Hotel aan zee, Luxe hotel, ZorghotelWeer vandaag17°7°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Constantinou Bros Athena Royal Beach voor je op een rij gezet:

Neckermann

2 reviews over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in het Nederlands

Redelijk Hotel

Petra
6-8-2012

Veel "handdoeken-leggers", je moest voor dag en dauw opstaan om een fatsoenlijk ligbedje met parasol te veroveren. Veel Britse toeristen. In het hoogseizoen is het hotel erg massaal met veel vakantiegangers. Wifi was traag, complex en duur. Personeel sprak relatief slecht Engels. Het serveren van drankjes duurde erg lang en het eten (buffet) was weinig bijzonder en gevarieerd, wel is er genoeg keuze. Matige Spa / Welness faciliteiten. Het complex heeft een hele mooie, riante en ruim opgezette tuin die grenst aan het strand. Ideale ligging ten opzichte van Paphos Harbour (toeristencentrum). Nette, schone, ruime kamers als je kiest voor zeezicht. Fijne koele lounge. In Paphos zelf veel Britse Pubs. Een auto huren in Paphos kan niet voor 1 enkele dag (alleen voor 2 of meer dagen) en is daarmee duur.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Ik ben juist terug van een 2 weken durende vakantie, samen met een vriendin, op een half pension arrangement!

Athena royal beach is een hotel waar geen kinderen zijn toegelaten en dit merk je vooral aan de rustige en relaxe sfeer die er hangt!

De animatie die aanwezig is (aquagym, minigolf...) is dan ook aangepast aan de 18+ en ze vallen je dus niet lastig om met hen mee te gaan doen!

Het personeel is zeer vriendelijk en gedienstig!

Er zijn genoeg zonnebedden en 3 ruime buitenzwembaden!

Het eten was zeer lekker en gevarieerd, met 2 dagen in de week een diner gegeten langs het zwembad (bbq)

De kamers zijn ruim en voorzien van alle faciliteiten (bad, douche, terras, tv met filmzender,...)

Het hotel ligt ook ideaal op een 20 min wandelen (5min met de bus) van de haven, maar dus ook ver genoeg om geen last te hebben van de cafés!

Het is dus een echte aanrader voor iedereen die een rust vakantie wilt en toch de kans wilt hebben om de omgeving te ontdekken!

Gereisd met vrienden in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach in Paphos (Pafos), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Constantinou Bros Athena Royal Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.