen, kamer niet ruim, bij de lampjes kan je nauwelijks lezen, geen stoel(en), alleen TV kijken kan maar het zenderaanbod is regionaal, dus als je geen Grieks kent is het niet te volgen. Maar verder absoluut een aanrader als je gaat om authentiek Cyprus te ervaren.

Tjingo

leuk hotel maar je moet veel comfort van thuis ontberen: rommelige kamer met povere sanitair voorzieningen, geen lift, lawaai voor (verkeer) en achter (keuken en patio), meeste kamers klein, weinig open in nabijheid in voorseizoen, prima personeel, charmante patio, duur restaurant, slechte koffie vanaf 1,70, lekker ontbijt.

ov naar Limassol etc.infrequent en duur.

Leuk als je een goedkope aanbieding kunt vinden

en niet hecht aan mdern comfort.

Een echt 1970 hotel als je van tevoren weet wat je

kunt verwachten dan is het goed te doen.

Je moet wel van een gedateerd en rommelige aankleding houden. Verwacht geen luxe maar inprovisatie op technisch en sanitair gebied.

Wel schoon en vriendelijk personeel.

De eigenaar heeft de dagelijkse leiding uitbesteed aan een filipijnse of vietnamese familie.

Als hij komt is iedereen in rep en roer.

Wij vonden het er goed.

Maar wij wisten wat we konden verwachten dat is wel een voorwaarde.

Anders wordt je misschien afgescrhikt.

kamers zijn klein,standaardvoorzieningen ookminimaal met extra kleine ongemakken bij douchenDagelijks schoonmaken kamer en schone handdoeken en badlakens uitstekend.Prima afwisselend ontbijt halfpension is matig en te eenzijdig al a carte prima en met voldoende variatie in keuze mogelijkheden Gastvrijheid uitstekend evenals de sfeer in het huis Ligging in de stad dus veel lawaai in kamers aan straatzijde.Vlakbij de overdekte markt en bushalte/station Omgeving vooral geschikt voor volwassenen .Goede winkel- en culturele mogelijkheden in naaste omgeving.'sAvonds nauwelijks vertier,daarvoor moetj e naar de haven/boulevard lopend/taxi geen avondbusdienst

Alles prima in orde

Peter
13-3-2008

Alles prima in orde. Eten en bediening perfect. Lieve mensen.

Het zou goed zijn als het (gratis!) busboekje en een plattegrond van Paphos op iedere kamer lag. Dat voorkomt een hoop gezoek!

als je van het stadsleven houdt, is ligging hotel 8. eten half pension geen hoogstandje, kamers straatzijde last van verkeersrumoer, kamer 204 zou niet verhuurd mogen worden, is volgepropt hok van 2.70 bij 2.70 waar je je kont niet kon keren, in piepkleine badkamer! kon je nog geen flesje kwijt, hebben na 2 nt. andere kamer gekregen. Zeer positief iedere dag kamer opgeruimd en evt. schone handdoeken. Toch een fijne week gehad want de sfeer is prima.

Dagelijkse schoonmaak is goed

J. Mahabali
24-2-2008

Dagelijkse schoonmaak is goed. De kamers zijn tochtig, geen verwarming of tegen extra betaling van €5,00 per dag. Verlichting is minimaal. Het algehele gebouw is tochtig en koud. Het personeel is vriendelijk. Bijna geen waterdruk in de douch. Met 2 stoeltjes op het balkon, kon de deur niet fatsoenlijk worden open gedaan. Er zijn heel veel kieren waardoor onze kamer erg tochtig en koud was.

2007

Leuk, kamers wat gedateerd, maar heel charmant. Alles piept en kiert. Auto kan vlakbij geparkeerd worden. Restaurant prima.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kiniras in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kiniras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.