Appartement Kefalonitis

8 reviews over Appartement Kefalonitis in het Nederlands

Helemaal top!

Femke van Buiten
7-7-2014

Ontzettend mooie vakantie gehad in Cyprus. Kefalonitis ligt niet in het centrum van Paphos maar dichtbij genoeg, met de bus (bushalte om de hoek) kan je voor €1,50 naar het centrum, taxi zo'n €8. De eigenaar was erg vriendelijk en kon ik altijd terecht, ik was alleen op vakantie dus vond dit zeer prettig. Het appartement was schoon, house keeping kwam elke dag om schoon te maken en handdoeken te brengen. Het eten was prima, erg aardige barvrouw die weet hoe ze cocktails moet maken! Oprecht een goede review voor Kefalonitis!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2014

Leuk appartement

robin-anne
4-7-2014

Appartement is ruim en is eenvoudig ingericht. Het heeft een groot zwembad met apart kinderbadje. Toen wij er waren lag er veel speelgoed in het zwembad waarmee onze 4-jarige zoon kon spelen. Er liggen meerdere restaurantjes in de buurt (waaronder KFC en McDonalds). Appartementen liggen rustig, wij hadden geen geluidsoverlast van de omgeving. Het is 35 minuten lopen naar de haven (rustig tempo met kinderwagen) maar je kan ook met een bus voor € 1,50 pp.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

Eens maar nooit weer

Schoenmakers
9-9-2013

Op een zeer kleine ruimte 130 appartementen. Pas op een aantal met zeer klein balkon, of druk terras Zwembad is klein en oogt niet fris. Zelfs meegebracht water mag je daar niet drinken. Er worden veel ligbedden geclaimd. Eigenaar is alles te veel. Zuchten en steunen. Als mensen langer willen blijven in het appartement wat voor jou bestemd is dan verhuurt hij het voor 40 euro en stopt jou zolang ergens tijdelijk weg. Zijn vrouw is vriendelijker Drinkwater uit de kraan is goed als het er uit komt. Wel vaak een mini hoeveelheid, bijna druppelen. Koelkast schakelt uit als je weg gaat. Moet je laten omzetten door de eigenaar anders heb je steeds lauw drinken. Veel Engelse gasten en een aantal Russen. Veel goede restaurants in de buurt. Wel even goed kijken. Gustoso en de Kingfisher zijn prima. Dicht bij de tombe. Mooie wandeling naar de haven, ongeveer 35 minuten. Naar de bovenstad ongeveer 20 minuten langs rustige weg. Wel ruim appartement en goede airco, gaat wel uit als je vertrekt

Gereisd Met partner in augustus 2013

Tjingo

Echt een goed appartement .

Linda
25-6-2012

Wij hebben hier 15dagen gezeten en wij vonden het echt goed!!! De accommodatie is ruim opgezet,elke dagen schone handdoeken het personeel is erg vriendelijk van de kamermeisjes tot het barpersoneel,zeker Ted en Hellen. Niks is te veel voor hun,ze doen alles wat je wilt!! De locatie is goed,je zit binnen 3 min bij een supermarkt,10min lopen naar het strand en 5min lopen en je zit in de hoofdstraat waar je goed kan eten en of iets kan eten. Binnen 20 min lopen zit je in de oude haven,bussen rijden er om de 8 min en dat is goed te doen en goedkoop (1euro) Iedereen spreekt goed Engels over het hele eiland,de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Een auto huren kan ook goed hou er alleen rekening mee dat je links rijdt en dat is even wennen. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Prijs kwaliteit ook goed.

Gereisd Met partner in Tue Jun 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Netjes maar met wat achterstallig onderhoud

heer van der Zwet
11-5-2012

Voor de prijs die we betaald hadden konden we geen super deluxe verwachten, dat is het ook niet. De apartementen zijn groot. Voorzien van een bad/douche, grote opbergkasten en LCD TV. De keuken is voorzien van een koelkast, magnetron, oven, 2 pits elektrische kookplaat, waterkoker, broodrooster en een aparte kraan voor drinkwater.

Er is airco en een kluisje aanwezig, deze zijn echter wel tegen betaling.

Bij ons was de deur van de badkamer erg kromgetrokken en ging niet meer goed dicht, maar verder was alles gewoon netjes. Er wordt 5x per week schoongemaakt/bedopgemaakt. En 2x per week schone handoeken.

Wij hebben een prima verblijf gehad.

Gereisd Met partner in mei 2012

Schoon maar eenvoudig appartement!

Maud
17-8-2011

Dit appartement is eenvoudig, degelijk en prima voor diegene die niet hele hoge eisen stelt. Prijs/kwaliteit is goed! Het personeel is vriendelijk en helpt je graag. Het appartement wordt goed schoon gehouden en de kamers zijn ruim.

Wel ligt dit apaartement aan een zijstraat van een drukke weg waar hard gereden wordt. Veel lawaaierige cafe's/restaurants met vooral Engelse toeristen die plezier beleven aan de karaoke. De ligging is naar mijn mening niet geweldig, de drukke straat heeft niet een heel gezellige sfeer met veel neonverlichting.

Echter voor de prijs moet je zeker niet klagen en is dit hotel zeker een aanrader! Voor de leuke plekjes neem je de bus naar de haven of de oude stad. Er is genoeg te beleven op Paphos!

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Schoon, Goed gelegen, Vriendelijk.

Pierre Vervoort
8-7-2011

Ruime schone appartementen met HD TV, koelkast, airco en kookgelegheid. Heerlijk zwembad open van 07 tot 19 uur. Ontbijt en lunch mogelijk in het hotel, veel retaurants en bars net om de hoek. ALLE bezienswaardigheden van Paphos binnen ee half uur lopen, of neem de bus, halte o de hoek!

Gereisd Met partner in juni 2011
2008

Zeker een aanrader

Micha & Jacqueline
16-7-2008

Net appartement, groot 2-kamer appartement, goede schoonmaak. Ligging, vlakbij de restaurants en winkels en een levendige omgeving. Ook de historie ligt vlakbij om een bezoek aan te brengen. Demetris, de barman 's avonds is een geweldige vent. Veel Engelstalige gasten, maar geen last van gehad. Wel zeer warm in deze periode.

Yiamas!

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kefalonitis in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kefalonitis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.