Appartement Crystallo

7.8Goed

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

7.8Goed

• 7.7Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Crystallo

• 2019
    8Anneke17-09-2019

Prima uitvalsbasis voor een heerlijke vakantie!

Eind augustus/begin september in Crystallo verbleven. Prima accommodatie! De haven, het strand en het busstation is op loopafstand. De kamers (ook de meest simpele studio die wij hadden geboekt) zijn prima en van alles wat je nodig hebt voorzien. Het is allemaal basic maar prima te doen! Alleen het douchegedeelte is aan de kleine kant maar voor ons was dit geen probleem. Overigens is het zwembad ook ietwat klein, maar prima voor verkoeling! Via de receptie van het complex kun je gemakkelijk excursies boeken, waarmee je op de meest mooie plekjes van het eiland komt! Vooral de jeepsafari waarbij je flinke stukken off road rijdt, is erg gaaf en zeker de moeite waard! Al met al zou ik Cyprus en ook Crystallo Appartementen aanraden! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Erica01-08-2019

Schoon en vriendelijk. Rustig gelegen.

Heerlijke week gehad. Mooi appartement, we hadden superieur met vier personen op begane grond aan het zwembad. Goeie bedden, prima keuken en sanitair was voldoende. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Zeer vriendelijke eigenaren en een vriendelijke receptioniste. Allen erg behulpzaam. Wi-Fi en airco moet je voor bijbetalen, WiFi is bij de receptie gratis. Gunstig gelegen, alles binnen 10 minuten op loopafstand. Groot winkelcentrum en de boulevard met gezellige restaurantjes of uitgaansleven. Of lekker een dagje aan het strand. Voor twee dagen een auto gehuurd om meer van het mooie eiland te zien. Zwembad was prima, goed voor de kinderen om af te koelen en balletje te gooien. Al met al, een rustige plek om tot rust te komen, maar wel dicht bij alles wat je nodig hebt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Irma Vlaswinkel10-07-2019

Hebben het super gehad!! Lekker genoten!!

Kleinschalig, wel wat achteraf. Maar als je de weg weet is er genoeg te beleven. Appartement zeer schoon. En ontzettend lieve mensen die alles voor je over hebben! Wij hebben het goed gehad!! ICE ICE BABY!!!! 😎👍

Gereisd met partner in juni 2019

• 7Brigita15-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Prima appartementen simpel maar netjes schoon vriendelijke mensen wordt gerund door vader en zoon

Gereisd met vrienden in september 2018

• 2018
    7Karin01-11-2018

Goede prijs-, kwaliteitverhouding

Denk aan het meenemen van wereldstekkers

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8L.Voortman02-07-2018

heerlijk verblijf voorseizoen

Een keurig appartementencomplex op 10 minuten lopen van de haven van Papfos. Wij hadden een superieur room gereserveerd voor 75 extra. Deze was gelegen op de eerste verdieping en keek uit op het zwembad. In de kamer van een goede airco aanwezig (6 euro per dag), heerlijke box springbedden, ruime en nette keuken en een badkamer met douche. Gratis gebruik van kluisje op de kamer. Kamer werd zeer goed schoongemaakt. Kamer was niet gehorig. Fijn balkon. In de lounge is er gratis gebruik van wifi. Het zwembad is prima voor het voorseizoen, kan me voorstellen dat het er veel te druk en te vol is in het hoogseizoen. Het zwembad is dan te klein. Gebruik van goede ligbedden en fijne dikke kussens erop. Omgeving erg mooi, vele oudheden en bezienswaardigheden op loopafstand. Busverbindingen naar bv. de stad/strand zijn prima en goedkoop (1.50 p.p.) de buschauffeurs zijn regelmatig erg onaardig. Prachtig winkelcentrum op de hoek (King Avenue Mall)

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Denkers-Peeters16-05-2018

Een echte aanrader.

Zeer net onderhouden appartementencomplex. Vriendelijk familiebedrijf, steeds hulpsbereid. Het complex ligt op wandelafstand van het centrum en van zee. Voor het strand kan je voor 1,50 euro de bus nemen naar Coral Bay. Busstation, veel goede restaurants en de haven is allemaal op wandelafstand. Er is geen lift aanwezig, indien je slecht te been bent kan je beter een kamer op de benedenverdieping vragen. De bedden zijn super, wij hebben hier heerlijk geslapen. Er is een zwembad met ligstoelen en genoeg zon. Gastvrij ontvangen, samen met eigenaar naar Eurovisiesongfestival gekeken en ouzo gedronken. Hou je van puur en eerlijk is dit zeker een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

7InVo15-08-2017

Goede ligging

Rustig appartementencomplex bestaande uit 2 gebouwen aan weerszijden van Ikarosstraat. Ons 1-kamerappartement was niet groot, maar groot genoeg, en had een twee persoonsbed. Mochten verhuizen naar een appartement met 2 eenpersoonsbedden als we dat wilden. Hebben we niet gedaan. Direct naast het gebouw vinden bouwwerkzaamheden plaats aan drie luxe appartementgebouwen. Dit geeft enige overlast. Wij hadden er geen problemen mee. Zwembad eenmaal bezocht. Klein met te warm water waarin je echt niet afkoelt. Omgeving van zwembad krap met heel veel (eigenlijk te veel) ligbedden en niet gezellig. Doordat het ommuurd is, is het daar erg warm. Geen fijne plaats om te zijn. Weinig met de eigenaren van doen gehad. Enkel bij aankomst en vertrek. Hotel kan taxiservice regelen van Luchthaven naar Crystallo. Wij hadden hierom gevraagd maar bleek niet goed doorgekomen bij Stathis. Geen goede binnenkomer.

Verwacht geen luxe. Maar de kamer voldoet voor een verblijf van 2 weken. Vergeet geen verloopstekkers mee te nemen. De wandcontactdozen zijn Engels, dus met 3 pootjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Ton17-03-2017

Eenvoudig appartement, rustig, vriendelijke eigenaar.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Melissa en Edwin11-07-2016

Geweldige week gehad in Crystallo, Paphos.

Erg goede week gehad. Vader en zoon runnen de tent: beiden super vriendelijk. Het zwembadwater was heerlijk warm en je hoefde niet te vechten met je handdoek om 6 uur in de ochtend voor een plekje. Wij zaten in een superior-kamer, hier waren de bedden en kussens uitstekend. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt + nieuwe handdoeken; om de dag werd het beddengoed verschoond. De appartementen waren ruim opgezet en de gordijnen waren goed verduisterend tegen de zon.

De bakker was 5 minuten lopen (Zorbas), de boulevard ruim 10 minuten lopen en het busstation/haven 15 minuten. Prima ligging dus. Om het eiland goed te kunnen bezichtigen hebben wij wel 2 dagen een auto gehuurd voor plus minus €100,- per dag inclusief verzekering en brandstof. De wegen zijn (vooral op het zuiden van het eiland) erg goed.

Een klein nadeel vonden wij dat de airco (€6,- per dag) alleen gebruikt kan worden met je sleutel, waardoor deze slechts aan kan wanneer je zelf thuis bent. Daarnaast is er op het appartementencomplex zelf niet echt een gezellige ruimte om een drankje te doen, echter met 10 minuutjes sta je op de boulevard. Verder geen op of aanmerkingen en zeer goed in orde: een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking