Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°7°
Hotel King Evelthon Beach & Resort

We hebben een aantal aanbieders voor King Evelthon Beach & Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel King Evelthon Beach & Resort in het Nederlands

Franklin,
21-11-2018

We hebben een fantastisch all inclusief verblijf in King Evelthon gehad. Het complex ligt aan zee, maar geen strand voor de deur, ongeveer 200 meter lopen en dan kom je bij een baaitje met rots strandje, waar je lekker kan zwemmen, waterschoenen aan te bevelen hier. De zwembaden zijn fantastisch, met heerlijke ligbedden, badlakens voor bij het zwembad gratis, en mogen om de 3 dagen worden ingewisseld. De bediening was tijdens ons verblijf fantastisch, alles liep ook in het buffet restaurant gesmeerd, en zelfs in de lobby, terras en zwembad wordt je bediend. Wat eten betreft, het Ontbijt was uitmuntend, nergens beter tegen gekomen, Lunch is ook prima voor elkaar, met heel veel warme gerechten en heerlijke salades. Alleen Diner buffet kon beter, heel veel keus, alles wordt constant bijgevuld, maar ik had persoonlijk hier liever meer kwaliteit dan kwantiteit willen zien. Phavos stad is met de bus voor € 1.50 prima te doen.

Gereisd met partner in november 2018

Schitterende prijs-kwaliteit !

Laura Van Belle,
23-7-2017

Het hotel ligt niet ver van de luchthaven. Je hoeft dus niet lang op de bus te zitten :-). Bij aankomst in het hotel kregen wij een goede ontvangst met een welkomstdrankje. We konden pas om 14 uur in onze kamer, maar de receptionisten deden toch hun best om het ons al zo aangenaam mogelijk te maken. We kregen onmiddellijk een ALL-In bandje om de arm zodat we al konden gaan lunchen en handdoeken gaan halen. De eerste indruk was zeer goed: een recent modern gebouw met een prachtig uitzicht over het zwembad en de Middellandse Zee.

De standaardkamer met zijdelings zeezicht is een ruime, mooie kamer. Het is heel fijn dat je vanuit de badkamer een zicht hebt op de kamer en het terras. Er is raamverduistering voorzien in de badkamer voor de privacy. De kamer was heel netjes bij aankomst, maar tijdens ons verblijf werd onze kamer maar matig onderhouden. De vuile handdoeken werden opnieuw opgeplooid en ze wereld zoals zogezegd "nieuwe handdoeken" op het stapeltje gelegd. Ook de douche werd amper schoongemaakt. Het ligt normaal gezien aan de poetsvrouw aangezien andere mensen daar geen last van hadden die op een andere gang sliepen. Het bed was zalig. Zeer goede matras en goede kussens ! Ook is de kamer zeer goed geïsoleerd waardoor we nooit last hadden van geluid 's nachts.

TIP: In het hoogseizoen is het zeer warm in Cyprus waardoor de kamer zeer snel opwarmt. Aangezien het hotel werkt met een kaartsysteem voor de elektriciteit in de kamer, is er geen airco overdag in de kamer --> kamer warmt gigantisch op ! Wij hebben dus een tweede kaart gevraagd aan de receptie die we overdag dan in het bakje konden laten zitten. Zo was het de hele dag lekker fris in de kamer.

King Evelthon hotel is een mooie accomodatie met voldoende ruimte voor iedereen. Het zwembad is zalig groot en aangenaam. De bubbelbaden in het zwembad zijn zeer leuk om te vertoeven. Ook de bar boven het zwembad is lekker handig. Door de hitte in de zomer warmt het zwembad erg op. Wij zochten soms eens verkoeling in het binnenzwembad = lekker fris ! Ook beschikt het hotel over een goede spa, jacuzzi en fitnessruimte. De relaxation massage van 90 minuten is zeker aan te raden :-). In het hoogseizoen dient er "handdoekje leg" gedaan te worden wegens de drukte. Na de middag komen er meestal wel ligbedjes vrij.

Het eten was ontzettend lekker gedurende de hele dag. Er was voldoende keuze en elke dag was het eten gevarieerd ! Schitterend ! Qua aankleding kon het wel wat beter. In het restaurant krijg je een plaats toegewezen. Je kan wel kiezen of je binnen of buiten wilt eten. Binnen heb je een witte ruimte (=druk en warm !) en een rode ruimte (=kalmer en koeler). Het is dus veel aangenamer om in het rode gedeelte te mogen eten. De service is het restaurant is niet goed. Wij moesten altijd zeer lang wachten op onze drank met grote dorst tot gevolg.

De rooftop bar (5e verdieping) is zeker aan te raden. Lekkere cocktails en prachtig zicht over de zee ! De cocktails inbegrepen in de all-in zijn zeker niet slecht. Natuurlijk kan je niet dezelfde kwaliteit verwachten van een betalende cocktail. Jammer dat het vaak dezelfde types cocktails waren (=zeer zoet en gesuikerd). De bars gaven soms een slordige indruk na, het poetswerk kon dus beter !

De service aan de receptie was schitterend. De mensen stonden steeds klaar om te helpen waar nodig !

De WIFI werkte eerst niet goed bij ons (wachtwoord werkte niet), maar de receptie heeft dit in orde gebracht ! Je hebt tijdens jouw verblijf GRATIS wifi in het hele complex (ook in de kamer !). De WIFI was wel zeer traag.

Rondom het hotel is er niet te beleven. Als je voor King Evelthon kiest dan hou je er best rekening mee dat je 's avonds steeds de bus moet nemen om naar het stadje te geraken. Er is een bushalte vlak boven het hotel. Om richting Paphos te gaan moet je de drukke steenweg oversteken (=gevaarlijk --> geen zebrapad!) om de bus te kunnen nemen. Op een kwartiertje sta je met bus 615 in de haven van Paphos (Kato Paphos).

Gereisd met partner in juli 2017

Het hotel ziet er super uit, kamers zijn netjes en schoon. We hadden uitzicht op de zee waardoor je een mooi uitzicht had. Op de hoofdweg kon je voor €1.50 (enkel, s'avonds €2,50) naar de stad Paphos, zeker een aanrader om te doen. Helaas was het eten in het restaurant zeer slecht, de warme gerechten waren bijna altijd te koud. Als ze het eten konden verbeteren was het zeker een super hotel. De jongens bij het zwembad waren erg behulpzaam en vriendelijk. Al met al een leuke vakantie, maar geen tweede keer.

Gereisd met partner in juni 2017

had meer verwacht

johan,
27-5-2017

prachtig hotel wel wat afgelegen maar regelmatige busverbinding mooie nette kamers en accomodatie ,vriendelijk personeel ,eten was goed maar de vleesgerechten was eenzijdig maar werden gepresenteerd met verschillende sausen witte wijn was meestal na 12h in de bar en restaurant niet meer fris animatie stelde niet veel voor ,toch een pluim voor de man die aqua gym en zo deed

Gereisd met partner in april 2017

Wauw factor bij binnenkomst.

Diana
9-2-2017

Wat een prachtig uitzicht vanuit t hotel over de zwembaden naar de zee.

Hadden halfpension maar bij aankomst geüpgraded naar all inclusive. Werden fijn naar tafel begeleid. Eten was smaakvol en voldoende. Zelfs op ligweide liep ober rond.

WiFi gratis in openbare ruimtes en bij zwembad.

Heerlijk voor een tussendoor vakantie. Animatie stelde niet zoveel voor. Minpunt: Bedden hadden beter gekund

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

niet alles is allinclusive!

vlinder17
30-10-2016

De wifi kost 25 euro per week voor 2 apparaten.

Niet van deze tijd toch?

En dan is ook de ontvangst niet optimaal.

1 fles water en wat 3 blikjes in de minibar en wordt ook niet aangevuld of jahoor weer betalen.

Geen een nederlandse zender op de tv.

Wil je een lekker kopje koffie van verse bonen helaas niet allinclusive.

Het hotel ligt wel mooi aan zee maar heeft geen echt zandstrand wel veel rotsen.

De kamers zijn ruim en netjes ingericht maar mist bijv. Een wasrekje op balkon.

Het eten is goed maar niet zo een ruime keuze.

De animatie is ronduit slecht.

Geen matrasjes op de ligbedden.

Wel wordt je overal bediend aan het zwembad en aan het "strand".

Ze moeten maar eens een kijkje gaan nemen in de turkse hotels.

Gereisd met partner in oktober 2016

Nooit meer, absoluut geen 5* waard.

Koen
26-10-2016

Laten we beginnen met de positieve dingen; prachtig uitzicht met zonsondergang over de zee. Vriendelijk personeel en een lekker Mexicaans themarestaurant op het 5de verdiep, prachtig. En dan de mindere positieve; zeer veel Britten maar erger, nog veel meer Russen. Het hotel is maar 2 jaar oud maar ziet er 10 a 15 jaar uit. Het eten was nog het ergste, halflauwe en smakeloze gerechten, het personeel kan de massa volk nauwelijks volgen. Het ontbijt vond ik nog erger. Spek, nauwelijks gebakken, roerei zwemmend in water, fruitsap die naam niet waardig, fruit uit blik en zo voort. Je kon er elke maaltijd, zelfs bij het ontbijt, frietjes krijgen wat dan veel kinderen ook deden. Dit is absoluut geen 5*, hoogstens een goed 3* hotel. Gezien de prijs die wij betaalden en de positieve recensies op Zoover hadden wij heel andere verwachtingen van onze vakantie. We hebben zelfs nog geprobeerd naar een ander hotel te verhuizen maar dat lukte niet meer. Nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2016

Zeker voor herhaling vatbaar

Petra
7-10-2016

Prima hotel met goede voorzieningen. Eten vonden wij goed. Veel variatie, maar wel erg Engels georiënteerd. Het hotel ziet er schoon en verzorgd uit, maar er wordt wel met de Franse slag schoongemaakt. Als je heel goed kijkt vind je overal wel iets om aanmerkingen op te hebben. Ogenschijnlijk was het in orde. Het personeel aan de receptie is onvriendelijk. Een lach doet wonderen en zij kunnen een voorbeeld nemen aan het bedienend personeel, zoals Lehel (uit Roemenie) en Eva (uit Polen). Heel aardige en vriendelijke jonge mensen die tijd maken voor een praatje en altijd vriendelijk zijn. De handdoekservice is ook een goede bijkomstigheid. Er is een kleine sportruimte waar plek is voor krachttraining en cardio. Wel zelf een handdoek regelen! In de directe omgeving van het hotel is niets te beleven, maar voor een zonvakantie zonder uitstapjes heerlijk vertoeven. Groot en lekker koel zwembad. De zee is vrijwel niet toegankelijk. Veel rotsen en stenen.

Gereisd met partner in oktober 2016

Prachtig hotel.

jghardeman
14-6-2016

Hotel King Evelthon Beach & Resort is een fantastich mooi hotel,met heerlijke zwembaden,prima restaurants,5 bars ,en mooie kamers.Klein minpuntje de wifi op de kamer kost dat 30 euro per week,belachelijk in deze tijd.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig Verblijf !

Jan
16-10-2015

Fantastisch modern, luxe hotel ! Mooie kamer met cpl.badkamer. Elke dag nieuwe lakens, handdoeken en aanvulling van toiletartikelen. Ligt aan een mooie rotskust en heeft een prachtig uitzicht op zee. Eten is heel goed. Veel verscheidenheid. Alles smaakt prima, vooral de toetjes. Zeer vriendelijk en alert personeel. Bar altijd dichtbij, waar je alles kunt krijgen. In het restaurant wordt je s,middag en s,avonds naar een plaats begeleid, waar gelijk je drankje wordt genoteerd. De andere dagen weten ze precies wat je voorkeur is.

Hygiëne staat voorop. Aanvoer zeep en papier bij toiletten automatisch, zonder dat je er met je handen aan hoeft te komen. Mooi zwembad en fantastisch aqua centrum. Leuk entertainment. A la carte restaurant prima, met mooi uitzicht vanaf de 5e verdieping.

Geen wanklank, Je kunt er heerlijk wandelen en lopen langs de kust, aan de achterkant van het hotel. Rechtsaf voor wandelen, linksaf voor de betere lopers.

Kortom, een hotel om terug te komen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King Evelthon Beach & Resort in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King Evelthon Beach & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.