Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

9.7Fenomenaal

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Royal Beach voor je op een rij gezet:

• Sauna

827 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

• 9Leentje21-07-2011

Super hotel waar we zeker terug naar zullen gaan

Ik ben juist terug van een 2 weken durende vakantie, samen met een vriendin, op een half pension arrangement! Athena royal beach is een hotel waar geen kinderen zijn toegelaten en dit merk je vooral aan de rustige en relaxe sfeer die er hangt!
    De animatie die aanwezig is (aquagym, minigolf...) is dan ook aangepast aan de 18+ en ze vallen je dus niet lastig om met hen mee te gaan doen! Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig! Er zijn genoeg zonnebedden en 3 ruime buitenzwembaden! Het eten was zeer lekker en gevarieerd, met 2 dagen in de week een diner gegeten langs het zwembad (bbq) De kamers zijn ruim en voorzien van alle faciliteiten (bad, douche, terras, tv met filmzender,...) Het hotel ligt ook ideaal op een 20 min wandelen (5min met de bus) van de haven, maar dus ook ver genoeg om geen last te hebben van de cafés! Het is dus een echte aanrader voor iedereen die een rust vakantie wilt en toch de kans wilt hebben om de omgeving te ontdekken!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Louisa en Theo13-07-2011

Heerlijk vakantieadres

In de laatse helft van juni 2 heerlijke weken doorgebracht in dit hotel. De rust, het eten, de kamer, het uitzicht: het was genieten. Gemiddelde leeftijd van de gasten ligt inderdaad hoger dan bij andere hotels, maar toch een aardige mix. Iedere avond (afwisselende) muziek in of bij de bar en verdere animatie gelukkig beperkt.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Belgie07-07-2011

Prachtig hotel

Zeer goede service ,rustig ,lekker eten.

Vriendelijk personeel .

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• 8erik en kristel08-06-2011

niet slecht maar voor ouder publiek....

wij verbleven 1 weekje in royal athena en wij zijn veertigers en wij hebben ons heel jong gevoeld. Het waren bijna allemaal bejaarde mensen. Het eten was niet slecht maar wij vonden het nogal eentonig. Het personeel was super vriendelijk en de kamers werden netjes onderhouden. Kamer met zeezicht geboekt was ok maar een piepklein terrasje. Voor de rest is cyprus een mooi eiland.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Rypens Ronald21-05-2011

Zeer degelijk en rustig hotel

Service en vriendelijkheid in het hotel is zeer goed! Voor mensen die rust zoeken is dit ook een ideaal hotel, voor wie animatie zoekt zeker niet. Vooral gericht op ietwat ouder (Engels) cliënteel. Wij vonden het alleszins een geslaagde vakantie. Eten is zeer uitgebreid van keuze en kwalitatief, enkel keuze in vlees viel wat tegen. Afstand naar haven te voet is slechts 25 min stappen en zeker een aanrader overdag en 's avonds.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9John.09-12-2010

Prima hotel met uitstekende service

Dit is een plezierig hotel vlak aan de zee met uitstekende voorzieningen voor een ieder. De kamer is goed en groot genoeg de badkamer is wat aan de kleine kant. Wij zijn in de 2e helft van november hier geweest, dan is het het om 17.00 uur donker, men heeft dan vanaf die tijd een prachtig uitzicht over de bergen in een hotelkamer met landzicht welke het goedkoopste zijn. Kamers met zijzeezicht hebben overigens weinig zicht op zee, na klagen kreeg we een iets betere kamer maar het uitzicht was niet echt bijzonder. Men is goedkoper uit om ter plekke de hotelkamer op te waarderen dan een kamer van te voren met zeezicht te nemen. Evenzo is dat met halfpension, men kan ter plekke korting krijgen op half pension, minimaal 4 dagen dan is men goedkoop uit en kan je de overige dagen eventueel in de omgeving of de stad eten. Dat geeft meer variatie en dat is heel goed te doen. Hotel is verder heel goed, bezwaar is dat men voor wifi redelijk veel moet betalen.

Gereisd met partner in november 2010

• 9Van De Ginste Sandy - Snoeck Guy08-11-2010

TWEEDE MAAL ZELFDE HOTEL - GEWOON FANTASTISCH

Wij kozen om nogmaals terug te gaan naar Athena Royal Beach en het heeft ons niet teleurgesteld. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben reeds meer dan 200 hotels gezien op 20 jaar tijd (ook door vele rondreizen), en eerlijk, we hebben ons hier nog nooit zo goed gevoeld als in Athena Royal. De rust is voortreffelijk. Het betreft een hotel enkel voor volwassenen, en dat zie je. De kamers zijn, net zoals de vorige keer, zeer net. Het ontbijt was heerlijk. Iedere morgen kan je starten met een heerlijk glaasje Franse bubbels en ook vers sinaasappelsap (waar je in andere hotels voor moet bijbetalen). Het ontbijt is zeer uitgebreid, net als het diner. Keuze genoeg, voor ieder wat wils. Extra dank aan de heer Demetriou, de manager, die altijd aanwezig is en helpt waar het kan. Volgend jaar in mei keren we terug. We kunnen bijna niet wachten. Van De Ginste Sandy - Snoeck Guy (Deinze).

Gereisd met partner in september 2010

• 9Erna16-10-2010

Nog steeds uitstekend!

We sluiten ons van ganser harte aan bij de vorige reacties: we komen hier graag terug. Vooral de rust is er opvallend, ondanks het grote aantal gasten. Maar ook de (veelal Engelse) gasten zelf zijn rustig en beschaafd, zelfs tijdens de bufffetmaaltijden. Geen overvol geladen borden e.d. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Prettige sfeer. Alle busritten, waarheen dan ook, kostten ons slechts 1 euro, dus alles is prima bereikbaar. Er zijn veel goede kleine en wat grotere restaurants in de directe omgeving. Met de bus waren we in minder dan 10 min. bij de haven waar aardig wat keus is om diner of lunch aan het water te gebruiken, en daar is het eigenlijk steeds een gezellig drukte. Wij waren blij met onze boeking met ontbijt: hoewel de buffetten uitstekend verzorgd waren, konden we die naar wens afwisselen met zelf gekozen restaurantjes. Voor 40/50 euro kun je er met 2 personen uitstekend dineren.

Gereisd met partner in september 2010

• 9Christel Maus02-07-2010

Klassehotel!

Alles in dit hotel is af!De bediening, de afwisseling in de menu's, netheid, vriendelijkheid van het personeel,...Geen vervelende animatie, geen huilende kinderen, geen gedoe voor een plaatsje rond het zwembad.Wat een verademing! Pafos-haven en oud-Pafos goed te bereiken met lijnbus (nrs. 10-11-15).1.Prijs is 1.50€ per rit.Soms neemt een taxi je mee voor dezelfde prijs.Er loopt ook een prachtig wandelpad langs de zee naar Pafos, reken gerust op een 4-tal km. De mozaïeken zijn zeer de moeite waard, de koningsgraven zijn dat iets minder.Plan ook eens een bezoekje aan het pittoreske wijndorpje Omodos en de archeologische site van Kourion.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Van De Ginste Sandy - Snoeck Guy02-07-2010

EEN AANRADER !

Net terug van in juni 2010 en reeds geboekt voor september 2010 ! Zeer rustig hotel (enkel volwassenen), vriendelijk en eerlijk personeel, toffe manager die vaak aanwezig is en helpt waar nodig. Iedere dag een fris glaasje Franse schuimwijn bij het ontbijt (zeer uitgebreide keuze). Op zaterdagavond gala-avond, dinsdag barbecue, donderdag Griekse avond (hoogseizoen). Vanaf het hotel is een wandelboulevard tot aan het centrum (4 km heen). Dit hotel wordt aanzien als één van de beste op Paphos. We nemen dit gerust aan als waarheid. We keren daarom ook vlug terug.

Van De Ginste Sandy en Snoeck Guy

Gereisd met partner in mei 2010