Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag18°10°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Royal Beach voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in het Nederlands

Wij besloten voor dit hotel te kiezen na het lezen van vele positieve reviews .

En het werd de beste keuze in jaren , zoals eerder vermeld ...Hotel is pas 6 jaar oud dus nog nieuwe look ,Super vriendelijk personeel en manager, behulpzaam ,gevarieerd lekker en uitgebreide eetgelegenheid elke morgend gratis glaasjes bubbels en VERS fruitsap . Kamer met veel gratis extra's zoals Tv, kluis,strijkijzer+plank,haardroger,koelkast,expresso machine en nog zoveel meer .

Dit hotel mikt op klanten die zo tevreden zijn dat ze spoedig terugkomen en aan de reacties van de mensen ter plaatse is dat ook zo , voor velen is het niet de eerste keer dat ze voor dit hotel kozen . Alles verloopt er in volle rust ondanks het publiek voor 70 % uit engelsen bestaat . De gemiddelde leeftijd van de bezoekers schat ik dan ook op 40 jaar . Ligging is super vooral voor wie schrik heeft van de linkse rijstijl voor 2 euro kan je een ganse dag met het openbaar vervoer rijden . 15 dagen genieten was het voor ons ! ! !

Gereisd met partner in augustus 2011

beste service ooit ontmoet in hotels in 40 jaar!

jan cooymans
24-8-2011

uitzonderlijke ervaring:

uitstekende en attentvolle bediening, service en personeel in het algemeen. niets is teveel, alles kan je vragen, internationale crew met buitenlandse kelners en serveuses die ongelooflijk vriendelijk waren. Naar de normen goed eten maar wel met Engelse inslag. Goed verzorgd, vers, gevarieerd, geen opdringerige animatie of arrangementen. De wijn aan tafel is er echt goedkoop in vergelijking met bv. Jordanië. een goede fles witte wijn voor 13-17 euro is geen probleem. Enorme rust en 100 procent vakantiegevoel in kindvrij hotel.

Gereisd met partner in augustus 2011

Eigenlijk heb ik weinig aan te merken op dit hotel. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Mooi hotel, goed gelegen, goede faciliteiten, lekker eten, altijd mogelijkheid om buiten te eten, vriedenlijk personeel,... . Als je, prijs - kwaliteit bekeken - hier niet over tevreden bent kan dit volgens mij enkel betekenen dat je zelf "moeilijk" bent. Ook het eten is prima. Er is steeds variatie genoeg om elke dag wat anders te eten. Als je alle dagen hetzelfde eet, betekent dat enkel dat je altijd dezelfde dingen die weerkeren terug opschept of dat je gewoon alles door elkaar eet en alles hetzelfde smaakt. Het kan ook zijn dat de variatie in het laagseizoen minder is. PS: voor mensen die een score geven op kindvriendelijkheid: dit is hier echt niet van toepassing, aangezien het KNT hotel is!

Gereisd met partner in augustus 2008

de rust zelf

Greet en Ivan
18-8-2011

Van bij de aankomst tot het vertrek zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prachtig en goed onderhouden hotel, rustig gelegen en dus zonder enige vorm van nachtlawaai. Eten is er zeer verzorgd en ruime keuze. Om de andere dag is er een thema-avond met bereiding van het eten buiten. Leuke bar met dagelijkse happy hour van 6 tot 7 pm en 's avonds life muziek. Echt een hotel voor wie van rust houdt; enkel de golfslag was te horen tijdens het zonnebaden op de ruime ligweide. De bezienswaardigheden alsook de haven te Paphos kunnen perfect met het openbaar vervoer (moderne bussen met airco) tegen 2 € voor een dagticket per persoon bezocht worden.

Wij vertrokken 's avonds laat en konden ons voor het vertrek nog opfrissen en omkleden in een speciaal daartoe bestemde ruimte met alle nodige comfort (douche, toilet, haardorger enz).

Echt een aanrader voor wie een rustige en mooi verzorgde vakanti

Voor rustige genieters

Freddy en Karin
9-8-2011

Prachtig hotel, supervriendelijk en behulpzaam personeel. Een hotel voor wie van rust houdt, veel Engelsen maar geen lawaaimakers, ouder publiek vooral vijftigplussers. Ruime ligweide geen gevecht voor een plaatsje en niet tegen elkaar geplakt. Eten is er zeer verzorgd en ruime keuze. Drie mooie zwembaden, sommigen lezen hun boek in het zwembad, van rust gesproken. Geen zandstrand maar wel een drijvend ponton die je tientallen meters in zee brengt waar je kan duiken en zwemmen. Je kan langs de promenade naar het haventje wandelen in ongeveer 20 minuten zo kan je zien hoe de ligweide bij de buren eruit ziet. Kamers niet te groot maar verzorgd met balkon, airco, safe, frigo alles inbegrepen. Elke dag champagne gedronken bij het ontbijt, heerlijk. excursies boek je beter naast hotel dan bij touroperator, veel goedkoper. Een topper voor wie rust nodig heeft en een zorgeloze vakantie wil.

Voor rustige genieters

Freddy en Karin
9-8-2011

Gereisd met partner in juli 2011

Ik ben juist terug van een 2 weken durende vakantie, samen met een vriendin, op een half pension arrangement!

Athena royal beach is een hotel waar geen kinderen zijn toegelaten en dit merk je vooral aan de rustige en relaxe sfeer die er hangt!

De animatie die aanwezig is (aquagym, minigolf...) is dan ook aangepast aan de 18+ en ze vallen je dus niet lastig om met hen mee te gaan doen!

Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig!

Er zijn genoeg zonnebedden en 3 ruime buitenzwembaden!

Het eten was zeer lekker en gevarieerd, met 2 dagen in de week een diner gegeten langs het zwembad (bbq)

De kamers zijn ruim en voorzien van alle faciliteiten (bad, douche, terras, tv met filmzender,...)

Het hotel ligt ook ideaal op een 20 min wandelen (5min met de bus) van de haven, maar dus ook ver genoeg om geen last te hebben van de cafés!

Het is dus een echte aanrader voor iedereen die een rust vakantie wilt en toch de kans wilt hebben om de omgeving te ontdekken!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Heerlijk vakantieadres

Louisa en Theo
13-7-2011

In de laatse helft van juni 2 heerlijke weken doorgebracht in dit hotel. De rust, het eten, de kamer, het uitzicht: het was genieten. Gemiddelde leeftijd van de gasten ligt inderdaad hoger dan bij andere hotels, maar toch een aardige mix. Iedere avond (afwisselende) muziek in of bij de bar en verdere animatie gelukkig beperkt.

Gereisd met partner in juni 2011

Prachtig hotel

Belgie
7-7-2011

Zeer goede service ,rustig ,lekker eten.

Vriendelijk personeel .

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

niet slecht maar voor ouder publiek....

erik en kristel
8-6-2011

wij verbleven 1 weekje in royal athena en wij zijn veertigers en wij hebben ons heel jong gevoeld. Het waren bijna allemaal bejaarde mensen. Het eten was niet slecht maar wij vonden het nogal eentonig. Het personeel was super vriendelijk en de kamers werden netjes onderhouden. Kamer met zeezicht geboekt was ok maar een piepklein terrasje. Voor de rest is cyprus een mooi eiland.

Gereisd met partner in mei 2011

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.