Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag18°8°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Royal Beach voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in het Nederlands

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Top !!!!

meneer Hoogstrate
26-7-2013

Prachtig hotel met hartelijk en vriendelijk personeel.

Strand valt wat tegen en het hotel ligt nogal ver vanaf de plaats Paphos.

Wij hadden eerst Royal geboekt, maar was overboekt. Hebben een goed alternatief bedongen. Hebben er geen spijt van gehad.

Gereisd met partner in juni 2013

Super hotel, gast staat op de eerste plaats.

equisblauw
25-3-2013

Zeer vriendelijk, rustig en luxe hotel. Aan zee met een scheiding van het voetpad langs het strand. In hotelbuurt met winkels en restaurant. Bushaltes voor de deur.

Uitgebreide buffetten van ontbijt tot diner, bar met lunchkaart bij het zwembad. Mogelijkheid om bij B&B te blijven dineren.

Het hotel heeft veel Bowlsbanen, een soort petanque met grote ballen. Er was een competitie gedurende de week.

Iedere dag werden de kamers goed schoongemaakt. De kamers zijn standaard, zitje, bureau goede badkamer. bedden zijn goed. Thee en koffie op de kamer. Iedere avond is er rustige muziek en wat te doen. Eetzaal verbod voor heren met korte broeken.

Iedere kamer heeft een balkon met een zitje.

Alleen WIFI in de WIFI corner.

Gereisd met partner in maart 2013

Super goed hotel

silvia_prinse
1-9-2012

Vannacht zijn we terug gekomen vanaf deze vakantie. Het was echt super. Je hebt er wel veel Britse toeristen (zo'n 95%). En de gemiddeld zijn de gasten vrij oud. Ik schat dat ik de jongste was (24 jaar).

Maar goed, het hotel was gewoon super. Het personeel heel erg vriendelijk. Vooral leuk als ze je herkennen en interesse tonen. Dat maakt het hotel erg persoonlijk.

Het eten was ook erg lekker. S'ochtends was het ontbijt erg uitgebreid. En s'avonds ook. Maar s'avonds had je iedere avond wat anders. Andere groente, ander vlees, andere vis. Voor ieder wat wils.

Wat helemaal super was, was de BBQ night op de donderdagavond. Het was gewoon een echte barbecue met ook weer heel veel keus.

De laatste dag vlogen wij pas om 22:00. Maar het hotel had de mogelijk om gratis een kamer te boeken waar je je kon douchen en omkleden. Hierdoor hebben wij nog nooit zo'n relaxte laatste dag gehad. Anders zaten we ook alleen maar te wachten en nu konden we nog lekker bij het zwembad genieten.

Gereisd met partner in augustus 2012

aanrader!

Verstraete carl
11-8-2012

Dit hotel is een echte aanrader voor een relax vakantie. Uitstekend hotel met uitstekende service.

Gereisd met partner in augustus 2012

Redelijk Hotel

Petra
6-8-2012

Veel "handdoeken-leggers", je moest voor dag en dauw opstaan om een fatsoenlijk ligbedje met parasol te veroveren. Veel Britse toeristen. In het hoogseizoen is het hotel erg massaal met veel vakantiegangers. Wifi was traag, complex en duur. Personeel sprak relatief slecht Engels. Het serveren van drankjes duurde erg lang en het eten (buffet) was weinig bijzonder en gevarieerd, wel is er genoeg keuze. Matige Spa / Welness faciliteiten. Het complex heeft een hele mooie, riante en ruim opgezette tuin die grenst aan het strand. Ideale ligging ten opzichte van Paphos Harbour (toeristencentrum). Nette, schone, ruime kamers als je kiest voor zeezicht. Fijne koele lounge. In Paphos zelf veel Britse Pubs. Een auto huren in Paphos kan niet voor 1 enkele dag (alleen voor 2 of meer dagen) en is daarmee duur.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Perfect Hotel

Paul
30-7-2012

Dit was het beste hotel wat wij ooit hebben gehad.

Heerlijk eten!, zeer vriendelijke bevolking en personeel.

Geen walgelijk gedrag van mensen die voor dag en dauw handdoeken gaan klaar op strandbedjes leggen die ze niet gebruiken.

Hier komen dus mensen die respect hebben voor anderen mensen.

Dit was echt genieten, wij gaan volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in juli 2012

Dit hotel heeft gewoon alles om jou te plezieren, nergens is er een punt van ergernis. Het eten is er fenomenaal lekker en het personeel helpt jou zonder tegenzin verder, altijd met een glimlach. Als er mogelijks één minpunt is dan zou ik zeggen, de gemiddelde leeftijd ligt aan de hoge kant. Dit stoort ons echter niet, we hebben nooit ontevreden gasten geweten. Dit was voor ons tot hiertoe het beste hotel dat we ooit al verbleven hebben. Om het eiland te verkennen is een huurauto wel aan te raden, links rijden heb je snel in de vingers, bus is ook een alternatief, taxi's zijn aan de dure kant.

Plus: Eten, Personeel, Netheid

Min: Geen.

Gereisd met partner in juni 2012

schittererd hotel op alle gebied

laforce reginald
4-10-2011

zeker 5 sterren waard inzake ligging -management- kamers-buffetten -service-vriendelijkheid Een aanrader. Na al mijn reizen en dito hotels ( circa 60) behoort dit hotel tot de TOP 5 dus doen -maar niet vergeten het is wel een Adults Only.

Gereisd met partner in september 2011

Zeer goed hotel , rustig, netjes en zeer vriendelijke mensen !

Iedereen aan te bevelen, prachtige excursies gedaan

Zeer toffe, zonnige vakantie, komen zeker terug maar eens in de maand Mei, om de natuur te bewonderen.

Gereisd met partner in augustus 2011

GEDISTINGEERD HOTEL !

Marc en Nadine
3-9-2011

Dit hotel weet zich inderdaad te onderscheiden door zijn streven naar perfectie. Uiterst verzorgde kamers en service op alle vlakken. We konden rond dit tijdstip altijd buiten eten en ook daar verloopt de bediening perfect. Dit kinderen-niet-toegelaten hotel straalt rust en persoonlijke gastvrijheid uit. We hebben zelf oudere kinderen maar weten een kinderloze vakantie extra te appreciëren. De afwezigheid van drukte rond de buffetten, zwembaden, strandstoelen zal ons nog lang bijblijven. Personeel is vriendelijk zonder bijbedoelingen... Geen misplaatste jacht op fooien. We waren al in verschillende 5* hotels die dit niveau NIET haalden. Dit hotel gaat duidelijk voor 5* en is het zeker waard.

Gereisd met partner in augustus 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.