Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag16°11°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Royal Beach voor je op een rij gezet:

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Airco

55 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in het Nederlands

Zeer degelijk en rustig hotel

Rypens Ronald
21-5-2011

Service en vriendelijkheid in het hotel is zeer goed! Voor mensen die rust zoeken is dit ook een ideaal hotel, voor wie animatie zoekt zeker niet. Vooral gericht op ietwat ouder (Engels) cliënteel. Wij vonden het alleszins een geslaagde vakantie. Eten is zeer uitgebreid van keuze en kwalitatief, enkel keuze in vlees viel wat tegen. Afstand naar haven te voet is slechts 25 min stappen en zeker een aanrader overdag en 's avonds.

Gereisd met partner in mei 2011

Prima hotel met uitstekende service

John.
9-12-2010

Dit is een plezierig hotel vlak aan de zee met uitstekende voorzieningen voor een ieder. De kamer is goed en groot genoeg de badkamer is wat aan de kleine kant. Wij zijn in de 2e helft van november hier geweest, dan is het het om 17.00 uur donker, men heeft dan vanaf die tijd een prachtig uitzicht over de bergen in een hotelkamer met landzicht welke het goedkoopste zijn. Kamers met zijzeezicht hebben overigens weinig zicht op zee, na klagen kreeg we een iets betere kamer maar het uitzicht was niet echt bijzonder. Men is goedkoper uit om ter plekke de hotelkamer op te waarderen dan een kamer van te voren met zeezicht te nemen. Evenzo is dat met halfpension, men kan ter plekke korting krijgen op half pension, minimaal 4 dagen dan is men goedkoop uit en kan je de overige dagen eventueel in de omgeving of de stad eten. Dat geeft meer variatie en dat is heel goed te doen. Hotel is verder heel goed, bezwaar is dat men voor wifi redelijk veel moet betalen.

Gereisd met partner in november 2010

TWEEDE MAAL ZELFDE HOTEL - GEWOON FANTASTISCH

Van De Ginste Sandy - Snoeck Guy
8-11-2010

Wij kozen om nogmaals terug te gaan naar Athena Royal Beach en het heeft ons niet teleurgesteld.

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben reeds meer dan 200 hotels gezien op 20 jaar tijd (ook door vele rondreizen), en eerlijk, we hebben ons hier nog nooit zo goed gevoeld als in Athena Royal. De rust is voortreffelijk. Het betreft een hotel enkel voor volwassenen, en dat zie je.

De kamers zijn, net zoals de vorige keer, zeer net. Het ontbijt was heerlijk. Iedere morgen kan je starten met een heerlijk glaasje Franse bubbels en ook vers sinaasappelsap (waar je in andere hotels voor moet bijbetalen). Het ontbijt is zeer uitgebreid, net als het diner. Keuze genoeg, voor ieder wat wils.

Extra dank aan de heer Demetriou, de manager, die altijd aanwezig is en helpt waar het kan.

Volgend jaar in mei keren we terug. We kunnen bijna niet wachten.

Van De Ginste Sandy - Snoeck Guy (Deinze).

Gereisd met partner in september 2010

Nog steeds uitstekend!

Erna
16-10-2010

We sluiten ons van ganser harte aan bij de vorige reacties: we komen hier graag terug. Vooral de rust is er opvallend, ondanks het grote aantal gasten. Maar ook de (veelal Engelse) gasten zelf zijn rustig en beschaafd, zelfs tijdens de bufffetmaaltijden. Geen overvol geladen borden e.d. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Prettige sfeer. Alle busritten, waarheen dan ook, kostten ons slechts 1 euro, dus alles is prima bereikbaar. Er zijn veel goede kleine en wat grotere restaurants in de directe omgeving. Met de bus waren we in minder dan 10 min. bij de haven waar aardig wat keus is om diner of lunch aan het water te gebruiken, en daar is het eigenlijk steeds een gezellig drukte. Wij waren blij met onze boeking met ontbijt: hoewel de buffetten uitstekend verzorgd waren, konden we die naar wens afwisselen met zelf gekozen restaurantjes. Voor 40/50 euro kun je er met 2 personen uitstekend dineren.

Gereisd met partner in september 2010

Klassehotel!

Christel Maus
2-7-2010

Alles in dit hotel is af!De bediening, de afwisseling in de menu's, netheid, vriendelijkheid van het personeel,...Geen vervelende animatie, geen huilende kinderen, geen gedoe voor een plaatsje rond het zwembad.Wat een verademing!

Pafos-haven en oud-Pafos goed te bereiken met lijnbus (nrs. 10-11-15).1.Prijs is 1.50€ per rit.Soms neemt een taxi je mee voor dezelfde prijs.Er loopt ook een prachtig wandelpad langs de zee naar Pafos, reken gerust op een 4-tal km.

De mozaïeken zijn zeer de moeite waard, de koningsgraven zijn dat iets minder.Plan ook eens een bezoekje aan het pittoreske wijndorpje Omodos en de archeologische site van Kourion.

Gereisd met partner in juni 2010

EEN AANRADER !

Van De Ginste Sandy - Snoeck Guy
2-7-2010

Net terug van in juni 2010 en reeds geboekt voor september 2010 ! Zeer rustig hotel (enkel volwassenen), vriendelijk en eerlijk personeel, toffe manager die vaak aanwezig is en helpt waar nodig. Iedere dag een fris glaasje Franse schuimwijn bij het ontbijt (zeer uitgebreide keuze).

Op zaterdagavond gala-avond, dinsdag barbecue, donderdag Griekse avond (hoogseizoen).

Vanaf het hotel is een wandelboulevard tot aan het centrum (4 km heen).

Dit hotel wordt aanzien als één van de beste op Paphos. We nemen dit gerust aan als waarheid. We keren daarom ook vlug terug.

Van De Ginste Sandy en Snoeck Guy

Gereisd met partner in mei 2010

Klassehotel.

Christel Maus.
30-6-2010

Alles in dit hotel is af!Eten,afwisseling en keuze in de menu's, service,netheid, vriendelijkheid van het personeel:topklasse!Archeologische sites in Pafos perfect te doen met lijnbussen 10-11-15: 1,50€ per rit.Sommige taxi's nemen je voor dezelfde prijs mee.Prachtig wandelpad langs de zee voert je naar Pafos-haven in ca.45min.

Gereisd met partner in juni 2010

absolute rust en kwaliteit !!!

Lydia en Dirk
18-8-2009

Voor mensen die even geen drukte willen!! Rust , luxe, ruimte, netheid...Ik kan zo oneindig verder gaan. Vooral voor koppels vanaf 40. Absoluut geen lawaai , geen gevecht voor stoelen aan de zwembaden!!!! Prachtig zicht met kamer met zeezicht!

Vriendelijk! Champagne bij ontbijt en zo kan ik verder gaan met positieve bedenkingen. super!

Gereisd met partner in augustus 2009

Gewoon een zaaaalige vakantie!!!!!

Kim
18-1-2009

Op deze vakantie was gewoon niets op aan te merken.

We keren ZEKER terug :) !!!

Uitgebreid Champagne ontbijt :) :), heel leuk om je dagje mee te beginnen.

Heel lekker eten, voor elk wat wils, barbecue avond aan het zwembad, Griekse avond aan het zwembad.

Normaal gezien ben ik 's avonds nooit uit de winkels te slaan,maar hier in Cyprus, bleven we 's avonds vaak in het hotel, we installeerden ons in de witte rieten zeteltjes die uitzicht gaven op zee, en genoten er van cocktails and milkshakes...

Zo rustig, zou willen dat we daar waren nu... ZAAALIG!

Geen kinderen,leuke ervaring, op alle ogenblikken van de dag rust.

Supervriendelijk personeel, toffe mensen één voor één.

Ruime keuze uit uitstappen... de Jeep Safari was heel leuk.

Alléé t was gewoonweg de MAXX !!!!

Athena Royal Beach een echte aanrader!!

Gereisd met partner in januari 2009
2008

Eigenlijk heb ik weinig aan te merken op dit hotel. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Mooi hotel, goed gelegen, goede faciliteiten, lekker eten, altijd mogelijkheid om buiten te eten, vriedenlijk personeel,... .

Als je, prijs - kwaliteit bekeken - hier niet over tevreden bent kan dit volgens mij enkel betekenen dat je zelf "moeilijk" bent. Ook het eten is prima. Er is steeds variatie genoeg om elke dag wat anders te eten. Als je alle dagen hetzelfde eet, betekent dat enkel dat je altijd dezelfde dingen die weerkeren terug opschept of dat je gewoon alles door elkaar eet en alles hetzelfde smaakt.

PS: voor mensen die een score geven op kindvriendelijkheid: dit is hier echt niet van toepassing, aangezien het KNT hotel is!

Gereisd met partner in augustus 2008

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.