Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

9.7Fenomenaal

Cyprus, Paphos, Paphos (Pafos)

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Royal Beach voor je op een rij gezet:

• Sauna

827 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach

• 10Leona29-05-2015

Een aanrader!

Hotel constantinou bros athena Royal beach hotel in phapos is voor ons het perfecte hotel geweest .heel vriendelijk ,lekker eten en een perfecte service met andere woorden een echte aanrader !

Gereisd met partner in mei 2015

• 8anetkerstens29-06-2014

Goed gelegen Adults only-hotel

Adults only-hotel met gunstige ligging aan de kust, uitgestrekte rustige tuin. Voor mensen die rust zoeken is dit een perfect hotel.

Gereisd in juni 2014

• 9't Hoogje25-06-2014

Toch wat andere geluiden

Het hotel wordt goed beoordeeld en dat is juist. Maar een paar kanttekeningen zijn op zijn plaats. Het hotel is oubollig. Dat komt doordat dit hotel bijna uitsluitend Engelse gasten heeft. De leeftijd was gemiddeld 75+. Het gehalte rolstoelen, scootmobielen en mensen met een stok is groot. Daar is niets mis mee, maar ik waande mij in een bejaardenhuis. Ook daar is niets mis mee, maar je moet het weten voor je boekt. Het hotel is toe aan een moderner jasje. Overigens niets dan lof voor de kwaliteit van het eten en personeel. Wij hebben niet gegeten in het a la carte restaurant, want de buffetten waren groots en zeer breed. De animatie bestaat uit een pianist en een op een barkruk gezeten zangeres met liedjes uit de hele oude doos, En niet eens buiten in de zwoele avond maar in de lobby.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9jhl11-08-2013

Fantastich : alduts only

Wat een goeie service !!! Wat een rust !!! Echt een rustvakantie. Een echte aanrader voor koppels zonder kinderen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9meneer Hoogstrate26-07-2013

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Top !!!!

Prachtig hotel met hartelijk en vriendelijk personeel. Strand valt wat tegen en het hotel ligt nogal ver vanaf de plaats Paphos. Wij hadden eerst Royal geboekt, maar was overboekt. Hebben een goed alternatief bedongen. Hebben er geen spijt van gehad.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9equisblauw25-03-2013

Super hotel, gast staat op de eerste plaats.

Zeer vriendelijk, rustig en luxe hotel. Aan zee met een scheiding van het voetpad langs het strand. In hotelbuurt met winkels en restaurant. Bushaltes voor de deur. Uitgebreide buffetten van ontbijt tot diner, bar met lunchkaart bij het zwembad. Mogelijkheid om bij B&B te blijven dineren. Het hotel heeft veel Bowlsbanen, een soort petanque met grote ballen. Er was een competitie gedurende de week. Iedere dag werden de kamers goed schoongemaakt. De kamers zijn standaard, zitje, bureau goede badkamer. bedden zijn goed. Thee en koffie op de kamer. Iedere avond is er rustige muziek en wat te doen. Eetzaal verbod voor heren met korte broeken. Iedere kamer heeft een balkon met een zitje. Alleen WIFI in de WIFI corner.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9silvia_prinse01-09-2012

Super goed hotel

Vannacht zijn we terug gekomen vanaf deze vakantie. Het was echt super. Je hebt er wel veel Britse toeristen (zo'n 95%). En de gemiddeld zijn de gasten vrij oud. Ik schat dat ik de jongste was (24 jaar). Maar goed, het hotel was gewoon super. Het personeel heel erg vriendelijk. Vooral leuk als ze je herkennen en interesse tonen. Dat maakt het hotel erg persoonlijk. Het eten was ook erg lekker. S'ochtends was het ontbijt erg uitgebreid. En s'avonds ook. Maar s'avonds had je iedere avond wat anders. Andere groente, ander vlees, andere vis. Voor ieder wat wils. Wat helemaal super was, was de BBQ night op de donderdagavond. Het was gewoon een echte barbecue met ook weer heel veel keus. De laatste dag vlogen wij pas om 22:00. Maar het hotel had de mogelijk om gratis een kamer te boeken waar je je kon douchen en omkleden. Hierdoor hebben wij nog nooit zo'n relaxte laatste dag gehad. Anders zaten we ook alleen maar te wachten en nu konden we nog lekker bij het zwembad genieten.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Verstraete carl11-08-2012

aanrader!

Dit hotel is een echte aanrader voor een relax vakantie. Uitstekend hotel met uitstekende service.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Petra06-08-2012

Redelijk Hotel

Veel "handdoeken-leggers", je moest voor dag en dauw opstaan om een fatsoenlijk ligbedje met parasol te veroveren. Veel Britse toeristen. In het hoogseizoen is het hotel erg massaal met veel vakantiegangers. Wifi was traag, complex en duur. Personeel sprak relatief slecht Engels. Het serveren van drankjes duurde erg lang en het eten (buffet) was weinig bijzonder en gevarieerd, wel is er genoeg keuze. Matige Spa / Welness faciliteiten. Het complex heeft een hele mooie, riante en ruim opgezette tuin die grenst aan het strand. Ideale ligging ten opzichte van Paphos Harbour (toeristencentrum). Nette, schone, ruime kamers als je kiest voor zeezicht. Fijne koele lounge. In Paphos zelf veel Britse Pubs. Een auto huren in Paphos kan niet voor 1 enkele dag (alleen voor 2 of meer dagen) en is daarmee duur.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 10Paul30-07-2012

Perfect Hotel

Dit was het beste hotel wat wij ooit hebben gehad. Heerlijk eten!, zeer vriendelijke bevolking en personeel. Geen walgelijk gedrag van mensen die voor dag en dauw handdoeken gaan klaar op strandbedjes leggen die ze niet gebruiken. Hier komen dus mensen die respect hebben voor anderen mensen. Dit was echt genieten, wij gaan volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in juli 2012

Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach info