Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

9.7Fenomenaal

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Royal Beach voor je op een rij gezet:

• Sauna

827 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

• 10Niels09-07-2012

Prachtig hotel met een verfijnde keuken!

Dit hotel heeft gewoon alles om jou te plezieren, nergens is er een punt van ergernis. Het eten is er fenomenaal lekker en het personeel helpt jou zonder tegenzin verder, altijd met een glimlach. Als er mogelijks één minpunt is dan zou ik zeggen, de gemiddelde leeftijd ligt aan de hoge kant. Dit stoort ons echter niet, we hebben nooit ontevreden gasten geweten. Dit was voor ons tot hiertoe het beste hotel dat we ooit al verbleven hebben. Om het eiland te verkennen is een huurauto wel aan te raden, links rijden heb je snel in de vingers, bus is ook een alternatief, taxi's zijn aan de dure kant.

Plus: Eten, Personeel, Netheid Min: Geen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10laforce reginald04-10-2011

schittererd hotel op alle gebied

zeker 5 sterren waard inzake ligging -management- kamers-buffetten -service-vriendelijkheid Een aanrader. Na al mijn reizen en dito hotels ( circa 60) behoort dit hotel tot de TOP 5 dus doen -maar niet vergeten het is wel een Adults Only.

Gereisd met partner in september 2011

• 9de witte15-09-2011

prachtig, voor herhaling vatbaar, super vakantie

Zeer goed hotel , rustig, netjes en zeer vriendelijke mensen ! Iedereen aan te bevelen, prachtige excursies gedaan Zeer toffe, zonnige vakantie, komen zeker terug maar eens in de maand Mei, om de natuur te bewonderen.

• 10Marc en Nadine03-09-2011

GEDISTINGEERD HOTEL !

Dit hotel weet zich inderdaad te onderscheiden door zijn streven naar perfectie. Uiterst verzorgde kamers en service op alle vlakken. We konden rond dit tijdstip altijd buiten eten en ook daar verloopt de bediening perfect. Dit kinderen-niet-toegelaten hotel straalt rust en persoonlijke gastvrijheid uit. We hebben zelf oudere kinderen maar weten een kinderloze vakantie extra te appreciëren. De afwezigheid van drukte rond de buffetten, zwembaden, strandstoelen zal ons nog lang bijblijven. Personeel is vriendelijk zonder bijbedoelingen... Geen misplaatste jacht op fooien. We waren al in verschillende 5 hotels die dit niveau NIET haalden. Dit hotel gaat duidelijk voor 5 en is het zeker waard.

• 10fam. Bauwens03-09-2011

Een terechte aanrader !! Voor ons ***** waardig !!

Wij besloten voor dit hotel te kiezen na het lezen van vele positieve reviews . En het werd de beste keuze in jaren , zoals eerder vermeld ...Hotel is pas 6 jaar oud dus nog nieuwe look ,Super vriendelijk personeel en manager, behulpzaam ,gevarieerd lekker en uitgebreide eetgelegenheid elke morgend gratis glaasjes bubbels en VERS fruitsap . Kamer met veel gratis extra's zoals Tv, kluis,strijkijzer+plank,haardroger,koelkast,expresso machine en nog zoveel meer . Dit hotel mikt op klanten die zo tevreden zijn dat ze spoedig terugkomen en aan de reacties van de mensen ter plaatse is dat ook zo , voor velen is het niet de eerste keer dat ze voor dit hotel kozen . Alles verloopt er in volle rust ondanks het publiek voor 70 % uit engelsen bestaat . De gemiddelde leeftijd van de bezoekers schat ik dan ook op 40 jaar . Ligging is super vooral voor wie schrik heeft van de linkse rijstijl voor 2 euro kan je een ganse dag met het openbaar vervoer rijden . 15 dagen genieten was het voor ons ! ! !

• 10jan cooymans24-08-2011

beste service ooit ontmoet in hotels in 40 jaar!

uitzonderlijke ervaring: uitstekende en attentvolle bediening, service en personeel in het algemeen. niets is teveel, alles kan je vragen, internationale crew met buitenlandse kelners en serveuses die ongelooflijk vriendelijk waren. Naar de normen goed eten maar wel met Engelse inslag. Goed verzorgd, vers, gevarieerd, geen opdringerige animatie of arrangementen. De wijn aan tafel is er echt goedkoop in vergelijking met bv. Jordanië. een goede fles witte wijn voor 13-17 euro is geen probleem. Enorme rust en 100 procent vakantiegevoel in kindvrij hotel.

• 9Stijn23-08-2011

Absoluut een aanrader voor een zorgeloze vakantie

Eigenlijk heb ik weinig aan te merken op dit hotel. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Mooi hotel, goed gelegen, goede faciliteiten, lekker eten, altijd mogelijkheid om buiten te eten, vriedenlijk personeel,... . Als je, prijs - kwaliteit bekeken - hier niet over tevreden bent kan dit volgens mij enkel betekenen dat je zelf "moeilijk" bent. Ook het eten is prima. Er is steeds variatie genoeg om elke dag wat anders te eten. Als je alle dagen hetzelfde eet, betekent dat enkel dat je altijd dezelfde dingen die weerkeren terug opschept of dat je gewoon alles door elkaar eet en alles hetzelfde smaakt. Het kan ook zijn dat de variatie in het laagseizoen minder is. PS: voor mensen die een score geven op kindvriendelijkheid: dit is hier echt niet van toepassing, aangezien het KNT hotel is!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 10Greet en Ivan18-08-2011

de rust zelf

Van bij de aankomst tot het vertrek zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtig en goed onderhouden hotel, rustig gelegen en dus zonder enige vorm van nachtlawaai. Eten is er zeer verzorgd en ruime keuze. Om de andere dag is er een thema-avond met bereiding van het eten buiten. Leuke bar met dagelijkse happy hour van 6 tot 7 pm en 's avonds life muziek. Echt een hotel voor wie van rust houdt; enkel de golfslag was te horen tijdens het zonnebaden op de ruime ligweide. De bezienswaardigheden alsook de haven te Paphos kunnen perfect met het openbaar vervoer (moderne bussen met airco) tegen 2 € voor een dagticket per persoon bezocht worden. Wij vertrokken 's avonds laat en konden ons voor het vertrek nog opfrissen en omkleden in een speciaal daartoe bestemde ruimte met alle nodige comfort (douche, toilet, haardorger enz). Echt een aanrader voor wie een rustige en mooi verzorgde vakanti

• 10Freddy en Karin09-08-2011

Voor rustige genieters

Prachtig hotel, supervriendelijk en behulpzaam personeel. Een hotel voor wie van rust houdt, veel Engelsen maar geen lawaaimakers, ouder publiek vooral vijftigplussers. Ruime ligweide geen gevecht voor een plaatsje en niet tegen elkaar geplakt. Eten is er zeer verzorgd en ruime keuze. Drie mooie zwembaden, sommigen lezen hun boek in het zwembad, van rust gesproken. Geen zandstrand maar wel een drijvend ponton die je tientallen meters in zee brengt waar je kan duiken en zwemmen. Je kan langs de promenade naar het haventje wandelen in ongeveer 20 minuten zo kan je zien hoe de ligweide bij de buren eruit ziet. Kamers niet te groot maar verzorgd met balkon, airco, safe, frigo alles inbegrepen. Elke dag champagne gedronken bij het ontbijt, heerlijk. excursies boek je beter naast hotel dan bij touroperator, veel goedkoper. Een topper voor wie rust nodig heeft en een zorgeloze vakantie wil.

• 10Freddy en Karin09-08-2011

Voor rustige genieters