Appartement Crystallo

7 reviews over Appartement Crystallo in het Nederlands

heerlijk verblijf voorseizoen

L.Voortman
2-7-2018

Een keurig appartementencomplex op 10 minuten lopen van de haven van Papfos. Wij hadden een superieur room gereserveerd voor 75 extra. Deze was gelegen op de eerste verdieping en keek uit op het zwembad. In de kamer van een goede airco aanwezig (6 euro per dag), heerlijke box springbedden, ruime en nette keuken en een badkamer met douche. Gratis gebruik van kluisje op de kamer. Kamer werd zeer goed schoongemaakt. Kamer was niet gehorig. Fijn balkon. In de lounge is er gratis gebruik van wifi. Het zwembad is prima voor het voorseizoen, kan me voorstellen dat het er veel te druk en te vol is in het hoogseizoen. Het zwembad is dan te klein. Gebruik van goede ligbedden en fijne dikke kussens erop.

Omgeving erg mooi, vele oudheden en bezienswaardigheden op loopafstand. Busverbindingen naar bv. de stad/strand zijn prima en goedkoop (1.50 p.p.) de buschauffeurs zijn regelmatig erg onaardig. Prachtig winkelcentrum op de hoek (King Avenue Mall)

Een echte aanrader.

Denkers-Peeters
16-5-2018

Zeer net onderhouden appartementencomplex. Vriendelijk familiebedrijf, steeds hulpsbereid. Het complex ligt op wandelafstand van het centrum en van zee. Voor het strand kan je voor 1,50 euro de bus nemen naar Coral Bay. Busstation, veel goede restaurants en de haven is allemaal op wandelafstand.

Er is geen lift aanwezig, indien je slecht te been bent kan je beter een kamer op de benedenverdieping vragen. De bedden zijn super, wij hebben hier heerlijk geslapen. Er is een zwembad met ligstoelen en genoeg zon. Gastvrij ontvangen, samen met eigenaar naar Eurovisiesongfestival gekeken en ouzo gedronken. Hou je van puur en eerlijk is dit zeker een aanrader.

Goede ligging

InVo
15-8-2017

Rustig appartementencomplex bestaande uit 2 gebouwen aan weerszijden van Ikarosstraat. Ons 1-kamerappartement was niet groot, maar groot genoeg, en had een twee persoonsbed. Mochten verhuizen naar een appartement met 2 eenpersoonsbedden als we dat wilden. Hebben we niet gedaan.

Direct naast het gebouw vinden bouwwerkzaamheden plaats aan drie luxe appartementgebouwen. Dit geeft enige overlast. Wij hadden er geen problemen mee.

Zwembad eenmaal bezocht. Klein met te warm water waarin je echt niet afkoelt. Omgeving van zwembad krap met heel veel (eigenlijk te veel) ligbedden en niet gezellig. Doordat het ommuurd is, is het daar erg warm. Geen fijne plaats om te zijn.

Weinig met de eigenaren van doen gehad. Enkel bij aankomst en vertrek.

Hotel kan taxiservice regelen van Luchthaven naar Crystallo. Wij hadden hierom gevraagd maar bleek niet goed doorgekomen bij Stathis. Geen goede binnenkomer.

Verwacht geen luxe. Maar de kamer voldoet voor een verblijf van 2 weken.

Vergeet geen verloopstekkers mee te nemen. De wandcontactdozen zijn Engels, dus met 3 pootjes.

Ton
17-3-2017

Eenvoudig appartement, rustig, vriendelijke eigenaar.

Geweldige week gehad in Crystallo, Paphos.

Melissa en Edwin
11-7-2016

Erg goede week gehad. Vader en zoon runnen de tent: beiden super vriendelijk. Het zwembadwater was heerlijk warm en je hoefde niet te vechten met je handdoek om 6 uur in de ochtend voor een plekje. Wij zaten in een superior-kamer, hier waren de bedden en kussens uitstekend. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt + nieuwe handdoeken; om de dag werd het beddengoed verschoond. De appartementen waren ruim opgezet en de gordijnen waren goed verduisterend tegen de zon.

De bakker was 5 minuten lopen (Zorbas), de boulevard ruim 10 minuten lopen en het busstation/haven 15 minuten. Prima ligging dus. Om het eiland goed te kunnen bezichtigen hebben wij wel 2 dagen een auto gehuurd voor plus minus €100,- per dag inclusief verzekering en brandstof. De wegen zijn (vooral op het zuiden van het eiland) erg goed.

Een klein nadeel vonden wij dat de airco (€6,- per dag) alleen gebruikt kan worden met je sleutel, waardoor deze slechts aan kan wanneer je zelf thuis bent. Daarnaast is er op het appartementencomplex zelf niet echt een gezellige ruimte om een drankje te doen, echter met 10 minuutjes sta je op de boulevard. Verder geen op of aanmerkingen en zeer goed in orde: een aanrader!

Geweldig!

Anoniem
28-1-2016

We hadden een tweekamerappartement op de benedenverdieping. Het was een zeer ruime en gerenoveerde kamer. Nieuwe keuken, nieuwe kasten en een nieuw en goed tweepersoonsbed (andere Nederlandse stellen hadden een appartement dat wat verouderd was). We hadden een terras bij het zwembad. De badkamer was klein, maar de sanitaire voorzieningen waren goed. Er werd elke dag goed schoon gemaakt en de eigenaren (vader met zoon) waren zeer vriendelijk. We hebben een heerlijke tijd gehad en komen hier zeker nog een keer terug! Cyprus zelf was trouwens een prachtig eiland en er is erg veel te zien en te beleven. We hebben een auto gehuurd en zo het eiland verkend. We hadden niet genoeg aan 10 dagen.

goede uitvalsbasis voor daguitstapjes

gonnie bergman
6-11-2014

Flatje van 2 verdiepingen, voldoende parkeergelegenheid

gewone straat

10 minuten lopen van de haven en busstation.

Bus 615 naar coralbay, zeer frequent.

bus 612 naar de luchthaven, ongeveer om de 1,5 uur.

personeel prima, m.n. schoonmaak iedere dag

prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

mogelijkheid om iets te drinken in bar beneden.

kamer met t.l.balk, zeer goede bedden, iedere dag schoonmaak.

kinderen kun je meenemen, genoeg ruimte.

behalve een zwembadje is er niets te doen voor kinderen.

Als uitvalsbasis voor daguitstapjes met auto of bus een prima onderkomen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Crystallo in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Crystallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Crystallo scoort een 8.05 uit 10 op basis van 7 reviews.